Як вибрати кав’ярню

11-13-2018

Как выбрать кофейню
Ідеальним можна вважати розташування приміщення під кав’ярню в центрі міста, на першому поверсі, поблизу великих бізнес-центрів і вищих навчальних закладів (типові відвідувачі столичних кав’ярень люди у віці від 25 до 40 років з доходом від 400 дол. в місяць). Не забувайте про важливість зручності паркування і близькості до транспортних потоків. На нашому сайті ми вже розповідали, як вибрати оптимальне місце під магазин. Практично всі ті ж принципи і підходи до оцінки можна застосувати і до вибору місця для майбутньої кав’ярні. Нагадаємо, оцінюється пешеходопоток (середня кількість людей, що проходять повз фасаду за одну годину), віддаленість від зупинок і бізнес-центрів (у хвилинах), кількість паркувальних місць, площа вітрин (у метрах), купівельна спроможність району та зони впливу конкурентів.
Також хочемо вам порекомендувати Лучшие кофейни Киева
Особливу увагу : якщо традиційно власники столичних мереж воліють орендувати приміщення під майбутнє заклад, щоб звести збитки від можливої помилки з вибором місця до мінімуму, то ростовські бізнесмени рекомендують відразу викуповувати його у власність. В умовах регіонального, іноді навіть більш жорсткого ринку тільки власність дає гарантію, що на «розкручене» вами місце ніхто не зможе претендувати в майбутньому. А тому права на помилку у вас бути не може. Десять разів подумайте, перш ніж визначитися з місцем. Потім ще десять разів порадьтеся з фахівцями. І тільки після цього приймайте остаточне рішення про купівлю.
Розмір необхідного стартового капіталу відразу визначити проблематично: тут все залежить від вашої фантазії та складності обробки приміщення. І хоча, претендуючи на роль елітної кав’ярні, звільнитися дешевим ремонтом швидше за все не вдасться, проте переоцінювати значення інтер’єру для майбутньої популярності закладу теж не варто. Набагато більш важливе значення для успіху кав’ярні має високий рівень обслуговування і якісний кави. А тому не можна економити на кавовому обладнанні. Витрати на нього досить передбачувані і складуть в районі 10-15 тисяч доларів.
Основна проблема, з якою стикається більшість закладів – відсутність кваліфікованого персоналу. Без перебільшення можна сказати, що фахівців доведеться вирощувати самим. І чим швидше ви зможете навчити їх, тим раніше вас визнають справжні поціновувачі кави. Важливе значення має мотивація персоналу. Ми прагнемо брати участь у всіх великих загальноукраїнських конкурсах, що змушує фахівців завжди бути в тонусі і постійно підвищувати свій професіоналізм.