10 ознак природної посилання

Просувати сайти стає все складніше, це пов’язано не тільки з ростом конкуренції.


Раніше можна було швидко вийти на лідируючі позиції за рахунок фінансових вкладень, але пошукові системи намагаються зробити так, щоб в Топі залишалися сторінки не тих, хто більше заплатив, а тих, хто добре попрацював.

Як розумієте, мова йде про посилальної маси, яку раніше закуповували з будь-яких сайтів, і це допомагало просунути ресурс.

Зараз працюють фільтри Мінусинськ і Пінгвін, тому актуальність величезної кількості посилань з ГС розчинилася. Настав новий час, де позитивно працюють тільки природні посилання.

Якими повинні бути природні посилання?

У цій статті ми пропонуємо вам дізнатися 10 ознак природної посилання, щоб вся куплена посилальна маса для вашого ресурсу була якісною. Також, радимо використовувати контент, який збільшить природні посилання.

  • Розміщувати посилання необхідно відразу разом з контентом, тобто до її індексації (не додавати лінки на вже проіндексовані сторінки).
  • Якщо автор не виділяє посилання з тексту, значить, він приховує її від відвідувачів, а це ще один привід задуматися пошуковим системам над її природністю.
  • Розташовуються природні посилання в тілі статті. Пошуковики негативно ставляться, якщо автори додають їх у наскрізні блоки (футер, сайдбар тощо).
  • Анкор природної посилання обов’язково повинен бути прописаний, і він повинен відрізнятися від Title сторінки, на яку посилається вебмастер.
  • Добре, коли зайві посилання закриті від індексації. Якщо вони ховаються від пошукових ботів, значить, створені виключно для людей.
  • Рідко вебмастера використовують картинки для розміщення посилання, але пошуковики добре до цього ставляться (наприклад, можна ставити кнопки «Реєстрація» для посилання на сайти).
  • Природність посилання підвищується, коли вона встановлюється на сторінку і поряд з нею знаходяться інші тематичні посилання.
  • Тематика сторінок, на якій встановлена посилання і на яку вона веде повинна бути схожою (наприклад, якщо сторінка про будівництво, то можна посилатися на сайт про ремонт).
  • Навряд чи, на якісну сторінку сайту буде посилатися тільки один вебмастер. Тому природність посилання підвищується, при великій кількості донорів.
  • Коли посилання встановлюється на сайті, перенасиченому зовнішніми перенаправлениями, вона виглядає не природно (посилання з линкопомоек).
  • Незважаючи на появу нових фільтрів, пошуковики не відмовляються від обліку посилальної маси при ранжируванні, тому це залишається важливим моментом у просуванні.

    Щоб знайти хороших донорів і отримати якісні лінки, дізнайтеся, де краще купувати посилання.

    Часи, коли можна було брати кількістю, а не якістю давно закінчилися. Сучасні оптимізатори намагаються нарощувати тільки якісну посилальну масу, так як ризики потрапити під фільтри за це занадто високі.

    Намагайтеся купувати для свого ресурсу тільки природні посилання, тепер у вас є критерії, які необхідно врахувати.

    попередня статтяТаргетована реклама Вконтакте
    наступна статтяЯк збільшити відвідуваність сайту?