10 порад по Email розсилок

Існує безліч видів джерел трафіку, а також варіантів підтримки клієнтів в інтернеті, а об’єднують все це Email розсилки.

За рахунок значної бази передплатників і грамотно складених листів, можна отримати відмінні результати. Єдина складність – навчитися проводити ефективні розсилки не так просто.

У цій статті буде представлено 10 порад по Email розсилок, які допоможуть новачкам розібратися в деяких тонкощах. Якщо ви хочете, щоб від ваших розсилок був толк, то обов’язково засвойте ці рекомендації.

Як правильно робити Email розсилки?

  • Ніколи не купуйте баз передплатників, їх потрібно збирати самостійно. Навіть якщо тематика вашої розсилки максимально наближена до тієї, якою користувався інший автор, листи, можуть відправлятися в спам і сприйматися одержувачами, як неприємна реклама.
  • Обов’язково подумайте, як часто ви будете відправляти листи одержувачам, а також що саме в них міститися. Будьте уважні, вибравши стиль і періодичність, це потрібно буде підтримувати постійно.
  • Ручна розсилка вже давно не використовується, а для відправки листів розроблено безліч корисних інструментів. Одним з них є Smartresponder.ru – вибір більшості інтернет-підприємців. З його допомогою можна не тільки відправляти листи, але і виконувати інші дії.
  • Обов’язково розділяйте основну масу передплатників на окремі групи. Наприклад, їх можна розділити за статтю, віком або давності останньої покупки. Необхідно це для того, щоб скласти найбільш ефективне лист для учасників певної аудиторії.
  • Вивчайте правила складання якісних листів розсилки, але не забувайте, що необхідно накопичувати досвід і постійно експериментувати. Пробуйте використовувати різний контент, міняйте оформлення і т. д., а найголовніше слідкуйте за статистикою.
  • При складанні листа, поставтеся до написання контенту серйозно. В розсилці не повинно бути помилок, інформація повинна бути цікавою і актуальною. В іншому разі більшість передплатників дуже швидко отпишутся.
  • Природно, при веденні розсилки вам захочеться поширювати якомога більше реклами, але робити це потрібно обережно. Часта реклама по Email є найчастішою причиною відписки, тому намагайтеся чергувати рекламні листи, як мінімум з трьома інформаційними.
  • Виявляйте індивідуальний підхід до кожного передплатника, а за рахунок автоматизованих систем ви можете налаштувати автоматичну доставку листів в певні дати. Наприклад, щоб привітати одного з клієнтів з днем народження.
  • Придумайте якусь фішку для своєї розсилки, щоб це додало вам оригінальності, і передплатники з нетерпінням чекали нового листа. Наприклад, в нього можна включати списки найкращих товарів, знижки та багато іншого.
  • Заключний рада – це постійна перевірка статистичних даних по Email розсилку. Перевіряйте, який відсоток відкриттям листів, скільки з них було відправлено у спам, яка конверсія, кількість відписатися і т. д.
  • При правильному супроводі Email розсилки вона може стати набагато ефективніше, ніж отримання трафіку з пошукових систем. Звичайно, розширювати ви її без пошукачів не зможете, але працювати з базами передплатників набагато простіше, так як вони більш підготовлені до операції, за рахунок попередніх листів і самостійної підписки на розсилку.

    попередня статтяЯк Яндексу вдалося прийти до успіху?
    наступна статтяЯк виглядає WordPress адмінка?