10 порад SEO копірайтерам

На копірайтингу можна заробляти! Навряд чи такою заявою можна здивувати постійних читачів нашого блогу. Багато хто вважає, що написання і продаж статей здатна приносити не великий прибуток, але це не так.


Якщо побудувати кар’єру успішного копірайтера, можна добитися великих доходів і що не менш важливо стабільного прибутку.

Правильний SEO копірайтінг

Щоб копірайтинг почав приносити більший прибуток, необхідно навчитися складати не просто текст, а оптимізовані матеріали. Зробити це не так просто, тому ми склали 10 порад SEO копірайтерам:

  • Перед тим як писати статтю, для її оптимізації потрібно визначити ключові слова. Не перестарайтеся, 3-4 ключових слів буде цілком достатньо.
  • Вибираючи ключові слова, намагайтеся не використовувати слів і фраз з високою частотою типу «авто» або «заробіток в інтернеті». Покупці статей в більшості випадків шукають матеріали, оптимізовані під середньочастотні запити.
  • Наповнюючи статтю ключовими словами, обов’язково стежте за концентрацією. Ключові слова не повинні займати більше 7% від загального тексту.
  • В оптимізованому матеріалі обов’язково повинні бути заголовки й підзаголовки (h2, h3, h4 і т. д.). Чим більше їх буде, тим краще. Сюди ж варто додати, що ключові слова у підзаголовках вітаються.
  • У процесі написання тексту та впровадження ключових слів, намагайтеся рівномірно розподіляти їх по статті. Іншими словами, не встановлюйте в одному реченні за кілька ключів.
  • У першому і останньому абзаці обов’язково повинні перебувати ключові фрази.
  • Вставляючи обрані запити з пошукових систем, обов’язково подбайте про їх грамотному додавання в текст. Вони не повинні навантажувати або негативно впливати на смислову складову вашої статті.
  • Не обов’язково наповнювати статтю прямими ключами. Для розведення тексту встановлюйте їх в різні відмінки, числа і часи.
  • Наповнюйте статтю різними списками, маркованими і нумерованими, цитатами та посиланнями. Пошукові системи позитивно ставляться до таких статей.
  • Немало важливим фактором є і назва вашої статті. Щоб зробити його грамотним, постарайтеся зробити «кричущий заголовок, а також впровадити в нього ключові слова.
  • набор текста

    Щоб переконатися в тому, що написання SEO-статей приносить більший прибуток, ви можете відвідати одну з бірж копірайтингу і проаналізувати ціни за послуги деяких авторів. В середньому за рерайт просять 20-25 рублів, копірайт 30-35 рублів, а SEO копірайт оцінюється в 40-45 рублів.

    Погодьтеся, писати оптимізовані тексти набагато вигідніше, ніж займатися рерайтинг, але в той же час складніше.