15 сервісів для вивчення конкурентів

Вихід на перші позиції пошукової видачі, це не просто створення якісного сайту та його оптимізація.


Щоб посісти перше місце, потрібно обійти конкурентів. Тому, потрібно робити не ідеально, а краще, ніж у інших. Визначити конкурентів не становить праці, а за допомогою спеціальних сервісів, можна дізнатися корисні дані.

У цій статті зібрано 15 сервісів для вивчення конкурентів. Безкоштовні системи статистики та збору різної інформації допомагають дізнатися більше про сайти з якими ведеться боротьба за перші позиції. Якщо дізнатись секрет їх попадання в ТОП, простіше знайти способи для обходу по позиціях.

Сервіси для збору даних про конкурентів

В кожній системі є корисні функції, з їх допомогою навіть новачок зможе розібратися, що саме робить власник сайту для виходу в ТОП.

Починайте вивчати конкурентів, щоб створити власну потужну стратегію просування:

  • SEMrush – головні можливості сервісу, це визначення ключових слів та джерел трафіку конкурентів. Тут можна отримати аналітику по безлічі різних показників, у тому числі з’ясувати способи рекламування, посилальну масу і т. д.
  • SpyWords – кращий інструмент для аналізу контекстного просування сайтів. З його допомогою ви дізнаєтеся, які запити в рекламі використовують конкуренти, оцініть трафік, бюджет та багато іншого. В безкоштовному режимі функції обмежені.
  • Prodvigator – підходить для аналізу контекстного просування і перевірки позицій не тільки Google, але і в Яндексі. Можливостей багато, починаючи з визначення конкурентів і закінчуючи видимістю сайту.
  • AdVodka – аналізуйте ТОП 20 з цією системою, щоб отримати різні дані. Бажано заплатити 980 рублів за повну версію, зручно, що можна фільтрувати дані по регіонах.
  • SimilarWeb – тут можна порівнювати сайти конкурентів. З його допомогою отримуєш дані про трафік, інтересах аудиторії, популярних сторінках, інформацію за ключовими словами і багато іншого.
  • Compete – платний сервіс, доведеться витратити не менше 208$. З головних функцій у ньому варто виділити визначення конкурентів, аналіз трафіка і порівняння сайтів.
  • Alexa – багато корисної інформації про будь-якому ресурсі. За допомогою платного інструменту (майже 10$) можна провести аналіз трафіку, визначити ключові слова, перевірити швидкість завантаження і багато іншого.
  • Build With – єдиний інструмент, що дозволяє визначити технічну складову у конкурентів. Перевіряйте скрипти, додатки та отримувати звіти по трендам.
  • aTrends – корисна система для тих, хто користується Яндекс.Директ. Через неї проводиться аналіз всіх конкурентів. Сервіс платний, доводиться платити від 900 рублів.
  • Advse – також підходить для перевірки рекламованих сайтів у видачі Яндекса або Google. За кожний звіт платиш окремо від 20 до 350 рублів, також адміністрація дарує безкоштовні перевірки.
  • Raven Tools – якщо знайшли сайт конкурента, на який потрібно рівнятися, використовуйте цей сервіс. Він допоможе вам отримати докладні дані, починаючи з дизайну і закінчуючи різними метриками.
  • SpyOnWeb – платити за використання сервісу не потрібно. У нього є дві корисні функції, це простий аналіз основних показників сайтів та показує дані про майданчиках, розташованих на одному IP.
  • Simply Measured – також не вимагається оплата, а знадобиться інструмент для аналізу активності конкурентів в соціальних мережах. Єдиний мінус, це перевірка зарубіжних мереж.
  • WhatRunsWhere – бере мінімум 175$ в місяць, щоб допомагати клієнтам, аналізувати рекламні компанії конкурентів. Перевірка виконується навіть по закордонних рекламних сервісів.
  • AdBeat – в системі вже зібрані дані по більш ніж 100 000 різних ресурсів. Є великий набір корисних інструментів, у тому числі оцінка рекламного бюджету. Платити доводиться від 249$ щомісяця.
  • Кожна система по-своєму корисна і необхідна. З допомогою таких сервісів не складає труднощів зібрати інформацію про всіх ресурсах в інтернеті, головне розбиратися в даних, інакше вони користі не принесуть.

    Визначайте, з ким вам доводиться ділити перші позиції, збирайте дані про цих ресурсах і обов’язково прочитайте статтю про те, як обійти сайти конкурентів.

    Наскільки добре ні був би розкручений чужий сайт, завжди можна вийти на позицію вище нього. Головне вірити в свої сили, навчитися аналізувати конкурентів і вживати різні дії.