Завдяки партнерським програмам можна заробляти великі гроші, при цьому, не відкриваючи власний бізнес, а володіючи майданчиком з постійним припливом трафіку.
Найбільше уваги привертають агрегатори партнерських програм з оплатою за дію, такі як Admitad і ActionPay.
Обидва проекти пропонують широке розмаїття офферов для заробітку в мережі, з оплатою за дію.
Таким чином, власники майданчиків отримують винагороду лише після того, як залучений ними клієнт виконує дію, наприклад, купує товар. Але не у всіх виходить домогтися гарної продуктивності від такої діяльності.
В чому проблема низького доходу від CPA партнерок?
Причиною низької прибутку може бути кілька факторів. Найчастіше, самі власники майданчиків не правильно діють.
Розглянемо 4 помилки по роботі з CPA партнерками:
Але потрібно розуміти, що заявок буде набагато більше, ніж підтверджених замовлень. Хтось передумає проводити оплату, деякі просто не заберуть товар на пошті, інші взагалі захочуть зробити повернення. Все це потрібно враховувати.
Переконайтеся самі в прибутковості обох видів співробітництва. Протягом місяця спробуйте отримувати оплату за заявки, а потім змініть вид оплати винагороди за підтверджені замовлення.
Чудове підтвердження сезонності – це статистика WordStat, в якій можна спостерігати, що різні запити використовуються частіше, залежно від пори року. Те ж саме відбувається і з офферами.
Тренди завжди привертають більше уваги, а якщо постійно відстежувати актуальні пропозиції, можна заробляти на CPA партнерках в рази більше.
Тематика оффера і майданчики обов’язково повинні бути пов’язаними, в іншому випадку можна і не сподіватися на високу конверсію і пристойні доходи.
Партнерські програми з оплатою за дію використовуються багатьма власниками різних майданчиків. Це один з кращих способів монетизації, який підходить для каналів YouTube, груп і профілів в соціальних мережах, блогів, форумів і будь-яких інших видів майданчиків.
Не допускайте помилок при роботі з CPA партнерками і ваші доходи будуть максимальними.