5 міфів про рекламу

Рекламою в інтернеті користуються абсолютно всі, при цьому, не обтяжуючи себе вивченням навіть основ маркетингу. До чого це призводить? До відсутності ефективності рекламних компаній і порожній витраті грошей.

Початківці інтернет-підприємці вважають безліч помилок достовірною інформацією. Ми вирішили розібрати 5 міфів про рекламу, а новачкам у сфері електронного бізнесу, обов’язково варто прочитати, можливо, уявлення про рекламуванні своєї діяльності повністю зміниться.

У чому помиляються новачки, використовуючи рекламу?

  • Міф 1 – реклама це єдиний інструмент маркетингу. Реклама – це передача інформації про послуги і товари, яка допомагає підвищити впізнаваність бренду, а також представити свою діяльність широкому колу людей. Насправді, це далеко не єдиний інструмент маркетингу, адже є партнерські програми, системи знижок, промоушинг і маса інших прийомів, які допомагають стимулювати продажу.
  • Міф 2 – реклама є надто дорогим задоволенням. Чим би ви не займалися і де б не перебували, завжди можна знайти недорогі методи поширення реклами. Звичайно, вона може бути менш ефективною, але для розвитку бізнесу необхідно використовувати абсолютно всі варіанти. Дошки оголошень, купонні сайти, місцеві газети – це лише невелика частина переліку способів, використовуючи які можна з мінімальними вкладеннями провести рекламну компанію.
  • Міф 3 – не всі засоби реклами досить гарні. В даному випадку сперечатися марно, дійсно, не всі методи реклами ефективні, але оцінювати їх потрібно індивідуально. Для деяких компаній, ідеально поширювати рекламу через блоги, в той час як інші в якості основного джерела використовують розсилки. Говорити, що якийсь один метод є найкращим не правильно, для кожного бізнесу необхідно вибирати певний вид реклами.
  • Міф 4 – необхідно дотримуватися рекламної стратегії. Безумовно, наявність рекламної стратегії – це позитивний момент, але суворо дотримуючись рамок, ви обмежуєтеся від додаткових переваг. Рекламування своїх пропозицій має бути гнучким, тому проведення рекламних компаній потребує чіткого і постійного контролю. Досвідчений маркетолог завжди змінює стратегію і робить для цього різні способи, окремо аналізуючи результати.
  • Міф 5 – заплатив за рекламу і можна нічого не робити. Насправді після запуску реклами вам доведеться робити ще більше, адже ефективна реклама – це постійний приплив клієнтів, з якими потрібно працювати. Навіть якщо частина процесів автоматизовано, ваша компанія буде розвиватися, а це вимагає ваших дій. Також можна повернутися до попереднього пункту, реклама потребує супроводу, тому «нічого не робити» не вийде.
  • Прямуючи до успіху і володіючи бажанням стати успішним власників віртуального бізнесу, вам потрібно відмовитися від помилкових даних і перестати вірити в міфи, які міцно засіли в головах не досвідчених новачків.