7 помилок при Email розсилках

Крім основної діяльності, багато працівників інтернету ведуть Email розсилки, так як це один з хороших джерел трафіку і спосіб постійно мати доступ до певної аудиторії людей.

Розсилки по Email використовують не тільки власники інтернет-магазинів, але і звичайні блогери, продавці інформаційних товарів і володарі невеликих сервісів.

Завжди база поштових скриньок є ефективним інструментом? Ні, якщо допускати помилки, користі від використання розсилок може і не бути. У цій статті розглядається 7 помилок при Email розсилках, які можуть стати причиною зниження якості ваших листів спрямованих одержувачам.

Недоліки при роботі з розсилками

  • Ви відправляєте листи тільки коли це потрібно вам. Зрозуміло, що ви використовуєте розсилки для власної користі, але ваші передплатники не повинні про це здогадуватися. Для чого вони підписувалися на розсилку? Щоб отримувати цікаву інформацію, стежити за новинами, отримувати вигідні пропозиції і так далі. Саме тому потрібно періодично відправляти листи без комерційного сенсу.
  • Неправильне поводження. Кожен ваш лист отримує реальний людина, а не робот, тому немає сенсу використовувати SEO і впроваджувати ключові слова. Буде набагато краще, якщо ви складете текст у вітальній і зручній формі, яка має одержувача до читання інформації.
  • Поменше «Я». Дуже часто в розсилках можна зустріти постійне вживання займенника «Я», що робить текст не зовсім якісним. По-перше, це може відштовхнути читача, по-друге, вивчати такий текст набагато складніше.
  • Не поспішайте з відправкою. Після того як ви склали контент для впровадження в лист, не поспішайте з його відправкою. У деяких випадках це допомагає виправити важливі інформації, адже думки можуть прийти до вас трохи пізніше, та й часу на перевірку інформації буде більше.
  • Знайте своїх читачів. Щоб розсилка по Email була більш ефективної, потрібно дізнатися якомога більше про одержувачів ваших листів. Можна провести просте анкетування і запропонувати невелику винагороду за його проходження. Це також допоможе вам розділити передплатників на кілька груп, щоб складати окремі листи.
  • Невеликі нагадування. Виконавши розсилку, приміром, з пропозицією придбати товар зі знижкою, ви можете зробити додаткову розсилку одержувачам, яка нагадає про вашу пропозицію. Найголовніше – зробити нагадування коротким і простим, щоб це не виглядало як повторне пропозицію.
  • Величезні листи в розсилці. Вам хочеться розповісти своїм одержувачам як можна більше, і тому ви складаєте величезні листи? А чи готові передплатники витрачати час на це? Знайте міру, багато зайвої інформації може «затуманити» основний сенс.
  • Ведіть свою розсилку грамотно і не допускайте помилок, які можуть змусити ваших одержувачів шукати посилання, щоб відписатися.

    попередня статтяБінарні опціони з депозитом в рублях на OlympTrade
    наступна статтяОпитування для сайту від Simpoll