7 правил ефективної реклами в мережі

Реклама в інтернеті – це відмінний спосіб для розвитку будь-якого проекту.

Створили ви власний сайт або відкрили групу Вконтакте, в будь-якому випадку якісна реклама майданчика допоможе вам залучити на неї відвідувачів і домогтися розкрутки. Але щоб правильно рекламуватися в інтернеті, потрібно враховувати кілька правил.

Дана стаття містить 7 правил ефективної реклами в мережі, які допоможуть заощадити масу грошей, адже не якісна рекламна компанія – це зайві витрати. Враховуйте кожну складову, щоб домогтися найкращих результатів і не повторювати помилок новачків, які витратили гроші даремно.

Як потрібно рекламуватися в інтернеті?

  • Брендинг. Розробки яскравого і барвистого зображення буде недостатньо для ефективної реклами. Вам обов’язково потрібно додавати свій бренд в кожну компанію. Не важливо, банер це або контекстна реклама, вставляйте назву своєї компанії (своє ім’я), домен сайту або марку товару.
  • Ключові слова. Реклама теж повинна містити ключові слова, це допомагає звернути увагу на рекламні блоки. Буде ідеально, якщо ви представите ключові слова у природній формі, наприклад, уклавши їх в слоган вашого проекту.
  • Вигідні пропозиції. Всі потенційні покупці будуть проявляти більше інтересу до вашої діяльності, якщо ви зробите їм цікаві та вигідні пропозиції. Наприклад, запропонувавши зробити покупку і отримати бонус. Якщо у вас не перший проект, то обов’язково користуйтеся цим. Залучаючи людей в один сервіс, обіцяйте бонуси в іншому, паралельне розвиток ще краще.
  • Цільова аудиторія. Безумовно, потрібно робити головний акцент на залучення цільової аудиторії, але зациклюватися на цьому не варто. Потенційні клієнти можуть бути де завгодно, тому шукайте різні способи залучення необхідного вам трафіку. Дійте нестандартно, джерел трафіку багато і в деяких випадках набагато ефективніше, використовувати нетрадиційні способи.
  • Постійні клієнти. Треба навчитися не тільки залучати клієнтів, але і налагоджувати з ними зв’язок для подальшого співробітництва. Ваша акція з купонами чи знижками може тільки тимчасово збільшити продажі, а щоб вони залишалися на високому рівні, займайтеся додатковою підтримкою.
  • Нічого зайвого. У вашої рекламної компанії не повинно бути нічого зайвого. Користувач, який спостерігає банер або контекстне оголошення, відразу ж повинен зрозуміти, що йому пропонується. Мінімалізм в рекламі підвищує її конверсію.
  • Соціальні мережі. Все більш активно для реклами в інтернеті використовуються соціальні мережі і досвідчені маркетологи стверджують, що це відмінний спосіб залучати відвідувачів. Найголовніше врахувати специфіку таких ресурсів і не просто розміщувати рекламні пости, а проявляти креатив, так як відвідуються соц. мережі не для пошуку товарів і послуг.
  • На закінчення хотілося б додати ще одну корисну пораду – використовувати різні формати віртуальної реклами. Багато вебмастера і підприємці отримують набагато більше користі від використання формату «Оплата за дію», ніж оплата за перегляди або кліки, але це лише один з прикладів.