Ви вирішили побудувати успішний бізнес в інтернеті і вибрали для цього відкриття віртуального магазину?
Відмінний варіант, але наскільки добре ви розбираєтеся в цьому? Кожен підприємець повинен бути професіоналом свого бізнесу, а створити якісний інтернет-магазин не так просто.
Що дратує покупців в інтернет-магазинах? Бізнесмени-початківці при запуску онлайн магазинів допускають ряд однакових помилок.
У цій статті ми представимо всі ці помилки, а всім підприємцям варто задуматися над цим, адже і на вашому проекті можуть бути серйозні недоліки, а це позначається на розвитку справи.
Помилки власників інтернет-магазинів
Простота і несмак. Зовнішнє оформлення онлайн магазину відіграє найважливішу роль у його просуванні. Ви не платите за вітрини, а ваші товари представляються на сторінках сайту. Вам потрібно постаратися, щоб дизайн був приємним і показував вашу солідність. Дизайнери вимагають занадто великі суми? Принаймні, ви не спустіть гроші даремно, оформлення важливо.
Погані опису товарів. Купувати через інтернет завжди ризиковано, а щоб ваші клієнти ні на секунду не замислювалися про ризики, потрібно розміщувати якісні описи. Постарайтеся розповісти усе про свій товар або послугу. Ще краще, якщо ви супроводжуєте їх фотографіями і відеороликами. Чим більше клієнт дізнається, тим більше ймовірності в укладенні правочину.
Доставка та оплата. За статистикою, після переходу на сайт віртуального магазину користувачі насамперед перевіряють умови доставки і оплати. Іноді, доводиться перетворюватися в слідопита, щоб знайти ці розділи. Не змушуйте клієнтів втрачати час, виділяйте посилання (кнопки) на ці розділи.
Дані без прокручування. Найважливіша інформація, яку ви намагаєтеся донести до відвідувачів інтернет-магазину, повинна представлятися у верхній частині сторінки. Іншими словами, потенційний клієнт повинен її бачити до того, як скористається коліщатком миші. Що це може бути? Дані про проведення акції, ефективні фотографії або цепляющие заголовки.
Незаповнені розділи. Нажаль, нерідко доводиться спостерігати на нових інтернет-магазинах порожні розділи. Навіщо вони створюються? У перспективі розвитку вони будуть наповнюватися, але поки цього не сталося, залишаються порожніми. Думати про майбутнє – це добре, але потрібно розуміти, що відвідувачі бачать ці розділи і враження від цього у них точно не позитивне.
Складності при замовленні. Коли клієнт вирішив зробити замовлення, перед ним не повинно бути ніяких бар’єрів, а форма для оформлення повинна бути гранично простий. Враховуйте те, що серед покупців можуть виявитися новачки, так і деякі люди просто закривають сайт, якщо доводиться виконувати дуже багато дій для покупки.
Пошук товарів. Будь-який товар на вашому сайті повинно бути легко знайти. Наявність форми пошуку є обов’язковим, але крім цього, додавайте категорії та підрозділи. Іноді достаток критеріїв тільки відлякує, тому краще додавати їх в окрему форму для розширеного пошуку.
Запустити прибутковий онлайн магазин і не допустити помилок практично неможливо. Тим не менше, потрібно прагнути до усунення всіх недоліків.
Якщо ви маєте намір домогтися успіху в цій ніші, засвойте поради власникам інтернет-магазинів, а також 7 правил ефективної реклами в мережі, адже жоден бізнес онлайн не обходиться без реклами.