7 причин роздратування покупців в інтернет магазині

Ви вирішили побудувати успішний бізнес в інтернеті і вибрали для цього відкриття віртуального магазину?

Відмінний варіант, але наскільки добре ви розбираєтеся в цьому? Кожен підприємець повинен бути професіоналом свого бізнесу, а створити якісний інтернет-магазин не так просто.

Що дратує покупців в інтернет-магазинах? Бізнесмени-початківці при запуску онлайн магазинів допускають ряд однакових помилок.

У цій статті ми представимо всі ці помилки, а всім підприємцям варто задуматися над цим, адже і на вашому проекті можуть бути серйозні недоліки, а це позначається на розвитку справи.

Помилки власників інтернет-магазинів

  • Простота і несмак. Зовнішнє оформлення онлайн магазину відіграє найважливішу роль у його просуванні. Ви не платите за вітрини, а ваші товари представляються на сторінках сайту. Вам потрібно постаратися, щоб дизайн був приємним і показував вашу солідність. Дизайнери вимагають занадто великі суми? Принаймні, ви не спустіть гроші даремно, оформлення важливо.
  • Погані опису товарів. Купувати через інтернет завжди ризиковано, а щоб ваші клієнти ні на секунду не замислювалися про ризики, потрібно розміщувати якісні описи. Постарайтеся розповісти усе про свій товар або послугу. Ще краще, якщо ви супроводжуєте їх фотографіями і відеороликами. Чим більше клієнт дізнається, тим більше ймовірності в укладенні правочину.
  • Доставка та оплата. За статистикою, після переходу на сайт віртуального магазину користувачі насамперед перевіряють умови доставки і оплати. Іноді, доводиться перетворюватися в слідопита, щоб знайти ці розділи. Не змушуйте клієнтів втрачати час, виділяйте посилання (кнопки) на ці розділи.
  • Дані без прокручування. Найважливіша інформація, яку ви намагаєтеся донести до відвідувачів інтернет-магазину, повинна представлятися у верхній частині сторінки. Іншими словами, потенційний клієнт повинен її бачити до того, як скористається коліщатком миші. Що це може бути? Дані про проведення акції, ефективні фотографії або цепляющие заголовки.
  • Незаповнені розділи. Нажаль, нерідко доводиться спостерігати на нових інтернет-магазинах порожні розділи. Навіщо вони створюються? У перспективі розвитку вони будуть наповнюватися, але поки цього не сталося, залишаються порожніми. Думати про майбутнє – це добре, але потрібно розуміти, що відвідувачі бачать ці розділи і враження від цього у них точно не позитивне.
  • Складності при замовленні. Коли клієнт вирішив зробити замовлення, перед ним не повинно бути ніяких бар’єрів, а форма для оформлення повинна бути гранично простий. Враховуйте те, що серед покупців можуть виявитися новачки, так і деякі люди просто закривають сайт, якщо доводиться виконувати дуже багато дій для покупки.
  • Пошук товарів. Будь-який товар на вашому сайті повинно бути легко знайти. Наявність форми пошуку є обов’язковим, але крім цього, додавайте категорії та підрозділи. Іноді достаток критеріїв тільки відлякує, тому краще додавати їх в окрему форму для розширеного пошуку.
  • Запустити прибутковий онлайн магазин і не допустити помилок практично неможливо. Тим не менше, потрібно прагнути до усунення всіх недоліків.

    Якщо ви маєте намір домогтися успіху в цій ніші, засвойте поради власникам інтернет-магазинів, а також 7 правил ефективної реклами в мережі, адже жоден бізнес онлайн не обходиться без реклами.