Айтрекинг допоможе зробити контент якісним

Власники сайтів постійно намагаються розгадати загадку успішних проектів і шукають методи поліпшення своїх майданчиків.


Було б непогано дізнатися, на що звертає увагу відвідувач. Як це зробити? Можна скористатися тепловими картами, але вони не завжди точні, так як враховується рух курсору по монітору.

Айтрекинг допоможе зробити контент якісним, а численні експерименти довели його вплив.

Окулография, так ще називають цю науку, що вивчає рух очей звичайного середньостатистичного користувача, переглядає сторінку сайту. З кожним днем ця технологія все міцніше закріплюється у вчених і маркетологів.

Що довели айтрекинг дослідження?

Використовуючи спеціальне обладнання, вдалося відстежувати рух очей безлічі учасників експериментів. Майже всі експерти прийшли до одного висновку і поділилися своїми результатами.

Хочеш поліпшити показники сайту? Використовуй незвичайний спосіб поліпшення ПФ.

З’ясувати, як рухаються очі відвідувачів сайтів не складно, вчені давно цим займаються. Їхні дослідження допомогли розібратися, на що користувачі звертають більше уваги і як вони себе ведуть.

Ось найбільш цікаві результати досліджень:

  • при вивченні вмісту увагу користувачів концентрується в F образній формі. Аналогічна картина і при перегляді результатів видачі:
  • більша частина випробуваних, не вивчало контент сторінки, вони спочатку пробегались по всьому тілу матеріалу;
    найбільше уваги отримує розділ «Про нас» (і йому подібні). Також люди звертають увагу на форми передплат, контакти, корисні посилання та дані про акції, бонуси;
  • очима відвідувачі сайтів переміщуються зліва направо, рядок за рядком. При цьому, вертикальні рух відбуваються набагато повільніше;
  • мало хто переводить погляд на кнопки для відкриття сайту на іншій мові. Також найменше уваги отримали банери і інші рекламні блоки;
  • крім нарису літери F, дослідження показали, що багато переводять увагу у форматі літери або E L;
  • максимум уваги приділяється заголовків, виділених словах, картинок, выноскам і відеозаписів;
  • якщо під хедером місце зайняте всілякими блоками, відвідувач може і не почати читати матеріал. Бажано, щоб текст знаходився безпосередньо під верхньою частиною сайту.

Ці результати допомагають бізнесменам, рекламникам і контент-менеджерам. Продаж системи айтрекинга зараз багатьох зацікавила, так як хочеться отримати результати саме своєї цільової аудиторії за свого ресурсу. Це, звичайно, не зайві дані, але зібрати їх буде не так просто.

Розкрутка, оптимізація, просування сайту можливе і без айтрекинг, його краще залишити справжнім гуру SEO.

Купити айтрекинг чи вкласти в щось більш важливе? Рішення за вами. Найголовніше, що ця наука допомогла визначити, наскільки рідко люди вивчають тексти повністю.

Тому, на самому початку повинна бути важлива інформація, а тіло статті необхідно грамотно форматувати, щоб підвищити привабливість.

попередня статтяКращі сервіси розсилок, шукаємо заміну Smartresponder
наступна статтяЯк захистити блог від спаму?