Аналітичний сервіс Advodka

Зараз для вебмайстрів створено багато різних інструментів, істотно полегшують безліч дій.


Деякі з них платні, але поспішати витрачати гроші не варто, завжди можна знайти безкоштовні аналоги. Принаймні, для складання семантичного ядра і аналізу конкурентів, безкоштовні інструменти існують.

Корисний сервіс для вебмайстра Advodka пропонує широкий функціонал. Навіть не реєструючись на сайті, ви отримаєте багато корисної інформації, пов’язаної з просуванням свого сайту.

Тільки тут можна швидко зібрати семантичне ядро, підібрати слова і фрази для контекстної реклами і проаналізувати основних конкурентів.

Безкоштовний помічник вебмастера Advodka

Як і в багатьох інших сервісах, тут пропонується платний і безкоштовний режим. У платному функцій набагато більше, але і безкоштовного функціоналу достатньо.

Перейдіть на головну сторінку і введіть будь-яку пошукову фразу, щоб подивитися популярні підказки, тільки за рахунок цього можна підібрати кілька хороших ключових слів:

Після переходу до повного аналізу введеного слова або фрази, ви отримаєте багато іншої інформації. Щоб ви зрозуміли, наскільки корисний цей ресурс, давайте розглянемо кожен блок даних окремо:

1. Аналіз запиту допомагає визначити вартість контекстної реклами в Яндексі і Гуглі. Подаються дані за обраним регіонах, зручно, що показується відсоток конкуренції та кількість запитів на місяць:

2. За рахунок таблиці з назвою «Шукали за запитом», можна швидко підібрати ще масу ключів. Всього по одному популярному запитом видалося понад 200 ключових фраз, можна завантажити їх в CSV і використовувати для семантики:

3. Наступна статистика показує, заказываемую контекстну рекламу, за обраним запитом. За рахунок цього можна оцінити конкурентів, а також дізнатися, яка кількість трафіку вони отримують:

4. Не найкорисніша з-за розмитості статистика за схожим замовленнями в контексті, теж іноді знадобиться. В ній відображаються слова і фрази, використовувані цими ж рекламодавцями. Список величезний, але чистити його доведеться дуже довго:

5. А ось таблиця лідерів може стати в нагоді, зокрема для оцінки конкурентів. В ній відображаються всі сайти, що знаходяться у Топі, по обраному запитом. Можна порівняти загальні показники і дізнатися обсяг трафіку в місяць:

6. Останній список являє лендінгем сайтів, що потрапили в ТОП20 видачі. Звідси теж можна виділити багато ключових слів:

Таку ж інформацію по будь-якому іншому ключу ви зможете отримати на Advodka прямо зараз. Якщо вам потрібно розширений функціонал, в будь-який момент ви можете оплатити 980 рублів і на місяць отримаєте розширені інструменти:

Чому саме 980 рублів? Тому що для блогера цього тарифу цілком достатньо. Переваги його використання представлені на зображенні.

Якщо ви всерйоз взялися за просування свого сайту, то вам також знадобиться корисний сервіс Topvisor для вебмайстрів. Головне його завдання – це перевірка позицій, щоб ви завжди могли відслідковувати, як вони змінюються у ваших сайтів.

Не втрачайте час на ручне виконання рутинної роботи, користуйтеся такими сервісами як Advodka. Також на цьому сайті є спеціальний розділ «Семантика», який створений для збору бази ключових слів. Підберіть кращі запити і просувайте сайти грамотно.

попередня статтяХмарний майнінг кріптовалюти
наступна статтяІдентифікація ківі гаманця