Аналіз сайту конкурента

Зміст

  • Аналіз запитів і відвідуваності сайту конкурента
    • Самостійний аналіз сайтів конкурентів

Якщо б ніхто крім вас не створював би сайти, уявіть, наскільки багато відвідувачів ви б змогли набрати?


На жаль, зараз важко пробитися, нові ресурси створюються мало не кожен день, так і їх просуванням займаються справжні профі, витрачаючи на це величезні гроші.

Аналіз сайту конкурента допомагає визначити, як саме просувається ресурс, за яким запитам і зібрати іншу інформацію.

На основі всього цього зручно створити власну стратегію просування і добитися від неї максимальної ефективності. Робити такі перевірки потрібно постійно, вони допомагають займатися розкручуванням свого ресурсу.

Аналіз запитів і відвідуваності сайту конкурента

Кращий спосіб обійти сайти конкурентів – це з’ясувати, за рахунок чого вони домоглися високих позицій, і створити цільові сторінки під основні сторінки.

Пошукові системи не афішують список факторів, які оцінюються при ранжируванні, тому потрібно слідувати простому правилу – робити краще, ніж у інших.

Сервіс MegaIndex пропонує ідеальний аналіз сайту конкурента на ключові слова. Для цього створено інструмент «Видимість». Просто вводиш адресу сайту, вибираєш регіон і отримуєш список запитів з найкращими позиціями і посилання на сторінку:

Це один із способів зібрати кращі ключові слова для свого майданчика. За допомогою системи МагаИндекс можна провести аналіз конкурента сайту і за іншими показниками.

Для цього знадобляться інструменти:

  • Аналіз запитів – визначення позиції по ключу конкретного сайту.
  • Зовнішні посилання – перевірка посилальної маси, видаються посилання на донорів з сортуванням по ТІЦ.
  • Вихідні посилання – перевірка сайтів, які посилаються на інші майданчики.
  • Кластеризація – на автоматі збирає базу запитів на основі конкурентів.
  • Аналіз релевантності – перевірка сторінки на відповідність запиту.
  • З таким набором функцій легко зробити аналіз сайтів конкурентів. Збирати потрібно якомога більше даних, це дозволяє вирішити, як саме розкручувати свій майданчик. Якщо інструментів не вистачить, використовуйте інші 15 сервісів для вивчення конкурентів. Оцінювати потрібно кожну дрібницю.

    Самостійний аналіз сайтів конкурентів

    Без онлайн сервісів теж можна провести перевірку. Досвідчений оптимізатор діє так. Він вибирає запит для просування сайту, потім вводить його в пошукових системах і відкриває перші 10 майданчиків. Далі оцінюються різні фактори, щільність ключових слів, обсяг тексту, інформативність і так далі.

    Точно також ви можете діяти, не перевіряючи ніяких показників. Є ще цікавий спосіб визначити, що найбільше цікавить відвідувачів сайтів конкурентів, через соціальні мережі.

    Для цього створений сервіс Buzzsumo. Він показує, які сторінки краще расшариваются у соціальних мережах:

    Власникам молодих сайтів це допомагає визначитися, яким контентом варто наповнювати майданчики. Відвідуючи ресурси конкурентів, звертайте увагу на все, перші позиції в пошуку даються не за гарне оформлення (хоча і це є фактором).

    Однак найбільш важливі:

    • швидкість завантаження;
    • поведінкові фактори;
    • якість дизайну;
    • формат контенту;
    • наявність медіа файлів;
    • грамотне розташування ключів;
    • кількість точних і розмитих входжень;
    • джерела трафіку;
    • посилальне оточення.

    З часом дані змінюються, тому потрібно стежити за їх актуальністю. Проводите перевірки як можна частіше, заглиблюйтесь в дані і при необхідності користуйтеся інформацією. Наприклад, вона знадобиться для складання семантичного ядра або пошуку донорів на покупку посилань.

    Запустіть просування сайту з Seohammer і забудьте про все, професіонали зроблять всю необхідну роботу, щоб вивести майданчик на перші місця.

    Аналіз сайту конкурентів безкоштовно провести не складає труднощів, тому за подібні послуги не потрібно платити.

    Використовуйте всі необхідні інструменти, онлайн системи і по кожному конкуренту ведіть окремі файли з інформацією. Робіть краще, ніж в інших, і ваші зусилля точно оцінять пошукові системи.

    попередня статтяЯк заробити на стримах в Твиче?
    наступна стаття10 правил захисту від шахраїв в інтернеті