Аналоги AIDA — рекламні моделі PPP і QUEST

Зміст

  • Продають статті по моделі QUEST
    • Модель текстів PPP

Популярний вид промо-матеріалів і замовлень у копірайтерів – це тексти, що продають. Ними активно користуються продавці та бізнесмени, але самі вони не завжди можуть підготувати такий матеріал.


Професіонали беруть пристойні гроші за розробку цих статей, при цьому, вони використовують одні й ті ж рекламні моделі.

Найпоширеніший вид це структура AIDA. Хоч багато від неї відмовляються, все одно в підсумку виходить щось схоже.

Професіонали не сидять, склавши руки, вони вигадують нові формати, використовуючи старі моделі. Аналоги AIDA – рекламні моделі PPP і QUEST, приклад доопрацювання ефективного прийому в маркетингу.

Продають статті по моделі QUEST

Володіти талантом для написання рекламних текстів не обов’язково. Текст, що продає ефективна реклама, а з допомогою готових моделей можна обійтися без замовлення послуг професіоналів.

Кожна буква в слові QUEST означає певну дію (також цю модель називають АПОРТ):

  • Q – амбразурим, простіше кажучи пишемо вступний текст, щоб відсіяти зайвих відвідувачів і зацікавити виключно цільову аудиторію.
  • U – розуміємо, звертаючи увагу на проблеми, з якими стикається цільова аудиторія і детально їх описуємо.
  • E – навчаємо, пояснюючи, що є рішення проблеми. Обов’язково потрібно пояснити, що ви вже знайшли найкраще рішення.
  • S – раздразниваем, роблячи вигідну пропозицію. При необхідності, можна нагадати про глобальність проблеми.
  • T – штовхаємо, читач продає тексту вже готовий зробити замовлення, тому потрібно додати чіткий заклик до дії.

Пояснюючи коротко, як працює схема – копірайтер заманює яскравим заголовком, відсіває нецільову аудиторію у вступі, дає зрозуміти, що йому близька проблема, пропонує її рішення і направляє потенційного клієнта до певних дій. Все просто, а якими словами ви будете домагатися поставлених цілей, вирішуйте самі.

Модель текстів PPP

Друга модель непогано себе зарекомендувала. Загалом, всі вони схожі з AIDA, тому говорити про це немає сенсу.

Вона підходить для будь-яких ніш, тут також розшифровується абревіатура з трьох P:

  • Pull Them In – привертаємо увагу яскравим заголовком, залучаємо читача цікавим введенням.
  • Prove Your Case – позначається проблема, про неї розповідається більш докладно і доводимо, що є рішення.
  • Push Them To Act – налаштовуємо потенційного покупця і підштовхуємо до вчинення правочину.
  • В теорії застосування рекламних моделей виглядає просто, насправді ж, не всім вдається створити за ним якісні тексти, що продають. Обов’язково визначайте цільову аудиторію, а також добирати правильні слова і вирази.

    Підготуйтеся до неблагополучному результату, дізнайтеся, чому продає сайт не працює, щоб швидко розібратися з цією проблемою.

    Яка модель для тексту, який продає найефективніша? Ніхто не відповість на це питання. Всі вони придумані для різноманітності структури, мети скрізь однакові. Тому, використовуйте всі види і також застосовуйте різні моделі, щоб не писати одне і те ж.

    попередня статтяХобі — найкраща ідея для бізнесу
    наступна статтяВигідний аукціон Bonusmall