Зміст
- Продають статті по моделі QUEST
- Модель текстів PPP
Популярний вид промо-матеріалів і замовлень у копірайтерів – це тексти, що продають. Ними активно користуються продавці та бізнесмени, але самі вони не завжди можуть підготувати такий матеріал.
Професіонали беруть пристойні гроші за розробку цих статей, при цьому, вони використовують одні й ті ж рекламні моделі.
Найпоширеніший вид це структура AIDA. Хоч багато від неї відмовляються, все одно в підсумку виходить щось схоже.
Професіонали не сидять, склавши руки, вони вигадують нові формати, використовуючи старі моделі. Аналоги AIDA – рекламні моделі PPP і QUEST, приклад доопрацювання ефективного прийому в маркетингу.
Продають статті по моделі QUEST
Володіти талантом для написання рекламних текстів не обов’язково. Текст, що продає ефективна реклама, а з допомогою готових моделей можна обійтися без замовлення послуг професіоналів.
Кожна буква в слові QUEST означає певну дію (також цю модель називають АПОРТ):
- Q – амбразурим, простіше кажучи пишемо вступний текст, щоб відсіяти зайвих відвідувачів і зацікавити виключно цільову аудиторію.
- U – розуміємо, звертаючи увагу на проблеми, з якими стикається цільова аудиторія і детально їх описуємо.
- E – навчаємо, пояснюючи, що є рішення проблеми. Обов’язково потрібно пояснити, що ви вже знайшли найкраще рішення.
- S – раздразниваем, роблячи вигідну пропозицію. При необхідності, можна нагадати про глобальність проблеми.
- T – штовхаємо, читач продає тексту вже готовий зробити замовлення, тому потрібно додати чіткий заклик до дії.
Пояснюючи коротко, як працює схема – копірайтер заманює яскравим заголовком, відсіває нецільову аудиторію у вступі, дає зрозуміти, що йому близька проблема, пропонує її рішення і направляє потенційного клієнта до певних дій. Все просто, а якими словами ви будете домагатися поставлених цілей, вирішуйте самі.
Модель текстів PPP
Друга модель непогано себе зарекомендувала. Загалом, всі вони схожі з AIDA, тому говорити про це немає сенсу.
Вона підходить для будь-яких ніш, тут також розшифровується абревіатура з трьох P:
В теорії застосування рекламних моделей виглядає просто, насправді ж, не всім вдається створити за ним якісні тексти, що продають. Обов’язково визначайте цільову аудиторію, а також добирати правильні слова і вирази.
Підготуйтеся до неблагополучному результату, дізнайтеся, чому продає сайт не працює, щоб швидко розібратися з цією проблемою.
Яка модель для тексту, який продає найефективніша? Ніхто не відповість на це питання. Всі вони придумані для різноманітності структури, мети скрізь однакові. Тому, використовуйте всі види і також застосовуйте різні моделі, щоб не писати одне і те ж.