Байлайнер в копірайтингу

Зміст

  • Як написати байлайнер піар текст?
    • Періодичний і подієвий байлайнер

Деякі типи статей у копірайтерів замовляють настільки рідко, що деякі і не знають про них.


Зарубіжний копірайтинг більш розвинений, тому там придумано, набагато більше позначень під різні формати текстів. У цій статті ми розглянемо один з них, на просторах Рунета його все частіше замовляють.

Байлайнер в копірайтингу, даю 100% гарантію того, що деякі автори вперше бачать цей термін.

Що він означає? Це ще один різновид статей для піару компанії, яка складається для цільової аудиторії від особи представника (керівника) компанії. Безумовно, це додає ваги інформації.

Як написати байлайнер піар текст?

Зазвичай таким складним видом статей займаються справжні професіонали. У більшості випадків, це новинна інформація про компанії, але в її укладенні обов’язково знаходиться підпис глави фірми, що додає солідності розміщеним посаді.

Складається матеріал у такому форматі, нібито людина вимовляв його вголос. Деякі порівнюють його з спичрайтингом, так як формати схожі.

Саме тому, при написанні тексту, потрібно враховувати особливості усного мовлення. Не завжди те, що красиво звучить, також гарно читається.

За межами Рунета (особливо в Америці) фахівці, які вміють створювати байлайнеры, користуються попитом.

З їх допомогою, власники компаній можуть:

  • проявити себе як лідера компанії;
  • підвищити репутацію (впізнаваність бренду);
  • постати в ролі експерта;
  • поліпшити імідж компанії;
  • поділитися своїми поглядами.

Схожості з текстами, які пишуться для усного мовлення, очевидні, але є деякі відмінності. Головне з них – це визначення особи, від імені якої складається матеріал.

Не важливо, хто саме його складав, головне, що у висновку вказано «серйозна» прізвище. Нерідко байлайнер додається в маркетинг кіт та інші матеріали.

Байлайнер в копирайтинге

Періодичний і подієвий байлайнер

Якщо ви вирішите скласти подібний матеріал, доведеться не тільки пошукати приклади і почитати форуми копірайтерів, але і розібратися у видах байлайнеров. Їх усього два – періодичний і подієвий.

Під періодичним байлайнером увазі текст, у Зміст якого входить вітальне звернення до читачів. Автор пише статтю від першої особи. Розміщується матеріал на перших сторінках і обов’язково супроводжується фотографіями автора.

Подієві байлайнеры пишуться на підставі якого-небудь події. Як правило, встановлюється заголовок і пишеться звернення. У таких текстах повинен бути присутнім епілог з різними побажаннями.

Лише зрідка власники компаній і керівництво знаходить час, щоб поділитися інформацією, кому як не їм роздавати поради, складати грамотні тексти, їх думка важлива для цільової аудиторії.

Розвиток авторів має бути постійним, а помилки на шляху до успішного копірайтингу, необхідно розібрати й усунути зі своєї роботи.

Байлайнеры допомагають керівним особам показати, що вони не просто так займають високі посади. Це ідеальний варіант блиснути своїми знаннями, зарекомендувати себе, як професіонала і тим самим, підвищити авторитет компанії.

Якщо ви копірайтер і у вас замовили байлайнер, запитуйте основну ідею і пишіть від особи глави компанії. Матеріал повинен бути ідеальним, ніякої води, тому погоджуйтеся тільки на ті теми, в яких добре орієнтуєтеся.