Безкоштовні бонуси

У всі часи увагу покупців захватывалось словом «Безкоштовно», яка досі дозволяє збільшувати продажі.

Займаючись бізнесом в інтернеті, вам потрібно пам’ятати про це, адже від кількості проданих товарів безпосередньо залежить ваш прибуток. Як правильно впровадити це слово в свою пропозицію? Доповнити товар бонусами.

Безкоштовні бонуси пропонуються дуже часто, причому бувають ситуації, коли покупець оформляє замовлення, тільки тому, що йому хочеться отримати бонус. А тепер трохи статистики, продають тексти допомагають збільшити продажі в 10 разів, а продають сторінки з безкоштовними бонусами працюють на 30% краще.

Доповнення до своїх товарів

Підприємці не розуміють, як роздавати безкоштовності і багатіти, адже їм доводиться передавати частину продуктів без грошової винагороди. Насправді, це найефективніший спосіб збільшити продажі і за рахунок великої кількості угод домогтися максимального профіту.

Якщо ви вирішите використовувати безкоштовні бонуси у своєму бізнесі, радимо ознайомитися з деякими рекомендаціями:

  • Тематичні бонуси. Щоб бонус дійсно був цікавий для клієнта, він повинен тематично відповідати товару. Наприклад, пропонуючи купити книгу про створення інфобізнес, ви можете запропонувати додаткові инфотовары на тему розподілу часу, грамотного спілкування з клієнтами, проведення ефективної реклами і багато іншого. Не забувайте, що основний товар можуть придбати виключно із-за інтересу до бонусів.
  • Підрахунок витрат. Доповнюючи свої пропозиції безкоштовними бонусами, ви обов’язково повинні оцінювати свої витрати і доходи. Оптимальний варіант бонусу, який легко відтворювати і при цьому не витрачати багато коштів – це інформаційний продукт. Наприклад, це може бути електронна книга або відео курс. Немає бажання самостійно виконувати роботу? Скористайтеся послугами фрілансерів, заплативши один раз за створення товару, ви зможете передати його хоч тисячам клієнтів.
  • Цінні бонуси. Безумовно, основний товар повинен бути більш цінним, ніж доповнюють його бонуси, але і при їх створенні і додавання, потрібно розуміти суть. Чим цікавіше будуть бонуси, тим більше шансів, що вони допоможуть вам зацікавити клієнта в угоді. Саме тому уважно ставтеся до вибору тематики, а також Зміст у вашого инфотовара. Практика показала, що даремні бонуси можуть навіть знизити кількість продажів.
  • Не забувайте додавати бонуси до основних товарів, щоб ваші покупці могли придбати їх окремо. Найголовніше встановити гідну оплату, в такому випадку цінність продукту в очах покупця буде високою.