Будь рефералів купувати на Seosprint?

Кликовый спонсор Seosprint підходить не тільки для новачків і легкого заробітку в мережі.

З цією системою можна створити пасивний джерело стабільного прибутку, за рахунок партнерської програми. Запрошуючи працівників на проект, ви отримуєте відсоток від прибутку, а якщо вони активні, то це серйозні гроші.

Є два шляхи для створення прибуткової реферального мережі – самостійне залучення учасників і покупка рефералів на ярмарку. Для самостійного залучення доведеться створювати сайт, активно використовувати соц. мережі, форуми і так далі. Якщо у вас немає на це часу, то вкладайте гроші в покупку.

Купівля рефералів, як прибуткові вклади

Будь рефералів купувати на Seosprint? Саме з такого питання необхідно починати придбання рефералів. Далеко не кожне речення на ярмарку, є вигідним. Розглядаючи кожне з них, звертайте увагу на наступні фактори:

1. Статистика продавця.
Насамперед необхідно переконатися, що продавець володіє хорошою репутацією, так як деякі користувачі продають мультиаккаунты видаючи їх за активних рефералів:

Під ім’ям і рейтингом рефералів, обов’язково зазначається посилання на продавця. Перейдіть по ній і подивіться, коли він зареєструвався в системі, який у нього рейтинг і немає негативних відгуків. Краще всього купувати рефералів у тих, хто давно і активно користується системою.

2. Коли заходив і реєструвався реферал.
Для цього представлений окремий стовпець, де вказується відразу два показника з числами:

Тут все просто, остання активність повинна бути не більше 3х днів, а краще, щоб користувач заходив в свій профіль сьогодні або вчора. Обов’язково звертайте увагу на дату реєстрації (наводиться нижче). Купуючи новачків, ви серйозно ризикуєте.

3. Статистика реферала.
Самий головний фактор, на який необхідно звертати увагу. Чим активніше реферал, тим більший прибуток ви зможете від нього отримувати, тому натискайте на значок статистики і перевіряйте дані:

Система є різні дані, але важливо, що ви зможете оцінити, скільки і яку конкретно роботу виконує користувач:

На графіку і таблиці видно, що даний реферал воліє користуватися серфінгом і відвідувати сайти з листів. Якщо ваш рейтинг дозволяє отримувати прибуток лише з цих видів заробітку, то реферал вам підходить. Якщо ж ваш рейтинг на Seosprint більше 20, то потрібно купувати рефералів, які активно виконують завдання.

4. Активність рефералів користувачів.
На цій же сторінці зі статистикою, ви побачите список рефералів користувача і зможете оцінити їх активність:

З другого рівня рефералів вам теж будуть приходити відрахування, але тільки з листів, серфінгу і тестів. Відповідно, потрібно оцінювати цих користувачів по активності на цих способах заробітку.

Перші два реферала з нашого прикладу, постійно читають листи і користуються серфінгом, для другої лінії мережі вони підходять ідеально.

5. Вартість реферала.
Останній важливий фактор для правильного вибору – це оцінка вартості. Тут є одне гарне правило – це окупність реферала протягом 6-12 місяців.

Приміром, якщо за статистикою ви з’ясували, що щодня користувач приносить рефереру по 1 рублю, то його ціна в 180-360 рублів, буде прийнятною. Іноді можна трохи переплатити, а іноді, навпаки, відмовлятися від пропозиції, навіть за підходящою ціною. Збирайте інформацію за всіма факторами і робіть оцінку правильно.

Скільки ви витратите грошей на розвиток реферального мережі не найголовніше. Важливо будувати мережу з активних користувачів і домагатися великих доходів якістю рефералів, а не їх кількістю.

попередня статтяЯк зробити привабливий профіль Вконтакті?
наступна стаття6 істин електронного бізнесу