Чому покупні посилання не забороняють?

Про те, що продажні посилання хочуть заборонити, вже давно ходить безліч чуток.

Боротьба з посиланнями ведеться, але чому пошуковики не хочуть просто взяти і заборонити просування посилальної масою? Багато хто думають, що це пов’язано із-за проблем визначення природних і покупних посилань, але все набагато цікавіше.

Якщо кожен з нас може легко зареєструватися на будь-якій біржі посилань, то чому б це не зробити представникам пошукових систем і не вичислити всіх, хто купує і продає посилальну масу? Очевидно, що визначити покупців і продавців не складно, тим не менш, санкції до них застосовуються не завжди.

Покупні посилання навряд чи коли-небудь підуть

Чому покупні посилання не забороняють? Із такими запитаннями часто звертаються відвідувачі різних конференцій, але представники пошукових систем не дають точних відповідей. У першу чергу тому, що того ж Яндексу вигідно аналізувати посилальну масу.

Посилальне просування вимагає серйозних витрат, а якщо власник ресурсу готовий платити гроші за просування, то він може стати вигідним клієнтом. Мережа Яндекс.Директ відмінно підходить для розвитку ресурсів, а на основі графіків продажних посилань можна дізнаватися про останні тенденції і пропонувати потенційним клієнтам актуальні та вигідні умови реклами.

Ось скріншот з однієї з конференцій Яндекса:

количество ceo ссылок

Як ви думаєте, для чого збирається така статистика і чому за покупку посилань відразу ж не блокуються ресурси? У пошукових систем є свої вигоди.

Крім цього, ні для кого не секрет, що алгоритми пошукових систем враховують зворотні посилання при ранжируванні. У 2009 році Яндекс вже замислювався про повну відмову від обліку посилань, але результати цього могли бути жахливими, адже результати відразу ж «перемішалися» б і довелося б вигадувати новий основний фактор ранжування.

Якщо проаналізувати всі санкції, висунуті за продаж або купівлю посилань, то можна помітити тенденцію. В основному під фільтри потрапляють молоді ресурси, які активно продають посилання чи нарощують посилальну масу.

Трастові сайти за продажу посилань в невеликих обсягах навряд чи потраплять під фільтри, а найімовірніше це відбудеться за покупки не якісних посилань.

Виходячи з усього вищесказаного, покупні посилання поки навряд чи скасують, але варто пам’ятати, що «нахабніти» не потрібно. Заробляти на посиланнях можна, але робити це не відверто, а паралельно з розвитком свого ресурсу. Якщо ви доб’єтеся значною відвідуваності, активності користувачів і так далі, то від санкцій за продаж посилань, буде надійний захист.

попередня статтяХочеш навчитися інвестувати?
наступна статтяПрацюй на Форекс Форекс-m