Чому потрібно відповідати на повідомлення з затримкою?

Зміст

  • Навіщо тягнути з відповіддю?
    • 1. Співрозмовник встигає висловитися
    • 2. Встигаєш зосередитися
    • 3. Правильно виражаєш думка
    • 4. Здаєшся розумнішими

Незалежно від обраної роботи в інтернеті, майже всім манімейкер доводиться з кимось спілкуватися. Зазвичай розмова ведеться за допомогою листування. Буває, пишеш людині, а отримуєш відповіді занадто довго. Це може дратувати, але деякі спеціально так роблять, це хитрий прийом.

Чому потрібно відповідати на повідомлення з затримкою? На тему правильно спілкування з клієнтами і взагалі ведення ділового спілкування, написано багато цікавих книг. Наполеон Хілл у своїй «Думай і багатій» дав один цікавий рада – чекати на 1 секунду, щоб завоювати повагу і популярність.

Навіщо тягнути з відповіддю?

Змушувати занадто довго чекати співрозмовника не потрібно, він може просто втратити інтерес до розмови. Однак трохи потягнути час буде тільки на користь. Таким прийомом часто користуються, так як це приносить користь. Що приносить секундна затримка при листуванні?

1. Співрозмовник встигає висловитися

Не варто відповідати співрозмовнику ще до того, як він встиг щось запитати, навіть якщо ви заздалегідь знаєте, як триватиме розмова. По-перше, перебивати не пристойно. По-друге, якщо ви пишіть заздалегідь, співрозмовник може відчути себе дурним і передбачуваним. Краще трохи почекати і дати людині висловитися.

Уповільнені відповіді показують, що вам не байдуже спілкування. В даному випадку мова йде про повідомлення, які не дописані або в яких немає головного питання. Спочатку ви проявляєте пошану, потім отримуєте відповідь. Запам’ятайте, якщо висить статус «Співрозмовник друкує», краще почекати.

2. Встигаєш зосередитися

У деяких книгах по бізнесу радять без роздумів відповідати на повідомлення, навіть якщо доводиться одночасно вести десятки діалогів. Можливо, в цьому є сенс, але в будь-який момент ви можете помилитися і відправити повідомлення не тому людині або просто дати не вірна відповідь.

Трохи зачекавши з відповіддю, у вас буде час на роздуми. Підбирайте правильні слова, формулюйте повідомлення, згадайте головну мету ведення листування. Принаймні для бізнесменів це дуже важливо. Одне неправильне повідомлення може зіпсувати всю переписку і довірчі відносини.

3. Правильно виражаєш думка

Швидко придумати, що треба відповісти не завжди виходить. Зазвичай у такому випадку використовуються слова паразити типу «Як би», «Розумієте» і т. д. Вони лише показують мізерність вашого словникового запасу і псують загальне враження. Краще взяти невелику паузу, щоб визначитися з подальшим розвитком діалогу:

Те, що ви розумієте у себе в голові, треба правильно підносити співрозмовнику. Він може взагалі не розуміти, про що йде мова і що від нього хочуть. Вкладайте душу в повідомлення, ставте себе на місце тієї людини, з яким ведеться діалог. Намагайтеся пояснювати все на зрозумілій для нього мові.

4. Здаєшся розумнішими

Нікому не подобаються люди, які тільки і базікають без зупинки. Вони не чують інших, а іноді і самі не розуміють що говорять. Коли ви берете невелику паузу перед кожною відповіддю, у співрозмовника складеться відчуття, що ви вдумываетесь в його питання. Як наслідок, відповідь буде здаватися грамотним і переконливим.

Даний прийом застосовується не тільки в діловій сфері. Навіть коли пишуть знайомі або родичі, ви викличте у них повагу і покажете, що спілкування з ними не байдуже. Тільки в цьому випадку потрібно давати повні і розгорнені відповіді, інакше складається враження, що співрозмовник просто заважає своїми повідомленнями.

Хитрими прийомами потрібно користуватися у всіх ситуаціях. Навіть діалог в соціальній мережі може кардинально зміниться, якщо один із співрозмовників трохи відтягує відповідні повідомлення. Спробуйте застосувати хитрість у спілкуванні з друзями, самі зробите висновки.

Ви натрапили на цю сторінку, тому що займаєтеся бізнесом в мережі? Пам’ятайте, клієнти люблять компліменти, роздавайте їх як можна частіше.

Грамотне ділове спілкування – це ціле мистецтво, яке доводиться осягати роками. Не важливо, блогер ви, фрілансер або ведете свою групу Вконтакті. Вчіться правильно вести діалоги і прислухайтеся до порад професіоналів. Той же Наполеон Хілл, чия книга була взята за основу цієї статті, (цитата з Вікіпедії) «Один з великих письменників про успіх». Визнаний геній, який придумав багато хитрощів для підприємців.