Автомобіль Мітсубіші

Розмова все ж сьогодні про другий pajero sport митсубиши одесса, на який було б невірним прикладати трафарет вкрай вдалою машини першого покоління.  Зазвичай друга генерація моделі враховує недоліки першої. У нашому випадку, мабуть, щось пішло не так. Принципових претензій до» спорту ” ніхто не пред’являє. У своєму класі це цілком компромісний варіант, коли не вистачає грошей на машину класом вище. Позашляхова частина практично без нарікань. Немає особливих скарг і на хронічні хвороби. Міцно. Тоді чому ж другий “спорт” не зміг утримати гордо піднятий прапор машини першої генерації? підемо по порядку.

До 2010 року new pajero sport пропонувався з двома моторами: дизелем 3.2 di-d потужністю 160 к.з. І бензиновим об’ємом 3.0 л на 220 «сил». До першого претензій мінімум. Надійна ланцюг в приводі грм. Спочатку були нюанси з турбіною: шуміла і під’їдала масло. Але по гарантії недолік був усунутий дилерами. У плані динаміки більш переважно виглядав бензиновий атмосферник. Він, до речі, числиться найбільш надійним в лінійці, хоч і любить більше всіх «поїсти». Тут проблема іншого роду. По-перше, ремінний привід, ремінь грм потрібно міняти кожні 60 000 км, інакше при розриві клапана зустрічаються з поршнями. А по-друге, зустрічаються випадки розшарування гумового шару шківа коленвала. Що призводить до» гулянь ” вала з усіма витікаючими і витоками масла.

У 2010 році на зміну дизелю 3.2 прийшов 2.5 потужністю 178 к.з. З приводним ременем. Мотор теж не критичний, але вимагає більшої уваги і до ременів приводів двигуна, і до системи вентиляції картерних газів. Картер обладнаний електропідігрівом, контакти якого можуть оплавитися. При серйозних пробігах зустрічаються випадки підтікання заднього сальника коленвала. Вартість відновлювальних робіт близько 170 у. О.

Гріх назвати ненадійними і трансмісії позашляховика. До 5-ступінчастою мкп взагалі ніяких претензій. Чотириступінчастий автомат в плані ресурсу не гірше виглядав з першими моторами. З появою дизеля 2.5 почали встановлювати 5-ступінчастий автомат. Надійний і здатний перетравлювати суворі режими експлуатації. Однак саме на дизелі власники часто стикаються з» глюками ” коробки, і тоді з’являється необхідність перепрошивки програми, за що беруться не скрізь.

Не назвеш ломучими і гальма з підвіскою, якщо з розумом експлуатувати і обслуговувати машину – своєчасно шприцевать шарніри і все таке. Важелі ходять більше 100-150 тис.км. Однак багато власників відзначають до 100 тис. Км поява невеликого крену на лівий борт – специфіка развесовки. Засмучує рульове. Стукіт-часта проблема. Трапляється, стукає рейка, і тоді її потрібно міняти, але частіше вередує сама рульова колонка. Шарнір рульового вала, буває, навіть закушує. Доведеться купити і його, обійдеться в пару сотень у. О. Плюс робота.

Висновки прості

Pajero sport варто віддати належне. При слабкій якості фарбування і негараздам по салону він демонструє досить високу надійність агрегатів. Така машина-плюс в карму кожному мисливцеві або рибалці. Вона порадує витривалою підвіскою і незначними відмовами по електриці. Рекомендувати будь-яку певну модифікацію сенсу не має. Дизель 2.5 економічний (до 10-12 л/100 км в місті), але трохи більше примхливий, ніж динамічний бензиновий мотор, здатний витрачати в тому ж місті до 20 л палива. Так що вибирайте, виходячи зі стану конкретного автомобіля. У будь-якому випадку «спорт» ваші гроші не розбазарить.

Позашляхові якості. Надійність основних агрегатів і вузлів. Порівняно невисока ціна. Японська якість комплектуючих

Вартість оригінальних запчастин. Динаміка. Лакофарбове покриття. Простецький і швидко приходить в непридатність пластик салону. Комплектуючі рульового управління

Підвіска

Ресурс сайлент-блоків передніх верхніх важелів до 100 000 км.змінюються разом з важелями. Не виключений вихід з ладу маятникового важеля або рульової сошки. Після заміни будь-якої з цих деталей завітайте на розвал-сходження. При покупці машини необхідно перевірити задні супорти, вони часто закисають від їзди по бездоріжжю.

Коробка передач

Одна з особливостей всіх акп – блокування передач і знерухомлення автомобіля. Найчастіше взимку при стоянці машини під ухилом. Є версія, що винен навіть незначний недолік масла в коробці. Відбутися подібне може і після тривалої їзди з пробуксовками. Однак в даному випадку, як правило, причиною виявляється перегрів.

Двигун

3-літровий бензиновий атмосферник при пробігу понад 40 тис.км може застрекотати впускним колектором. Хвороба не масова. Вартість нового колектора у офіціалів близько 1000 у. О.деякі після запуску непрогрітого дизеля 2.5 di-d чують свист. Джерело-віскомуфта вентилятора системи охолодження. Але і після заміни» свистуна ” звук може повернутися.

Кузов

Пороги-хворе місце. Тут є конструктивна недоробка: на них кріпиться накладка, під яку потрапляє пісок і працює в режимі наждака. Внаслідок чого пісок стирає лфп порога і при попаданні води ці місця швидко покриваються іржею. Всім дивитися уважно.

Повний привід

Трансмісія працює без особливих проблем за умови її регулярного використання. Інакше можливо закисание механізмів і відмова включення необхідних режимів. Не варто забувати про необхідність шприцевать шарнірні з’єднання карданних валів.

Чому WordPress краща CMS?

Перше, про що доводиться задуматися при розробці нового сайту – це, яку систему управління використовувати.

Сьогодні, поширюється безліч CMS, у кожної з них є свої плюси і мінуси, тому потрібно грамотно оцінити всі варіанти, щоб підібрати кращу платформу, адже в подальшому перенести сайт може бути неможливо.

Серед найбільш популярних варіантів, виділяється система WordPress. Більшість вебмайстрів вибирають саме її, так як вважають цю CMS кращою.

Чому WordPress краща CMS? Є кілька факторів, за яких їй віддають перевагу. У цій статті ми представимо їх, а також відзначимо, що Workion також створений з використанням WordPress.

лучшая cms

5 причин вибрати WordPress

  • Безкоштовність. Без будь-яких витрат, кожен бажаючий може відвідати офіційний сайт цієї платформи і отримати CMS з ліцензією на її використання. Хоч і плата за інші системи може бути не великий, зайві витрати не обов’язково нести, тим більше що безкоштовне розповсюдження, далеко не єдиний плюс Вордпресс.
  • Легкість. Навчитися користуватися WordPress можуть абсолютно все, для цього не потрібні серйозні знання програмування. Після завантаження та установки движка на хостингу (з вибраним шаблоном), ви отримуєте готовий ресурс, який залишається наповнити, уникализировать, просувати і розвивати.
  • Гнучкість. Незважаючи на те, що ця CMS безкоштовна і проста, є безліч розширень, з допомогою яких можна додати що завгодно на свій ресурс. Є платні додатки, є безкоштовні, але якість у них не обов’язково залежить від вартості. За допомогою плагінів, можна розширити WordPress і навіть створити на ньому повноцінний інтернет-магазин.
  • Популярність. Про движку WordPress в мережі дуже багато інформації. Вебмастера і блогери додали масу статей, з допомогою яких можна вирішити практично всі проблеми. Крім цього, є безліч рекомендацій і покрокових інструкцій по роботі з цією платформою. А якщо ви не знайдете відповіді, зайдіть на будь-форум для вебмайстрів та опишіть свою проблему, фахівців з Вордпрессу, досить багато, вони вам допоможуть.
  • Стабільність. Протягом багатьох років, творці даного движка займаються його супроводом і забезпечують стабільну роботу платформи. Періодично виходять оновлення, а скачувати їх можна також безкоштовно. За рахунок цього, власники сайтів на WordPress забезпечують більш високий рівень безпеки, а також розширюють свої можливості.

Звичайно, з CMS користуватися, вирішувати тільки вам, але краще не поспішати і оцінити всі варіанти, враховуючи кожну дрібницю. Може бути, серед платних платформ і є реальні конкуренти WordPress, але з огляду на статистику, на цьому движку створюється найбільше сайтів, а це вже показує його популярність.

попередня статтяПозики без застави вигідно, швидко
наступна статтяСерфінг і автосерфінг