Добору ключових слів

Пошуком ключових слів доводиться займатися не тільки оптимізаторам і власникам сайтів, але і копірайтерам, щоб прискорити продаж і зацікавити постійних покупців.


Розроблено достатньо програм і сервісів для пошуку запитів, але в основному вони призначені для роботи з WordStat.

А що робити, якщо потрібні ключові слова для пошукових систем або взагалі для просування на YouTube? Спеціально для цього створено проект Keyword-suggestion-tool.com. З його допомогою можна отримати добору ключових слів для різних проектів та зарубіжних пошукових систем.

Популярні запити Google

Щоб шукати ключові слова для просування в Google доведеться реєструватися в якості рекламодавця, що не дуже зручно, але завдяки системі Keyword-suggestion-tool.com робити цього не потрібно.

Після переходу на сайт, ви зможете просто вказати запит і знайти найпопулярніші відповідні ключі. Незважаючи на те, що система зарубіжна, інтерфейс простий і скористатися ним легко:

Вибираєте ресурс, на якому хочете знайти популярні запити, вказуєте будь ключ і визначаєте країну. Для прикладу, давайте спробуємо отримати підказки ключів в Google:

подбор ключевых слов

Система за лічені секунди підбирає найпопулярніші запити і виводить їх у вигляді списку. Якщо ви складаєте семантичне ядро, то для зручності копіювання, натискайте кнопку «Get My Keywords», де вам буде запропоновано 2 види списку ключів:

Занадто мало варіантів? Ви можете натиснути на будь-який запит, який вам підказав сервіс та отримайте додатковий список ключів:

На жаль, тут не представляється кількість запитів всіх ключових слів і фраз, але система визначає найбільш популярні варіанти. При бажанні, ви можете продовжувати натискати на підказки, щоб отримувати нові списки, але рано чи пізно вони закінчаться, так як запити з низькою частотою не подаються.

Аналогічним чином ви можете шукати запити для Yahoo, Bing, YouTube і навіть Amazon. Мовний бар’єр не повинен викликати проблем, так як скористатися проектом легко. Використовуйте підказки ключових слів для різних ПС, це обов’язково позначиться на вашій діяльності, будь ви блогер, оптимізатор або копірайтер.

попередня статтяЯк обійти конкурентів?
наступна статтяХто і скільки заробляє в інтернеті?