Кожен день в інтернеті відправляються мільйони листів на Email, частину з яких займають розсилки на пошту передплатників. Кожен інтернет-підприємець повинен користуватися розсилками, це відмінний варіант створити велику базу лояльних клієнтів, підтримкою яких можна займатися, не виходячи з дому.
Крім того, що постійні розсилки допоможуть привернути до себе клієнтів, листи можуть бути відмінною майданчиком для розміщення додаткової реклами. Красивий і привабливий банер можна додати в початок кожного листа і незалежно від того, будете ви рекламувати свої товари та послуги чи скористаєтеся партнерськими програмами, це принесе користь.
Рекламні блоки в розсилках
Досвідчені зарубіжні підприємці радять додавати рекламу в кожен лист, це не буде виглядати відштовхуюче, а також допоможе вам збільшити свій прибуток. Найголовніше, це розробити привабливий формат реклами, а також пропонувати саме те, що може бути цікаве вашим передплатникам.
Якщо розглядати найбільш ефективні види листів, в яких додаткова реклама отримує найбільше переходів, то можна виділити наступні типи:
Додаткова реклама в розсилці може бути не тільки у вигляді банера або контексту. Не менш клікабельними можуть бути посилання, які грамотно встановлені в текст. У більшості розсилок можна виділити складові частини тексту, на які легко встановити посилання і тим самим зробити їх максимально природними.
Наприклад, ви можете розповідати своїм читачам про основи мови програмування і паралельно в тексті запропонувати скористатися чудовою електронною книгою.
З кожного джерела трафіку необхідно «вичавлювати» максимальну користь. Спробуйте додати партнерські промо-матеріали у свої розсилки і обов’язково постежте за статистикою. Швидше за все, кількість відписатися передплатників знижуватися не буде, а ось ваш баланс в партнерській програмі буде поповнюватися.