Дві моделі інфобізнес

Реально створити прибутковий бізнес, не виходячи з дому? Звичайно, адже тепер у кожного є інтернет, а це величезна сфера діяльності, в якій можна відкрити свою справу. Через інтернет можна продавати реальні товари, можна вкласти гроші в трейдинг, можна заробляти на арбітраж трафіку і безлічі інших видів діяльності.

Величезну увагу користувачі виявляють не просто до роботи в мережі, а саме до відкриття свого бізнесу. Інформаційний бізнес – це відмінне рішення, суттю якого є продаж інфотоваров. Здається, що все просто, потрібно лише створити відео курс або електронну книгу, а після цього отримувати гроші з продажу, але все набагато складніше.

Як стати інфобізнесменом?

Найскладніше в цій справі залучити покупців, адже простим пропозицією на форумах та в соціальних мережах, неможливо обмежуватися. Давайте розглянемо дві моделі інфобізнес, якими ви зможете скористатися для старту своєї справи:

Перша модель.
Для реалізації першої моделі, вам знадобиться багато часу, а також розробляти власний ресурс, який буде допомагати збирати цільовий трафік. Ви можете створити звичайний блог, з допомогою CMS це можна зробити за кілька хвилин (шаблонний сайт). Дуже важливо займатися блогінгом професійно, оптимізувати як статті, так і сам ресурс.

Коли ви наберете досить постійних відвідувачів та ваш проект буде отримувати масу пошукового трафіку, ви зможете роЗміст ити пропозицію про продаж інформаційного товару і в цьому випадку основною масою покупців будуть відвідувачі вашого ресурсу.

Друга модель.
Якщо в першому випадку вам довелося б витратити багато часу, то для використання другої моделі, потрібно буде зробити грошові внески. Знову ж розробляємо якісний инфотовар, а після цього створюємо односторінковий сайт.

На ньому потрібно роЗміст ити ефективну інформацію, яка допоможе конвертувати трафік у покупців. Найкраще передати створення тексту в руки професіоналів, їх можна знайти на біржі контенту Advego.

Коли продає сторінка буде готова, вам знову ж таки потрібно вкласти гроші, щоб залучити на неї трафік. Для цього оптимально підійде контекстна реклама, про неї ми розповідали у статті контекстна реклама для рекламодавців.

Що інвестувати в свій інформаційний бізнес, гроші або час? Вирішувати тільки вам, у всякому разі, ви зможете зробити перший крок у сферу продажів інфотоваров, використовуючи будь-яку модель. Найбільш ефективний варіант буде, якщо ви скомбинируете їх.

Після створення і просування сайту, запускаєте пропозицію з інформаційним продуктом і паралельно використовуєте контекстну рекламу для збільшення трафіку. Спостерігаючи не просто продає сторінку, а повноцінний сайт, потенційні клієнти будуть з більшою довірою ставитися до вашої пропозиції.