Gogetlinks або Sape, що краще?

Зміст

  • Які посилання краще купувати?
    • Де краще продавати посилання?

Просуванням своїх сайтів вебмастера займаються по-різному, але купівлею посилань займаються абсолютно всі.


При купівлі посилальної маси, доводиться вставати перед вибором, використовувати тимчасові посилання або ж витрачати гроші на розміщення вічних посилань. Про це давно ведуться суперечки, і вибрати відповідний варіант може бути складно.

Gogetlinks або Sape, що краще? В даному випадку ми розглядаємо дані системи саме по виду наданих посилань, тобто вічних і тимчасових. Плюси є при використанні кожної системи, тому вказати на певний ресурс неможливо.

Ми постараємося розглянути вибір виду посилань з різних сторін, щоб ви могли побудувати свою думку про їх купівлю.

Які посилання краще купувати?

Якщо розглядати цінової питання, то тут цікава ситуація. За купівлю посилання з ТИЦ близько 400, в Gogetlinks доведеться викласти близько 500 рублів, в той час як на Sape потрібно сплатити щомісячну плату в розмірі близько 10 рублів. За рік ви витратите 120 рублів, а на витрату 500 рублів піде більше 4 років.

Як ви думаєте, за цей час нічого не зміниться? Найімовірніше зміни будуть, причому не тільки в сфері оптимізації, але і з майданчиками, на яких ви купували посилання. Частина з них може просто закритися, якісь матеріали вилетять з індексу і так далі. Виходячи з цього тимчасові посилання краще, а відповідно краще користуватися Sape.

Але є і зворотна сторона тимчасових посилань, адже при їх покупці теж є ймовірність того, що вебмастер зніме посилання і вага перестане передаватися.

Ви скажете, ну і що, я ж перестану платити за це і куплю інші посилання? Справа в тому, що пошукові системи негативно ставляться до цього і постійна зміна донорів може стати індикатором для додаткових перевірок.

Крім цього, замовляючи тимчасові посилання, вони встановлюються в окремому блоці, а використовуючи вічні посилання, їх можна грамотно вписати в текст. Природність посилань теж є важливим моментом, адже пошукові системи все частіше говорять про застосування санкцій за штучне нарощування посилань.

Де краще продавати посилання?

Що стосується вигоди при заробіток на продажі посилань, то тут безперечно лідирує біржа Gogetlinks. Чому? Тому що краще відразу отримати прибуток і не переживати, що з вашим ресурсом може щось статися. За тимчасові посилання сплачують поступово, а якщо з сайтом щось станеться (наприклад, піде під АГС), то і ніякого доходу не буде.

У даному випадку дуже важливо займатися не одним проектом, а відразу декількома та на отримані кошти постійно створювати щось нове.

Так, після гарного розвитку ресурсу та продажі безлічі вічних посилань, ви отримаєте хороший дохід і можете направити його на розробку інших майданчиків, з більш актуальною тематикою, новим контентом, цікавим і сучасним оформленням і так далі.

Єдиний плюс у разі продажу тимчасових посилань – це можливість прибрати їх при необхідності, але не факт, що після зняття посилань вам все ж вдасться вивести майданчик з-під фільтрів.

Тепер ви знаєте трохи більше про тимчасових і вічних посилань, а значить, можете робити власні висновки про доцільність їх використання.

Перед тим як зробити остаточний вибір, обов’язково враховуйте свої цілі – якщо ви плануєте розробляти якісний ресурс, який буде функціонувати багато років, то найімовірніше, вічні посилання будуть для вас найкращим варіантом.

попередня статтяПродають тексти з акцентом на проблемах
наступна статтяЧи варто створювати блог?