Головні навички контент-менеджера

Інтернет-професії стають все більш популярними, а тисячі людей щодня шукають відкриті вакансії, причому вибираючи серед варіантів, що не вимагають серйозних навичок.

Однією з поширених в мережі вакансій, є професія контент-менеджер. Даний фахівець займається розробкою контенту і наповненням ресурсу.

Щоб економити час, більшість власників сайтів наймають фрілансерів, для наповнення своїх сайтів і варто відзначити, що заробітна плата таких фахівців досить пристойна. Ви теж можете влаштуватися на таку роботу, але перед цим вам потрібно дізнатися про головні навички контент-менеджера.

Що повинен вміти менеджер по контенту?

Відразу хотілося б сказати, що контент – це не тільки тексти, сюди можна включити картинки, відео і інші формати інформації.

Отже, якими навичками вам потрібно володіти, щоб стати хорошим контент-менеджером?

  • Ви повинні бути грамотними, адже основна частина роботи буде пов’язана з написанням текстів (можливо і не великих). Навіть додаючи відеоролик, до нього потрібно робити опис, а якщо воно буде написано з помилками, роботодавець обов’язково вкаже на цей недолік.
  • Більшість контенту «приходить» в Рунет з-за кордону, тому ви повинні володіти хоча б початковими знаннями іноземної мови.
  • У деяких випадках, ви будете працювати з готовим контентом (статті з біржі), які потрібно буде редагувати. Для цього вам буде потрібно володіти навичками коректорської.
  • Якщо сайт досить великий, то навряд чи ви будете встигати складати всі тексти самостійно, а працюючи з фрілансерами, вам буде потрібно складати технічні завдання, це теж вимагає певних навичок.
  • Для наповнення сайту обов’язково потрібні картинки, а щоб вони були якісними (можливо навіть унікальними), потрібно навчитися користуватися графічними редакторами.
  • Природно, власник сайту буде зацікавлений у просуванні свого проекту, а це означає, що вам буде потрібно вивчати SEO. Оптимізований контент допоможе вийти на більш високі позиції, але розробляти його набагато складніше.
  • Просування в соціальних мережах теж є важливим моментом, а це вже окрема сфера – SMO, яку також доведеться вивчати.
  • Робота у вас буде без чіткого графіку, ви самостійно будете визначати, коли і скільки вам потрібно трудитися, тому у вас повинні бути організаторські навички.
  • Мінімальний рівень знань про кожній системі управління контентом, також потрібно популярним контент-менеджера.
  • Заключний важливий навик – це вміння швидко знаходити необхідну інформацію. Здається, що це легко, але далеко не всі можуть швидко знайти необхідні дані в мережі.
  • Кожен працівник інтернету обов’язково повинен замислюватися над тим, як йому вдосконалюватися. Ніякого «максимального рівня професіоналізму не існує, тому ви обов’язково повинні покращувати свої навички і розвиватися. Посади контент-менеджера – це хороша і перспективна робота, але виконувати її зможе далеко не кожен.

    попередня статтяЯк заробити на посиланнях на товари з aliexpress з допомогою Youtube?
    наступна статтяМонетизація не цільового трафіку