Просувати сайт своїми руками складно, якщо немає певних знань. Багато залучають для цього професіоналів, але щоб вони грамотно виконали свою роботу, доводиться передавати їм дані для входу в статистику.
А чи можна довіряти всім? Звичайно, ні! Тому краще налаштувати гостьовий доступ і не ризикуючи надати оптимізатору всі дані.
Гостьовий доступ до Яндекс Метриці і Google Analytics налаштовується за пару хвилин. На обох сервісах статистики є спеціальна функція, щоб створювати додаткові облікові записи.
Крім цього, інструменти вебмастера на Яндексі і Google теж можуть відкриватися по гостьовому доступу, про це ми теж зараз все розповімо.
Як зробити гостьовий доступ до статистики сайту?
Грамотний SEO оптимізатор обов’язково попросить вас відкрити йому доступ до статистики в обох пошукових системах.
Насамперед потрібно проаналізувати показники ресурсу, щоб побудувати стратегію його просування. Не ризикуйте, створюйте додаткові аккаунти в своєму профілі.
Гостьовий доступ в Яндекс Метриці.
Як бачите, на заключному кроці є ще пара чекбоксов, можете поставити галочки, якщо хочете відкрити публічний доступ або представляти інформацію про відвідуваність на лічильнику.
Гостьовий доступ Google Analytics.
Виконавши ці дії, у списку «Управління користувачами» з’явиться новий рядок. У будь-який момент ви зможете видалити профіль або змінити його доступ.
Гостьовий доступ Яндекс.Вебмастер
Надавши права для входу в інструменти Вебмайстра, користувач отримає про це повідомлення. Вам прийде повідомлення, як тільки він додасть його в список своїх сайтів.
Гостьовий доступ Google Webmaster
Дозвіл вибирайте самі, якщо не хочете, щоб хтось керував вашим сайтом, ставте «Обмежений». Видалення гостьового доступу займає пару секунд.
Дізнайтеся, як зробити гостьовий доступ до LiveInternet, ця статистика теж згодиться оптимізатору.
Можливо, ви довіряєте експертові і надасте йому власні дані для аутентифікації. На жаль, саме так і знаходять жертв шахраї, тому краще не ризикувати, створивши окремі акаунти з обмеженими можливостями.