Граблі початківців блогерів

Блоги – це один з видів сайту, який створюється найчастіше. Останнім часом, багато вирішують завести власний сайт і наповнювати його статтями, так як це простіше, ніж відкрити рекламну мережу або сервіс знайомств.

Створити блог дійсно легше, але і тут є свої тонкощі, які необхідно врахувати.

Граблі початківців блогерів – це поширені помилки і помилки новачків. З-за низького рівня знань, користувачі допускають масу недоліків у своїй діяльності, а це призводить до одного результату – відсутності розвитку проекту.

Якщо ви вирішили створити блог, то обов’язково прочитайте цю статтю і постарайтеся обійти всі граблі на шляху до успіху.

Як помиляються початківці блогери?

  • Зі старту новачки сподіваються на високий прибуток і активний розвиток відвідуваності, але їх очікування виправдовуються рідко. Не варто думати, що після створення блогу, на нього відразу почне приходити багато відвідувачів, доведеться розвивати проект і піде на це кілька місяців, а то й більше.
  • Добираючи тему, багато користуються ТОПами тематик для блогу, але прибуткова ідея не завжди є кращим варіантом. Справа в тому, що конкуренція в популярних тематиках висока і розвиватися набагато складніше. Тому, новачкові треба розібратися, як підібрати тему для блогу.
  • Читаючи публікації найпопулярніших блогерів, новачки намагаються багато в чому їх копіювати. Робити цього не потрібно, інакше ви сольетесь з сірою масою. Придумуйте власний стиль, це чіпляє відвідувачів.
  • Робота у блогера вільна, можна самостійно визначати, коли і скільки працювати, але з-за цього можуть з’являтися проблеми. Складайте собі чіткий робочий графік і дотримуйтеся його.
  • З монетизацією ресурсів теж багато новачків помиляються. По-перше, вони встановлюють її занадто рано, поки сайт ще не розвинений. По-друге, вони додають занадто багато рекламних блоків. По-третє, вони не звертають уваги на інтереси цільової аудиторії і рекламують те, що їм вигідно.
  • Якщо є можливість вкласти гроші в розвиток блогу, то на новий проект купується безліч посилань, і він активно рекламується через спеціальні сервіси. Стартовий капітал-це добре, але витрачати його потрібно правильно. Замість посилань і реклами, спочатку краще подбати про якісне наповнення та оптимізації.
  • Щоб виділити свій блог серед конкурентів, початківці блогери встановлюють на нього багато різного функціоналу. Це можуть бути календарі, опитування, всілякі форми і так далі. Необхідно розуміти, що це марно і лише знижує швидкість завантаження сайту.
  • Поспіх до успішного блогінгу часто змушує робити безглузді дії. Найчастіше, новачки додають свої сайти в пошукачі і розвивають їх, поки ті ще недостатньо зібрані. Перед тим як додати блог в Яндекс і Google, треба його повністю доопрацювати і наповнити.
  • Вивчивши деякі правила оптимізації блогери-початківці, починають активно працювати над кожним постом, але їх зусилля можуть привести до негативних результатів. Якщо переоптимизировать ресурс, його позиції ніколи не піднімуться, а сайт і зовсім може піти під фільтри.
  • Молоді блоги, потребують активного наповнення, часто наповнюються скопійованим контентом. Новачки наївно вірять, що використовуючи чужі матеріали, що їм вдасться привернути до себе увагу. Пошукові системи вкрай негативно ставляться до унікальних матеріалів, в тому числі і якщо їх відсоток унікальності нижче 90-95%.
  • Не особливо обтяжуючи себе, новачки складають невеликі статті з обсягом 1-2 тисячі символів. Повністю розкрити тему в такому обсязі неможливо, а поверхневі матеріали ніколи не зроблять ваш проект популярним, так і пошукові системи ставляться до цього негативно.
  • Після численних аналізів фахівці встановили, що при вході на сайт, відвідувач в першу чергу звертає увагу на оформлення сайту. Майже в 30% випадків, у нього не з’являється бажання вивчати матеріал на сайті з поганим дизайном. Новачки про це забувають і не працюють над ергономічним інтерфейсом з приємним оформленням.
  • Шлях від початківця до успішного блогера складний і вимагає величезних витрат сил.

    Якщо ви не готові вкладати свій час в розвиток блогу, то краще не створювати його взагалі.

    Як показує практика, майже 70% блогів закидають їх автори, незважаючи на те, що вони витрачали зусилля на їх розвиток.