Соціальні мережі стали досить популярними і з їх допомогою зараз багато заробляють або запускають рекламу.
Створено кілька тисяч великих спільнот, які щодня заходять користувачі. Публікуються не тільки цікаві записи, але й рекламні, а щоб вони були ефективними, потрібно правильно підбирати час.
Ідеальний час для постів у соціальних мережах? Якщо запис побачить якомога більше користувачів, реклама буде найбільш ефективною.
Крім цього, виральный охоплення Вконтакте буде високим, тобто пости будуть максимально расшарены. Загалом час потрібно вибирати ретельно, а в різних соц. мережах, воно може відрізнятися.
В який час замовляти рекламу в соц. мережах?
Цим питанням я задався, коли вирішив купити кілька постів в Однокласниках і Вконтакте, через Sociate. Біржа зручна, додано багато майданчиків, а найголовніше, ціни там найнижчі.
Можна легко знайти тематичні групи, а при замовленні вибрати вільний час публікації:
Зараз для групи, обраної в прикладі, вже замовлені пости з 18 до 19 годин на суботу і неділю.
Або рекламодавець ще не знає, в який час краще розміщувати пости в соціальних мережах, або він вибрав час для певної цільової аудиторії.
Ось дані по кожній соціальній мережі, де зеленим кольором виділено час і число для найбільшої ефективності, а червоним, не підходящий час (сірим кольором виділені середні показники):
Що стосується кращого часу розміщення постів в Однокласниках, то тут інформація не точна. Можна відштовхнутися від того, наскільки багато класів отримують запису, а це з 14 до 19 годин на вихідних і в будні.
Якісна реклама в соц. мережах – це не тільки правильний вибір часу для публікації записів.
Якщо потрібно охопити максимально велику аудиторію і провести ефективну рекламну компанію, час постів необхідно вибирати грамотно. Тепер ви знаєте, на який час купувати пости в популярних групах або коли саме публікувати записи у своїх громадах.