Ідеальний час для постів у соціальних мережах

Соціальні мережі стали досить популярними і з їх допомогою зараз багато заробляють або запускають рекламу.


Створено кілька тисяч великих спільнот, які щодня заходять користувачі. Публікуються не тільки цікаві записи, але й рекламні, а щоб вони були ефективними, потрібно правильно підбирати час.

Ідеальний час для постів у соціальних мережах? Якщо запис побачить якомога більше користувачів, реклама буде найбільш ефективною.

Крім цього, виральный охоплення Вконтакте буде високим, тобто пости будуть максимально расшарены. Загалом час потрібно вибирати ретельно, а в різних соц. мережах, воно може відрізнятися.

В який час замовляти рекламу в соц. мережах?

Цим питанням я задався, коли вирішив купити кілька постів в Однокласниках і Вконтакте, через Sociate. Біржа зручна, додано багато майданчиків, а найголовніше, ціни там найнижчі.

Можна легко знайти тематичні групи, а при замовленні вибрати вільний час публікації:

Зараз для групи, обраної в прикладі, вже замовлені пости з 18 до 19 годин на суботу і неділю.

Або рекламодавець ще не знає, в який час краще розміщувати пости в соціальних мережах, або він вибрав час для певної цільової аудиторії.

Ось дані по кожній соціальній мережі, де зеленим кольором виділено час і число для найбільшої ефективності, а червоним, не підходящий час (сірим кольором виділені середні показники):

  • Вконтакте публікувати пости з 12 до 15 та з 20 до 22 години у будні.
  • Facebook публікуйте пости з 13 до 16 години по буднях.
  • Twitter – публікуйте твіти з 13 до 15 години у будні.
  • Google + – не розміщуйте запис з 9 до 11 години у будні.
  • LinkedIn – публікуйте пости з 7 до 9 та з 17 до 18 години по буднях.
  • Pinterest – розміщуйте піни з 14 до 16 і з 20 до 1 години у будні та вихідні.
  • Tumblr – публікуйте свої записи з 19 до 22 годин в будь-який день тижня.
  • Що стосується кращого часу розміщення постів в Однокласниках, то тут інформація не точна. Можна відштовхнутися від того, наскільки багато класів отримують запису, а це з 14 до 19 годин на вихідних і в будні.

    Якісна реклама в соц. мережах – це не тільки правильний вибір часу для публікації записів.

    Якщо потрібно охопити максимально велику аудиторію і провести ефективну рекламну компанію, час постів необхідно вибирати грамотно. Тепер ви знаєте, на який час купувати пости в популярних групах або коли саме публікувати записи у своїх громадах.

    попередня статтяСтворення плаваючого меню
    наступна статтяЯк шукати завдання на Seosprint?