Інтернет-магазин Вконтакте, варто запускати?

Чимало користувачів шукають в мережі інформацію про те, як відкрити інтернет-магазин Вконтакте.

На сьогоднішній день, ця соц. мережа володіє колосальною популярністю в Рунеті і використовується мільйонами людей щодня. Але перед тим як створювати в ній групу або паблік для пошуку клієнтів, потрібно добре подумати.

Інтернет-магазин Вконтакте, варто запускати? Як правило, новачки створюють окремі групи для ведення продажів, накручують туди багато ботів і після цього запускають всілякі акції та конкурси. Ідея хороша, але з таким планом, якщо і вдасться зібрати 2-3 випадкові продажу, це вже можна буде вважати успіхом.

Варто відкривати Вконтакте магазин?

Якщо ви вирішили дізнатися, як відкрити магазин Вконтакте, то для початку ми радимо вам прочитати, як створити групу Вконтакті. У цій статті ми докладно описували процес запуску і розкручування нового співтовариства.

У цій же статті ми розглянемо 4 важливих моменти, над якими потрібно задуматися всім, хто вирішив відкрити інтернет-магазин Вконтакте:

  • Соц. мережі це додатковий інструмент. Щоб вести повноцінні продажу в інтернеті, майданчика в соціальних мережах буде недостатньо. Відразу потрібно замислюватися про запуск сайту, а співтовариства і паблики використовувати як додатковий інструмент по залученню клієнтів.

    За рахунок групи ви зможете ділитися з людьми корисною інформацією, а розрахований такий маркетинговий хід на зручність комунікації. Багатьом людям зручно отримувати свіжу інформацію через соц. мережі, тільки для цього і створюється магазин Вконтакте (група).

  • Наповнення цікавими постами. Запам’ятайте, у вашу групу не будуть вступати люди тільки для того, щоб щось купити. Соц. мережі використовуються для інших цілей, тому, ваше співтовариство повинно наповнюватися різною інформацією, яка зацікавить потенційних покупців.

    Що публікувати в інтернет-магазині Вконтакте? Це можуть бути різні списки, огляди товарів, відгуки клієнтів, проводяться конкурси (який конкурс провести?) та багато іншого (5 порад з вибору телевізора, огляд телефону тощо).

  • Якісна реклама. На стартовому етапі можна накрутити трохи учасників, щоб візуально група добре виглядала.
    Для цього використовуйте Wmmail і Seosprint, з цих сервісів приходять реальні люди, а не боти, можливо, хтось із них навіть стане першим клієнтом.

    Але основний упор потрібно робити на рекламування своїх товарів і послуг. Репости — відмінна реклама Вконтакте, також як і реклама в тематичних спільнотах. Купувати рекламу в інших спільнотах, краще через сервіс Sociate, ціни тут набагато нижче, ніж на офіційній біржі. Перед тим як запускати рекламу, обов’язково дізнайтеся, чим відрізняється якісна реклама в соц. мережах.

  • Стабільний розвиток групи. Думка про те, що після створення спільноти про нього можна забути, помилкове. Щоб майданчик стабільно приносила нові замовлення, над нею треба постійно працювати. Найголовніше – це наповнення. Щодня ви повинні публікувати не менше 2-3 постів.

    Часу на це йде багато, тому, ви можете використовувати програму Mix Poster (копіює кращі пости з зазначених груп) або використовувати інші варіанти, описані в статті наповнення груп Вконтакте на автоматі.

  • Відкрити магазин Вконтакте можуть всі, але потрібно розуміти, що витрачаються зусилля і гроші, можуть не призвести до позитивних результатів. Врахуйте описані фактори, якщо вирішите відкрити інтернет-магазин Вконтакте і не ведіть зайвих витрат.