Інтервю – відмінний формат для статті

Сьогодні, щоб пошукові системи вважали сайт гідним перших позицій у видачі, потрібно не тільки добре розбиратися в SEO.


Розповідаючи про те, який контент подобається Google, ми вже відзначали, що інтерв’ю є одним з хороших варіантів. Скласти його не так складно, а професіонали є абсолютно у всіх нішах.

Інтерв’ю – відмінний формат для статті, якою ви зможете розбавити загальну масу інформації на сайті.

Підшукати людину, погоджується на проведення такого заходу не становить праці, так як це додатковий плюс до його популярності, а витрати часу будуть мінімальними, головне, щоб у вас був якісний ресурс.

У кого взяти інтерв’ю?

Про те, як брати інтерв’ю ми вже розповідали і давали декілька корисних рекомендацій. У цій статті акцентуємо увагу на тому, кого вибрати для його проведення.

Варіантів досить багато, ось найкращі:

  • відвідувати тематично схожі сайти (найпопулярніші) і звертатися до їх власникам;
  • шукати серед кандидатів модераторів та інших сегментів адміністрації популярних сайтів;
  • залучати працівників великих компаній (чим відоміший бренд, тим краще);
  • шукайте кандидатів серед зірок, які так чи інакше відносяться до тематики сайту;
  • через форуми можна знайти людей з величезним досвідом у різних сферах;
  • подумайте, може бути серед ваших реальних знайомих, є підходящі люди;
  • у зарубіжному сегменті теж варто пошукати професіоналів (форуми, блоги, сервіси);
  • для інтерв’ю можна залучити і того, хто тільки розкручується, але робить це активно.

Не обмежуйтеся в пошуку, розглядайте варіанти з суміжних сфер. Наприклад, для сайту про підприємництві та бізнесі, підійдуть керівники, менеджери, адміністратори та багато інших.

Інший приклад, це сайт про будівництво, де в якості кандидата на інтерв’ю підійдуть теслі, столяра, сантехніки та фахівці з інших ніш, пов’язаних з ремонтом і будівництвом.

Запис інтерв’ю є – це один із 17 рад блогерам по роботі з контентом.

В процесі пошуку підходящої кандидатури, доведеться перебрати багато варіантів. Сміливо розсилайте запрошення будь-якій кількості людей, навіть якщо на вашу пропозицію погодяться відразу кілька користувачів, це допоможе вам з наповненням сайту в майбутньому.

Відразу знайти підходящого професіонала не сподівайтеся, багато відмовляться. Щоб знизити ймовірність відмови, при зверненні до фахівця, хапають його роботою та рівнем знань.

Також можете запропонувати різні вигоди. Гроші пропонувати не варто, а от додаткову рекламу або посилання зі свого сайту можна запропонувати.

Складайте питання тільки після того, як визначитеся, у кого взяти інтерв’ю. Потрібно враховувати специфіку і рівень знань, обраного фахівця. Також не забувайте, що в тексті необхідно залишити всі відповіді професіонала без змін, вносячи лише невеликі правки.