Як відкрити свій магазин і який магазин краще відкривати

Здрастуйте! сьогодні поговоримо про те, як відкрити магазин. Ми розглянемо відкриття будь-якого магазину, а не конкретний приклад за типом продукції, що продається.

відкрити власний магазин – один з найбільш частих варіантів, з яких вибирають початківці бізнесмени. Магазин може приносити стабільний дохід, практично не вимагає втручання в роботі, часу і сил. Однак багатьох відлякує незнання, як же саме можна відкрити свій магазин, скільки це буде коштувати і коли окупиться. На ці та багато інших питань ми постаралися відповісти в цій статті.

Які документи потрібні для відкриття магазину

Давайте разом розберемося, як відкрити свій магазин з нуля. Починається процедура підготовки до відкриття магазину з реєстрації в якості індивідуального підприємця або товариства з обмеженою відповідальністю. У кожного з варіантів є свої переваги, але найчастіше початківці віддають перевагу саме іп, так як в цьому випадку буде менше проблем зі звітністю, а також менші податки. Та й санкції для іп куди нижче, ніж для тов.
На жаль, подібні пільги і спрощення обертаються тим, що підприємець за всіма зобов’язаннями відповідає власним же майном, а засновник тов ризикує лише часткою в загальній масі статутного капіталу. У числі інших переваг-велика анонімність, адже далеко не всім відомо, хто входить в засновники тов. Також слід звернути увагу на той факт, що при роботі з алкоголем реєстрація в якості іп не підходить.

1. Визначитися з вибором слід заздалегідь, так як від юридичного статусу залежить, який саме пакет документів потрібно зібрати.

Реєстрація тов

для реєстрації тов потрібно зібрати наступні папери:

  • заява р11001;
  • статут у 2 примірниках;
  • для єдиного засновника-рішення про створення тов, для співзасновників-договір і протокол зборів;
  • ксерокопії паспорта директора та засновників;
  • документ для підтвердження сплати держмита в розмірі 4000 рублів (потрібно відкрити тимчасовий рахунок);
  • у разі необхідності-заява про перехід на ссо.

Якщо жоден із засновників тов не є власником приміщення за юридичною адресою, то буде потрібно гарантійний лист.

В середньому процес реєстрації займає близько 5 днів і в результаті підприємець отримає наступні документи:

  • статут з відміткою про реєстрацію;
  • свідоцтво про реєстрацію;
  • свідоцтво про присвоєння іпн і постановці на облік в фнс;
  • виписку з егрюл.

прочитайте статтю: як відкрити тов самостійно — покрокова інструкція.

Реєстрація іп

для реєстрації іп буде потрібно більш короткий список паперів:

  • квитанція про сплату держмита;
  • підписана і завірена у нотаріуса заява р21001;
  • ксерокопія паспорта;
  • ксерокопія свідоцтва іпн;
  • при необхідності-заяву про перехід на ссо.

Важливий момент: тим, хто займається всім процесом самостійно, не потрібно нотаріального завірення підпису на заяві, що дозволить заощадити на послугах юристів.

Термін реєстрації становить також 5 діб, по завершенні підприємець отримає виписку з егріп і свідоцтво про державну реєстрацію в якості іп. Всі документи з відомостями егріп і егрюл для реєстрації тов та іп відправляються у позабюджетні фонди кожен день. Ця ж інформація відправляється і в органи статистики.

Повідомлення про завершення реєстрації та лист з росстату можна отримати або особисто в установі, або поштою.

прочитайте статтю: як відкрити іп самостійно — покрокова інструкція.

Росспоживнагляд

Завдяки останнім змінам в законодавстві, підприємцям-початківцям більше не потрібно подавати величезну купу паперів в різні органи. Замість цього для відкриття магазину достатньо буде лише повідомити один певний орган.

Для іп і тов, відкривають торгівлю по квед 52.1, 52.21-52.24, 52.27, 52.33 і 52.62 даним органом є росспоживнагляд. Це ж відноситься і до тих, хто планує займатися оптовими поставками продуктів або непродовольчими споживчими товарами.

Повідомлення потрібно подавати за формою, обумовленою у відповідних правилах. Доставити його можна або особисто, або поштою, або ж в електронному вигляді, завіреним електронним підписом. В останньому випадку використовується портал держпослуг. По завершенні процесу можна відкривати магазин для перших покупців.

Який магазин вигідно відкрити

Попитом серед покупців користуються практично всі торгові точки. Однак деякі з них приносять більший дохід, ніж інші, і початкові вкладення окупаються швидше. Далі ми розглянемо різні ідеї для відкриття магазину, прикинемо скільки потрібно грошей щоб відкрити свій магазин. Так само варто розуміти який магазин вигідно відкрити в кризу.

Квітковий магазин

Відкривати квітковий магазин завжди вигідно, але потрібно правильно підібрати місце і вникнути в квітковий бізнес, щоб не нести збитків через псування товару. Квіти потрібно вміти продавати!

Магазин продуктів

Надійний і популярний варіант, особливо привабливий для новачків в області бізнесу. Попит на продукти не спаде ніколи, що гарантує постійний дохід у разі вдалого місця розташування торгової точки. Однак він вимагає наявності спеціального обладнання, включаючи досить дорогі холодильники. Обсяг необхідних інвестицій складе близько 600 тисяч рублів, а термін окупності – близько року.

Господарські товари

Подібна продукція також стабільно користується попитом. Для відкриття магазину будуть потрібні сертифікати на лаки, фарби і т.п. Найбільш вигідно відкривати магазини господарських товарів в невеликих населених пунктах і селах. Термін окупності 1-1, 5 року.

Дитячий магазин: іграшки, одяг взуття

Цей товар завжди буде користуватися попитом, тому що на одязі і взутті для деей ніхто не буде економити.

Також багато батьків просто не в силах відмовити своєму чаду, коли він просить нову іграшку. Обстановка в такому магазині повинна бути відповідною-полки трохи нижче, щоб діти могли дотягнутися до всіх товарів, а інтер’єр найкраще оформити в яскравих райдужних кольорах.

Меблевий магазин

В умовах кризи варто звернути увагу в першу чергу на більш доступні рішення, а не на елітні меблі. Також варто звернути увагу на вітчизняних виробників. За якістю їх продукція не поступається численним іноземним конкурентам, але при цьому набагато доступніше за ціною.

Будівельний магазин

Люди будують завжди – в кризу і поза ним. Різноманітні будівельні та оздоблювальні матеріали користуються стабільним попитом. Рентабельність бізнесу за оцінками експертів становить близько 20%.

Магазин автозапчастин

Запитайте у будь-якого автовласника і він вам скаже, що завжди не вистачає запчастин в магазинах і доводиться довго чекати їх, замовивши доставку з іншого міста або країни. Магазини автозапчастин завжди будуть актуальні. Головне в цьому напрямку знайти свою нішу.

Якщо ви живете в провінції, подумайте який магазин відкрити в маленькому місті. Всі перераховані вище варіанти безумовно підійдуть. Так само можна розглянути, наприклад, відкриття магазину товарів для тварин, магазину автомобільних аксесуарів, магазину тканин і т. Д.

Вибір торгового обладнання для магазину

Жоден справжній магазин не зможе обійтися без відповідного обладнання. Вибір конкретних моделей слід проводити виходячи з асортименту торгової точки. Особливу увагу слід приділити холодильному обладнанню-саме воно займає найбільше місця, а ціни здатні завдати серйозного удару по бюджету.

Вибір вітрин проводиться виходячи з товарообігу та асортименту. Наприклад, для холодильних вітрин слід вибирати моделі з глибокою вузькою викладкою, а температурний режим для них повинен дотримуватися в межах від -6 до 0 градусів цельсія для риби і м’яса і від 0 до +8 градусів для сиру, ковбас і кондитерських виробів.

Після холодильного обладнання варто перейти до вибору стелажів, які стануть основним елементом для викладки товару. Сьогодні у продажу можна знайти моделі з секціями довжиною від 600 до 1250 мм.залежно від довжини варіюється і ціна. Для хлібобулочних виробів вітрини додатково комплектуються кошиками з дерева, а секції кондитерських виробів доповнені обмежувачами,Які не дозволяють товарам розсипатися.

Особливу увагу при виборі торгового обладнання слід звертати на наступні моменти: стійкість, функціональність. Якість, міцність і дизайн. Перед тим як придбати конкретну модель варто звернути увагу на аналоги, порівняти їх параметри і тільки тоді зупиняти свій вибір на конкретному варіанті.

Вибір приміщення для відкриття магазину

Чималу роль в питанні як відкрити свій магазин, грає грамотний вибір приміщення під нього. Є цілий ряд вимог і аспектів, на які слід звернути увагу при виборі.

  1. тип товару . Окремі види товарів вимагають, щоб їх продавали в певних місцях. Наприклад, продовольчий магазин або прості побутові товари не варто розміщувати у великих торгових центрах – слід віддати перевагу більш доступним приміщенням. Відмінним варіантом стане будівля на жвавій вулиці в спальному районі.
  2. доступність і видимість . Пам’ятайте: навіть найбільший трафік не гарантує великої кількості відвідувачів і покупців. Розміщувати торгову точку слід таким чином, щоб на вулиці було якомога більше саме цільових покупців. Також потрібно врахувати і місце розміщення вивіски-вона повинна бути видна всім, хто проходить. Пам’ятайте: чим краще магазин видно, тим менше реклами він вимагає. Дуже важливо, щоб поруч була достатня кількість паркувальних місць. Фахівці вважають, що оптимальним варіантом стане 5-8 місць на кожні 100 квадратних метрів торгової площі.
  3. конкуренти . Наявність фірм-сусідів може зіграти як позитивну, так і негативну роль. Тут важливо врахувати їх клієнтуру: гіпермаркет і дорогий бутік нових клієнтів один одному не принесуть, а салон краси цілком може посприяти зростанню клієнтської бази.
  4. ціна . Один з найбільш важливих факторів. Варто відзначити, що тут мова йде не тільки про вартість оренди. Будь-яке приміщення вимагає від власника періодичного ремонту. Крім того, в цю суму слід включити і витрати на маркетинг, коли магазин знаходиться далеко від основного потоку відвідувачів. Не варто забувати і про щомісячні платежі: комунальні послуги та інші. В окремих випадках може знадобитися додаткова перепланування, що тягне за собою чималі витрати.
  5. особисті уподобання . Якщо ви самі плануєте працювати у власному магазині, при виборі приміщення незайвим буде врахувати і власні переваги-віддаленість місця від будинку і подібні.

Дуже важливо при виборі приміщення під магазин не поспішати. Спробуйте заздалегідь дослідити район, подивитися на потенційних клієнтів і конкурентів. В окремих випадках не варто боятися заради цього переносити дату відкриття, адже неправильний вибір в результаті обернеться цілим безліччю проблем.

прочитати статтю: як вибрати торгове приміщення під магазин.

Вибір постачальника для магазину

Як продавець бореться за кожного клієнта, так і постачальники борються за своїх покупців. За своєю суттю постачальник – це той же магазин, але оптовий. Вибирати постачальника слід особливо ретельно. Особливу увагу слід звернути на наступні критерії:

  • надійність . Безумовно, саме надійність є найголовнішим критерієм. У нього входить наскільки постачальник обов’язковий по частині виконання замовлення, наскільки він чесний під час розрахунків, наскільки своєчасно виробляє поставки.
  • ціна . Абсолютно логічно, що всі хочуть придбати товар якомога дешевше. При рівних умовах слід віддавати перевагу постачальнику з мінімальними цінами.
  • асортимент . Також дуже важливий критерій-чим ширша лінійка товару буде виставлена, тим більший інтерес вона зможе залучити.
  • впізнаваність бренду . Всі знають, що торгівля нерозривно пов’язана з психологією. Щоб швидко придбати репутацію, слід працювати з максимально відомими і популярними брендами. Крім того, проблем з роботою з ними куди менше – повернути або замінити товар по гарантії значно простіше.
  • додаткові нюанси . У число важливих дрібниць слід віднести знижки, бонуси, відстрочки платежів, видача товару під реалізацію та інші подібні. Вони дозволять отримати додатковий прибуток, так що нехтувати ними точно не варто.

Не варто обмежувати себе роботою тільки з одним постачальником. Оптимальний варіант-закупівлі відразу у 2-3 оптовиків. Таким чином, якщо з одним виникнуть проблеми, то інші зможуть закрити пролом.

Необхідно також враховувати і такий нюанс, як логістику. Для цього слід заздалегідь дізнатися, як вибудувана мережа доставки, які транспортні компанії працюють в місті постачальника і вашому власному. Оптимальним варіантом буде доставка залізничними коліями.

Нарешті, спілкування з постачальниками найчастіше ведеться за допомогою електронної пошти. Досить вибрати цікавлять позиції, а постачальник у відповідь на це виставить рахунок. Після оплати обрана транспортна компанія доставить вантаж.

прочитати статтю: як і де знайти постачальника будь-яких товарів в китаї або в росії.

Пошук персоналу для магазину

Кожен роботодавець при пошуку співробітників може піти двома шляхами. Він може спробувати знайти висококласних професіоналів, які відразу ж покажуть найвищий результат, а може найняти перспективних талановитих людей, яким тільки належить навчитися мистецтву торгівлі. Як завжди, плюси і мінуси є в обох випадках.

У першому випадку роботодавець зіткнеться з проблемою нестачі подібних фахівців. Крім того, вони зажадають і відповідну заробітну плату, яку не всі зможуть собі дозволити. Та й кожен такий співробітник з досвіду має і ряд своєрідних установок, так що для початку потрібно перебудувати їх на нові умови. У числі плюсів слід зазначити, що заощадити можна буде на навчанні, а працювати співробітники зможуть вже в день найму.

Талановиті новачки стануть глиною в руках майстра. При належному керівництві вони зможуть стати професіоналами найвищого класу, але є шанс отримати замість цього одні лише проблеми. Зате і оклад такому співробітнику може бути нижче. Як мінімум, на етапі накопичення досвіду, навчання та стажування. Подібних людей можна в колективі виростити успішними і відданими співробітниками, які повністю відповідають специфіці роботи.

На жаль, талант розкривається далеко не завжди, а відданість компанії може і не прийти. Навчання нового співробітника незмінно пов’язане з витратами, включаючи відвідування курсів і тренінгів. Та й просто асортимент товару потрібно вивчити-дізнатися його особливості, переваги і недоліки. Під час прийому талановитого новачка на роботу слід звертати увагу не тільки і не стільки на його презентаційні та комунікабельні навички, але ще і на кмітливість, адже в стислі терміни йому буде потрібно запам’ятати масу характеристик різних товарів.

В результаті виходить наступна картина: висококласні фахівці є кращим варіантом, якщо ви можете їх собі дозволити. В іншому ж випадку доведеться обійтися перспективними новачками.

Хто ж займається підбором співробітників? у всіх більш-менш великих компаніях ця роль покладена на відділ кадрів. Пошук нових фахівців найчастіше ведуться наступними способами:

  • родичі та знайомі . Як показує практика – варіант поширений, але часто один з найгірших. Яким би близьким не був знайомий, це не означає того, що він буде хорошим співробітником і продавцем. На відміну від людей з вулиці, оцінити навички родича об’єктивно виявляється складніше. Дуже часто ми підсвідомо згладжуємо явні недоліки і необ’єктивно заохочуємо своїх родичів.
  • розклеювання оголошень в магазині і на вулиці . Один з найменш витратних, але при цьому дієвих способів, чим і привабливий. Тих, хто звернеться по оголошенню, знайденому в торговому залі, можна відразу ж відправляти у відділ кадрів, що дозволить заощадити чимало часу. На жаль, це обертається занадто великим потоком – кабінет менеджера зовсім поруч, так що зайти в нього можуть і просто цікаві, понадіявшись на удачу.
  • оголошення в друкованих виданнях та інтернеті . Тут є два основних шляхи. Можна вивчити наявну пропозицію або ж подати власне оголошення. У першому випадку доведеться витратити чимало сил і часу, щоб вивчити претендентів і розглянути їх кандидатури. В результаті навіть на пошук одного співробітника може піти кілька днів. Власне оголошення має ряд переваг-якщо грамотно його скласти, то невідповідні кандидатури можна відсіяти відразу ж. Зацікавлених же не доведеться обдзвонювати – вони самі прийдуть до вас у відділ кадрів.
  • робота з кадровими агентствами . Головним плюсом такого варіанту є перекладання всієї роботи з вивчення резюме, пошуку та співбесіди на третю сторону. В результаті в вашу компанію будуть відправлені тільки ті люди, які повністю відповідають заданому профілю. Мінуси підходу очевидні: робота кадрового агентства вимагає своєї оплати, часом дуже немаленькою. Та й незважаючи на всі обережності придбання «кота в мішку» цілком можливо. Уникнути ризиків можна, якщо в договорі з кадровим агентством згадати про виплату гонорару лише по зарахуванню співробітника в штат по завершенні випробувального терміну.
  • полювання за талантами або headhunting . Даний спосіб пошуку персоналу є однією з найбільш актуальних розробок. Він полягає в переманюванні висококласних фахівців з інших компаній. Головною перевагою подібного підходу є можливість поспостерігати за співробітниками в справі, оцінити їх навички та здібності. Головним мінусом-великі витрати, адже потрібно зробити досить вигідну пропозицію, від якого той не зможе відмовитися. Та й одного разу переманеного співробітника завжди можна переманити знову: навряд чи варто очікувати від такої людини якоїсь беззастережної відданості.

Згадані вище способи однаково підходять як для пошуку досвідчених фахівців, так і перспективних новачків. Виняток становить хіба що headhunting. Фахівці рекомендують при пошуку професіонала звертатися в кадрове агентство, так як шанс знайти дійсно досвідченого співробітника збільшується багаторазово. Новачків же можна пошукати і іншими, менш витратними засобами. Фахівці вважають, що оптимальною буде команда, в якій будуть поєднуватися досвідчені специ і молоді новачки. Це зробить роботу магазину більш ефективною, а витрати на зарплату знизяться.

Нарешті, не варто при наймі акцентувати свою увагу лише на дипломі і резюме. Варто також звертати увагу і на чарівність здобувача і на його зовнішність. Пам’ятайте, що продавці стануть обличчям вашої компанії і обличчя це повинно бути красивим і життєрадісним.

прочитати статтю: як проводити співбесіду при прийомі на роботу.

Бізнес-план магазину-завдання та цілі

Важливим моментом в питанні як відкрити свій магазин, є складання бізнес-плану. Незважаючи на думку деяких підприємців, без його складання обійтися просто не можна.

прочитати статтю: як правильно скласти бізнес-план самому — докладна інструкція.

Складання бізнес-плану має задовольняти наступним цілям:

  • він повинен допомогти потенційному інвестору зрозуміти, чи варто вкладати в проект кошти.
  • інформація в ньому повинна бути визначальною для банку, якщо потрібно кредит.
  • план стає джерелом всієї інформації про проект. Дані відомості стануть в нагоді не тільки засновникам, а й стороннім спостерігачам.

Відповідно, бізнес-план повинен вирішувати наступні завдання:

  • визначення кола осіб, які несуть відповідальність за виконання плану.
  • виявлення цільових ринків, визначення позиції магазину на ринку.
  • 6 постановка коротко-та довгострокових цілей, формування тактики їх досягнення та стратегії розвитку.

  • добуток оцінки прибутковості і можливих витрат.

Важливо пам’ятати, що грамотно складений бізнес-план стає запорукою процвітання магазину. Ні в якому разі не варто ігнорувати цей момент, так як бізнес-план необхідний не тільки великим компаніям, але навіть і найскромнішим магазинчикам.

На нашому сайті ви можете знайти різні готові бізнес-плани. Не знаєте який магазин вигідно відкрити в невеликому місті? вивчіть, наприклад, бізнес-план квіткового магазину з розрахунками. Хочете відкрити магазин речей з нуля? прочитайте готовий бізнес-план магазину одягу з розрахунками.

Вибір форми оподаткування

Питання вибору форми оподаткування відіграє важливу роль при відкритті магазину. Саме від цього залежить не тільки податкове навантаження, але ще й обсяги стягнень за різні проступки. Варто відразу сказати, що якогось універсального відповіді тут немає, все строго індивідуально. Однак є алгоритм, який допоможе визначитися з вибором:

  1. підготуйте загальну характеристику компанії: де буде знаходитися магазин, чи будуть серед клієнтів юридичні особи, яка вартість активів і планована річна виручка.
  2. зробіть аналіз всіх форм оподаткування і виберіть загальні для всіх податки.
  3. виберіть бажаний варіант.

Вибір форми оподаткування повинен відбуватися виходячи з вашого чистого прибутку, а не від обсягу податкового обтяження. В окремих випадках є сенс вибрати систему з великими податками, яка дозволить заощадити в перспективі або ж досягти певної мети – заняття певного сегмента ринку або подібних.

Загальна система оподаткування або осно

Застосовна до іп і тов. Є варіантом за замовчуванням-якщо не було заяв про перехід на іншу форму, то використовується саме осно. У число вимог входить ведення бухгалтерського обліку, ведення книги витрат і доходів.

Податки осно для тов:

  • основний податок-податок на прибуток організації в розмірі 20% від прибутку.
  • податок на додану вартість пдв-0, 10 або 18%.
  • податок на майно організацій у розмірі до 2,2%.
  • страхові внески на співробітників-34%.

Податки осно для іп%

  • прибутковий податок пдфо в розмірі 13% від доходів.
  • пдв – 0, 10 або 18%.
  • страхові внески.

Головним недоліком осно є складність розрахунків-впоратися з ними зможуть тільки досвідчені бухгалтери.

прочитати статтю: іп на осно — податки, як вести облік, плюси і мінуси.

Спрощена система оподаткування ссо

Тов при ссо не виплачують податки на майно, на прибуток і пдв. Іп ж звільняється від пдв, пдфо та майна, використовуваного в діяльності. Доступна усн далеко не всім.

Вимоги ссо для тов:

  • менше 100 співробітників.
  • дохід менше 60 мільйонів рублів на рік.
  • відсутність представництв і філій.
  • дохід за останні 9 місяців менше 45 мільйонів рублів.

Для іп обмежень немає.

Ставки податків ссо: 15% для податків на доходи за вирахуванням витрат і 6% на доходи. Останній варіант краще для магазинів з невеликими витратами. Найчастіше підприємці вибирають перший варіант з ссо в 15%. Однак не варто вважати даний варіант кращим – перед тим, як зробити вибір краще проаналізувати обидва варіанти.

прочитати статтю: ссо — спрощена система оподаткування для іп і тов в 2016. Як перейти і розрахувати податок за спрощенкою.

Єдиний податок на поставлений дохід або енвд

Є єдиним податком на поставлений дохід, тобто фіксований податок за конкретним видом діяльності. Даний податок не залежить від доходу, він виплачується навіть у разі його відсутності. Оплата проводиться кожен квартал.

Умови для переходу на енвд:

  • відповідний вид діяльності.
  • менше 100 співробітників.
  • повинен бути дозволений на території здійснення діяльності.
  • для тов – частка сторонньої організації повинна бути не більше 25%.

Перехід на енвд неможливий для іп на патентній основі, і для тих, хто виплачує сільгоспподаток.

прочитати статтю: енвд — єдиний податок на поставлений дохід в 2016. Як перейти і розрахувати податок.

Патентна система або псн

В даний час існує 47 видів діяльності, що підпадають під патентну систему оподаткування. Знайти їх можна в статті 346.43 податкового кодексу. Ставка для іп становить 6% від можливого річного доходу. Для переходу у компанії повинно бути не більше 15 співробітників, а річний дохід не повинен перевищувати 60 мільйонів рублів. Термін дії патенту становить від місяця до року.

Головним плюсом псн є відсутність звітності, необхідності в касовому апараті і фіксована сума податку. Даний варіант оптимальний для підприємців, чия діяльність носить сезонний характер і малозастосовна для магазинів.

прочитати статтю: псн — патентна система оподаткування в 2016 для іп. Хто може застосовувати, як розрахувати податок.

Скільки коштує відкрити магазин

Багатьом цікаво-у скільки ж обійдеться відкриття власного магазину? який магазин відкрити з мінімальними вкладеннями? відповісти на це питання хоч скільки-то однозначно просто неможливо, надто вже багато факторів в ходу. Що саме ви плануєте продавати? в якому місті буде відкрито магазин, і в якому районі?  через це різноманіття ціниВаріюються в дуже і дуже широких рамках. Найчастіше, сказати щось певне можна вже на етапі бізнес-планування і тоді ж виникає новий, ще більш цікаве питання: де знайти стартовий капітал для відкриття магазину?

Досвідчені підприємці приступають до пошуку коштів вже після реєстрації бізнесу. В такому випадку на руках виявляється докладний бізнес-план, в якому можна побачити весь проект із зазначенням суми на його реалізацію. Не виключено, що потрібна сума могла бути знайдена сильно заздалегідь і тепер з питанням оплати ніяких проблем немає.

В іншому випадку можна звернутися до наступних джерел:

  • інвестори . Після того, як у вас буде готовий бізнес-план, можна спробувати знайти інвестора для проекту. На жаль, цей шлях є одним з найскладніших – далеко не всі готові будуть вкласти у вашу справу власні кошти.
  • банки . Кредит в банку – також поширений метод вирішення проблеми. Однак не варто думати про нього, як про панацею – часто він лягає на плечі починаючого підприємця як ярмо, істотно загальмовуючи розвиток бізнесу.
  • знайомі і родичі . Завжди можна спробувати залучити до справи знайомих або родичів. Причому мова тут йде не тільки і не стільки про позику, скільки про повноправне партнерство. Після того як ви розвинетеся, можна буде просто викупити частку.

прочитати статтю: де отримати стартовий капітал для малого бізнесу

Залучення перших клієнтів

Після відкриття магазину ребром постає питання про залучення перших покупців. В даний час маркетологи встигли придумати чимало рецептів успіху, але найпростішими і разом з тим ефективними є:

  • роздача листівок . Головне тут-яскравий привабливий дизайн, який змусив би людину не тільки взяти листівку, але ще і зацікавитися її змістом. На ній повинна міститися і важлива інформація щодо пропонованих вами товарів, а також адреса, контактні телефони і т.п. Роздавати листівки можна не тільки на вулицях, а й розкидати їх по поштових скриньках і класти на столики в супермаркетах.
  • розклеювання оголошень . Спосіб настільки простий, наскільки і ефективний, але не без недоліків. На дошки оголошень (якщо тільки ті не знаходяться на зупинках громадського транспорту) дивиться не так і багато людей. Крім того, подібний спосіб може зіпсувати репутацію в майбутньому – «реклама на стовпах» багатьма сприймається негативно.
  • медійна реклама . Мабуть, найбільш оптимальний на сьогоднішній день метод. Розмістити оголошення можна в газетах, на телебаченні, але, перш за все, варто дати рекламу у всесвітній мережі. Останній варіант особливо хороший тим, що зажадає не так і багато вкладень, а охоплення аудиторії буде просто величезним. Крім того, можна підібрати для своєї реклами буквально будь-який зручний формат.
  • порекомендуйте знайомим . Розповісти про свій товар можна знайомим, друзям, родичам, родичам друзів і т.д. Даний варіант буде найбільш простим способом прорекламувати ваш продукт, при цьому не витрачаючи коштів взагалі. При цьому він відрізняється ще й ефективністю, адже всі ми куди більше довіряємо власному оточенню, ніж навіть найкрасивішим рекламним листівкам. Не варто скидати з рахунків і ефект»сарафанного радіо”. Навіть експерти визнають, що він є одним з найбільш ефективних методів реклами.

Корисні поради

Наостанок варто дати кілька порад, які можуть стати в нагоді підприємцям-початківцям, які роздумують про те, як відкрити свій магазин.

  1. зробіть аналіз ринку перед тим як відкрити свій магазин. Кинутися у вир з головою відразу ж-погане рішення. Найкраще буде поспілкуватися зі знайомими власниками магазинів. Знайти подібні контакти при бажанні не так і складно. Бізнесмени можуть поділитися з вами досвідом і розповісти чимало цікавого. Що стосується вибору конкретної ніші – тут вже потрібно ознайомитися зі специфікою області: які саме потрібні дозволи, яке обладнання і т. П.
  2. грошовий резерв повинен бути завжди . Готуйтеся до непередбачених витрат. Ще жоден, навіть самий ретельно пророблений бізнес-план не дозволив передбачити всього на світі. Навіть якщо вам здається, що ви врахували все що потрібно для відкриття магазину. Статистика нещадна: більшість магазинів під час першого року роботи відчувають гостру необхідність в додатковому фінансуванні. Якщо вірити фахівцям, то буде потрібно приблизно на третину більше запланованого обсягу коштів. Ні в якому разі не варто відкривати магазин на останні кошти. Також не варто звертатися до кредитів, якщо мова йде про перший бізнес в області торгівлі.
  3. всі непрофільні завдання делегуйте . Багато починаючі підприємці роблять помилку, намагаючись впоратися з усіма справами самостійно. Результат такого підходу плачевний-людина просто надривається і швидко кидає свою справу. Займатися слід тільки найважливішими речами, які вимагають вашого безпосереднього присутності. Рутинні операції слід передоручити іншим. Треба було зробити ремонт-найміть робітників. Звичайно, на це будуть потрібні гроші, але зекономлені сили окуплять все сторицею. Головне, від чого не варто відволікатися – робота з постачальниками і планування стратегії бізнесу.

Відкрити магазин по франшизі-плюси і мінуси

Замість того щоб розвивати повністю власну торгову марку, підприємці воліють працювати по франшизі. Подібне явище називається франчайзинг і є особливим видом взаємовідносини між суб’єктами, при якому франчайзер передає права на ведення бізнесу, не обмежуючи ні основних принципів, ні моделі ведення бізнесу франчайзі.

У подібного підходу є свої плюси і мінуси.

переваги:

  1. економія коштів;
  2. сертифікація продукції;
  3. готовий грунт для бізнесу (не доведеться розробляти стратегію, концепцію і т. П.);
  4. більш прийнятні умови кредитування;
  5. зниження витрат на рекламу (бренд зайвий раз розкручувати вже не доведеться);
  6. централізована маркетингова стратегія;
  7. підтримка правовласником по частині постачання, поставок, дизайну і навчання персоналу.

недоліки:

  1. складні умови для обох сторін через недоліки законодавчої бази рф.
  2. договір укладається на термін від 5 років. Розірвання пов’язане зі штрафами.
  3. витрати у вигляді щомісячних відрахувань.
  4. постійний контроль з боку правовласника марки і деякі обмеження.
  5. франчайзинг не скасовує необхідності проходити численні бюрократичні процедури, включаючи реєстрацію тов або іп.

Франшизи багатьох магазинів ви можете знайти в нашому каталозі франшиз.

Висновок

Як можна бачити з вищесказаного-відкрити магазин сьогодні може якщо і не кожен бажаючий, то багато. Необхідно знати з чого почати щоб відкрити свій магазин. Головне в даній справі-це ретельне планування і розуміння процесів роботи магазину. Звичайно, жодна справа на початку шляху не обходиться без безлічі негараздів, але, якщо слідувати порадам, наведеним вище, вже через рік або два ваша власна торгова точка почне приносити стабільний дохід. Сподіваємося, що ми змогли вам допомогти, і ви тепер з легкістю відповісте на питання як відкрити свій магазин!

попередня статтяЩо таке еквайринг: простими словами про те, як приймати оплату банківськими картками
наступна статтяБізнес-план кафе з розрахунками або як відкрити кафе