Клікфрод і склікування реклами

Зміст

  • Склікування діректа та реклами
    • Як визначити склікування реклами?
    • Як боротися зі склікуванням рекламодавцю?
      • Захист від склікування

Величезні гроші приходять в інтернет за рахунок реклами. Сотні тисяч компаній і приватних підприємців витрачають мільйони доларів на рекламу в мережі, але частина з цих грошей не приносить ніякої користі.


Чому? Тому що за статистикою, скликивается близько 20% реклами, вебмастера застосовують клікфрод.

Що таке клікфрод і склікування реклами? Це один із способів підвищення прибутку для вебмайстрів. Недобросовісні і жадібні власники сайтів замовляють переходи по рекламним блокам з їх ресурсів і тим самим отримують більший прибуток, незважаючи на витрати спричинених накруткою.

Склікування діректа та реклами

Сьогодні не складає труднощів замовити склікування реклами. Наприклад, можна запустити завдання на Wmmail і платити лише по 1 центу за перехід. При цьому в завданні вказано, що потрібно перейти на сайт з пошукової системи і провести деякий час на майданчику рекламодавця, щоб не було жодних підозр.

Нерідко клікфрод використовується і конкурентами, які хочуть насолити іншим вебмайстрам. Витративши трохи грошей, вони навмисно запускають накрутки і незабаром майданчики чесних людей блокуються у рекламних системах.

Дане явище поширене і деколи просто неможливо довести, що накрутка проводилася конкурентами.

Як визначити склікування реклами?

Якість переходів при кликфорде різко падає, тому кожен досвідчений власник сайту обов’язково помітить зміни. Якщо ви вебмайстер, то першим «дзвіночком» для хвилювання повинен стати стрибок CTR реклами. Насамперед потрібно перевірити джерела трафіку, цілком можливо, що на ваш ресурс переходять прямо з клікових спонсорів.

Щоб не з’явилося серйозних проблем, потрібно діяти оперативно. Відразу ж потрібно вийти на зв’язок з рекламодавцями (сервісом) і повідомити про можливу накрутці. Приміром, на Adsense адміністрація нормально реагує на подібні повідомлення і йде назустріч вебмайстрам.

Як боротися зі склікуванням рекламодавцю?

Якщо ви є рекламодавцем, то показником склікування реклами стане зниження конверсії трафіку. Також, можна визначити клікфрод, оцінюючи поведінкові фактори. Якщо ви не змінювали бюджет і відвідувачі ведуть себе підозріло (наприклад, швидко покидають сайт), швидше за все вашу рекламу скликивают.

Боротьба з кликфродом починається з вибору якісного рекламного сервісу. У таких системах як РМЯ або Adsense, є кілька методів для захисту від неякісних переходів.

Застосовуються такі методи та іншими сервісами, скрізь вони різні. Наприклад, в Яндекс Директе зловмисників можуть заблокувати по IP або закрити доступ до висновку коштів до повної перевірки трафіку.

Захист від склікування

Обійти проблеми з кликфродом неможливо, рано чи пізно знайдуться «вороги», які спробують зіпсувати вашу репутацію. Підготуйтеся до цього заздалегідь і засвойте кілька рекомендацій:

  • при підозрі склікування реклами, відразу відключайте майданчик у рекламному сервісі;
  • спробуйте відстежити, в який час включається накрутка, і відключайте майданчик у цей період;
  • відстежуйте IP адреси, використовувані для накрутки, і блокуйте їх;
  • постійно стежте за статистикою сайту, якістю трафіку і кліки по рекламі;
  • підключайтеся до кількох рекламних сервісів, щоб поки ведуться перевірки, ви могли продовжувати заробляти.

На жаль, 100% захисту від клікфрода забезпечити не вийде, тому потрібно постійно слідкувати за показниками. Склікування конкурентів – приваблива ідея, але краще не опускатися до цього, а обходити опонентів чесними способами, покращуючи і просуваючи свій ресурс, адже вам можуть і помститися.

попередня статтяЧи нам потрібні соціальні мережі?
наступна статтяЯк вигравати на ставках?