Приємні слова, похвали і високі оцінки завжди розташовують людей, так вже ми влаштовані.
Коли чуєш компліменти в свою адресу, хочеться продовжити спілкування і людина стає приємним. Продавці цим теж користуються, тільки варіант підходить не у всіх нішах. Також не варто плутати ввічливість і похвали.
Клієнти люблять компліменти, тому ми нерідко чуємо на свою адресу, коли чимось заинтересовываемся в магазинах.
Жінки в цьому плані піддаються більшому впливу, варто майстра нігтьового сервісу сказати «Ваші прекрасні руки гідні гарних нігтиків», як їх кріслі виявляється клієнт.
Правильні компліменти покупцям
Популярні бренди постійно додають компліменти в свої слогани. В основному, це виробники косметики, одягу і всього іншого, що стосується зовнішності.
Так, косметична компанія Мірра Люкс, використовує слоган «Ви завжди бажані!», тим самим обдаровуючи приємними словами своїх клієнток.
Продавці користуються різноманітними способами привернути до себе покупця і змусити його зробити все, що вони скажуть. Для цього використовуються і комплемент, але робити їх треба правильно:
- перед тим як підібрати комплімент, необхідно проаналізувати адресата. Під кожного клієнта доведеться шукати відповідні слова;
- точно в ціль потрапляють продавці, роздаючи компліменти, виділяючи якусь явну перевагу людини;
- робити компліменти потрібно так, щоб паралельно можна було щось порадити (у вас такі стрункі ноги, у нас якраз є туфлі, які підкреслять їх витонченість).
За старими правилами етикету, чоловік не повинен робити компліменти чоловікові. Почасти, це актуально і в наші дні, але в деяких моментах можна зробити виняток. Наприклад, оцінивши професійні навички.
Коли звернувся за допомогою до одного оптимізатору, він похвалив мене за виконану роботу над сайтом і сказав, що все виконано грамотно, комплемент не звучав іронічно, було приємно усвідомлювати, що ти не нероба і дещо міркуєш.
Намагаючись привернути до себе потенційного покупця, деякі продавці переборщують. Їх компліменти звучать сухо, брехливо і солоденько. Є навіть група людей, які при першій зустрічі обсипають тебе приємними словами, які ріжуть слух. Тому, потрібно застосовувати цей прийом грамотно.
Коли продажі ведуться в інтернеті, робити компліменти незручно. Не вставиш ж їх між рядків при листуванні, тим більше не бачиш покупця. Тому, потрібно з’ясувати про нього якомога більше інформації або просто скористатися іншими хитрощами. Приміром, селебріті маркетинг або знаменитості в рекламі.
Кожному рекламщику потрібно вивчати психологію і розбиратися у впливі на людей. Придумано багато ефективних способів примусити особу виконати певну дію.
Але зробити це набагато простіше, якщо вам довіряють і виявляють бажання продовжити діалог. Не соромтеся захоплюватися зовнішністю або працями своїх клієнтів, це реально допомагає налагодити з ними контакт.