Контекстна реклама для рекламодавців

Після розробки і впровадження нового проекту, кожен вебмастер шукає варіанти для залучення нових користувачів на свій ресурс. Оптимальний варіант отримати цільову аудиторію для свого сайту – це скористатися контекстною рекламою. Ненав’язливі текстові блоки є одним з кращих методів реклами в інтернеті.

Як і будь-який інший тип реклами, запуск контексту потребує грошових вкладень. Щоб ваші витрати приносили плоди, а не розсіювалися, необхідно вибрати хорошу рекламну мережу, а також врахувати деякі нюанси. З безлічі таких проектів ми обрали РМЯ і Google Adwords, на даний момент вони є найбільш популярними.

Де запускати контекстну рекламу?

Крім популярності ці рекламні мережі відрізняються від тисяч аналогічних сервісів тим, що вони є окремими проектами розробників пошукових систем. Це говорить про високу якість сервісів, постійної модернізації і стабільної підтримки.

Що найголовніше, в цих системах дуже складно накручувати кліки, тому ви будете отримувати якісний трафік, зацікавлений у ваших пропозиціях.

Плюси використання контексту:

  • можна провести рекламну компанію в максимально стислі терміни;
  • в РМЯ і Adwords можна налаштовувати покази реклами за певними ключовими словами;
  • можна встановлювати покази за інтересами користувачів (на основі їх запитів у пошукових системах);
  • оплата проводиться за кліки, тому ви будете платити окремо за кожного цільового відвідувача;
  • як РМЯ, так і Adwords постійно вдосконалюються, що підвищує ефективність реклами;
  • контекстну рекламу можна використовувати паралельно з іншими інструментами маркетингу;
  • кожна площадка перед додаванням в систему уважно аналізується;
  • як рекламодавцю, вам буде надаватися безліч налаштувань і фільтрів.

Навіть якщо ви вже досягли просування свого ресурсу, і він знаходиться в Топі видачі, контекстна реклама може стати в нагоді для поширення інформації про акції, конкурсах та інших заходах. В цілому, контекстна реклама рекламодавців – це ідеальний варіант добитися необхідного результату.

На відміну від безлічі видів реклами, контекст продовжують вважати найбільш ефективним. З його допомогою можна не тільки залучати користувачів на сайти, але і отримувати рефералів, збільшувати продажі різних товарів, розкручувати інформаційні продукти та багато іншого.

попередня статтяЗаробіток в Electro Magnat
наступна статтяПлан інформаційного товару