Копірайтинг в США і Франції

Віддалена робота цікавить не тільки російських громадян. В інтернеті зараз заробляють у всіх розвинених країнах, причому набагато активніше.

Всі знають, що за кордоном технології розвиваються набагато швидше, а копірайтинг є найпоширенішим видом фріланса, використовуваним у всьому світі.

Копірайтинг в США і Франції розвивається набагато швидше, ніж у Росії. В інтернеті масово поширюються різні курси та електронні книги про копірайтинг англійською мовою.

За масштабами можна порівняти їх з инфопродуктами в нашій країні просто нереально. Прибутковий зарубіжний копірайтинг рве всі рекорди.

Як працюють копірайтери іноземці?

Після появи деяких проблем в економічному плані (а вони торкнулися багатьох європейських країн) фріланс став ще популярнішим.

Бажаючих працювати віддалено особливо додалося в Росії та Україні. На жаль, це створює одну глобальну проблему – автори готові працювати за копійки, а професіоналів знайти в цій «товщі» все важче.

Чому ми вирішили розглянути копірайтинг у Франції і США? Тому що вони багато в чому схожі. На відміну від наших співвітчизників, іноземці вирішують писати і продавати статті не тому, що їм більше ніде працювати. Більшість обирає цю діяльність цілеспрямовано, їм до душі такий вид роботи.

Новачки в Росії і за її межами по-різному вливаються в ремесло копірайтера. Закордоном проводяться реально ефективні тренінги, у нас же більшість з них проводиться з однією метою – отримати гроші з учнів.

В Америці підприємці розуміють, наскільки важливу роль відіграє копірайтинг. Професіонали вчаться не просто друкувати тексти, вони вивчають SEO і вчаться інших суміжних напрямках.

Все це позначається на наступних факторах:

  • підвищується потреба в якісному копірайтинг;
  • з’являється все більше популярних копірайтерів, які не просто продають статті, а ведуть власний бізнес;
  • у США є навіть копірайтери мільйонери, це автори, які отримують величезні гроші і які витрачають встановлене кількість часу щорічно;
  • іноземні копірайтери знають, як потрібно розвиватися, тому після незначного піару, відразу підвищують розцінки;
  • новачки юрбами біжать в нішу копірайтингу, однак не всім вдається дійти до професійного рівня.

Якщо порівнювати США та Франції, то у першій країні, куди могутніше розвинений фріланс (в тому числі і копірайтинг).

Французькі автори порівняно з ними «ходять у дитячий сад», що вже говорити про російському сегменті. Тим не менш, скрізь спостерігаються зрушення, хто знає, хто в майбутньому стане лідером копірайтингу.

Вирішили набратися досвіду і стати професійним автором? Доведеться перечитати багато статей і довго практикуватися. Обов’язково дізнайтеся, що таке рекламний копірайтинг.

Навчитися копірайтингу і успішно заробляти в цій ніші, зможе далеко не кожен. Друкувати статті, фізично можуть всі, а от викладати думки, як справжній письменник і постійно підвищувати їх якість, дано тільки талановитим авторам.

Може бути, у вас є талант, просто ви його ще не розкрили, тому пробуйте заробляти на текстах.