Зміст
- Як вибрати хороший оффер?
- 3 партнерських програми і кращі офферы CPA
З партнерськими програмами працюють вебмастера, арбитражники і багато інших манімейкер.
На жаль, новачки часто заганяють себе в рамки, використовуючи тільки популярні ресурси, адже вигідні пропозиції є і на інших проектах. Агрегатори партнерських програм, це далеко не все, що може приносити дохід.
Кращі офферы за межами CPA мереж теж існують і їх досить багато. Давно пора вийти за межі агрегаторів, так як в них не сильно змінюються пропозиції, так і вони часто повторюються. У цій статті буде представлено кілька якісних партнерок, де ви також знайдете гідні пропозиції.
Як вибрати хороший оффер?
Немає універсальної функції, яка допомогла б розрахувати вигоду того чи іншого оффера. Потрібно діяти індивідуально, враховуючи цільову аудиторію, конверсію та інші дані.
Ніякі збірки в цій справі не допоможуть, так як інформація швидко втрачає актуальність. Партнерська програма, яка сьогодні в тренді, вже завтра може не привертати увагу.
Непогано себе зарекомендували банківські офферы, однак за ним висока конкуренція і погано конвертується трафік. Визначати, який оффер краще, доведеться своїми силами, у цій справі вам стане у нагоді 5 порад:
Вибирати партнерські програми потрібно з розумом, саме від цього залежить прибуток. Серед новачків часто спостерігається інтерес до партнеркам, де виплачується понад 200$. Але потрібно розуміти, що знайти хоча б одного клієнта буде вкрай складно, простіше «набити» цю суму частинами.
3 партнерських програми і кращі офферы CPA
Навіть початківець арбитражник знає про таких сайтах як ActionPay і Admitad. Це основні агрегатори, в них більше всього пропозицій, що і є головною причиною їх використання. Але конкуренція там висока, люди рекламують одне і те ж, тому швидко стає складно залучати людей.
Розглядати потрібно і окремі партнерки, в них умови теж бувають вигідними. Які, наприклад? Ось невеличка добірка:
Вибирайте кращі мобільні і десктопні офферы не лише на популярних мережах партнерських програм. Вибір в цій ніші величезний, а заяложені пропозиції завжди позначаються на конверсії. Краще підберіть який-небудь цікавий товар і шукайте покупців.
Якщо є джерела іноземного трафіку, заробляйте через зарубіжний агрегатор партнерок Bizprofits.
Не намагайтеся знайти найкращі офферы 2016 або 2017 року, Топи швидко змінюються. Щоб підібрати кращі пропозиції, необхідно слідкувати за трендами. Якщо ви будете знати, що зараз користується попитом і що люди купують активніше, простіше підшукати гідні офферы.