Кращі офферы за межами CPA мереж

Зміст

  • Як вибрати хороший оффер?
    • 3 партнерських програми і кращі офферы CPA

З партнерськими програмами працюють вебмастера, арбитражники і багато інших манімейкер.


На жаль, новачки часто заганяють себе в рамки, використовуючи тільки популярні ресурси, адже вигідні пропозиції є і на інших проектах. Агрегатори партнерських програм, це далеко не все, що може приносити дохід.

Кращі офферы за межами CPA мереж теж існують і їх досить багато. Давно пора вийти за межі агрегаторів, так як в них не сильно змінюються пропозиції, так і вони часто повторюються. У цій статті буде представлено кілька якісних партнерок, де ви також знайдете гідні пропозиції.

Як вибрати хороший оффер?

Немає універсальної функції, яка допомогла б розрахувати вигоду того чи іншого оффера. Потрібно діяти індивідуально, враховуючи цільову аудиторію, конверсію та інші дані.

Ніякі збірки в цій справі не допоможуть, так як інформація швидко втрачає актуальність. Партнерська програма, яка сьогодні в тренді, вже завтра може не привертати увагу.

Непогано себе зарекомендували банківські офферы, однак за ним висока конкуренція і погано конвертується трафік. Визначати, який оффер краще, доведеться своїми силами, у цій справі вам стане у нагоді 5 порад:

  • Завжди звертайтеся до менеджерів партнерських програм, вони допомагають вибрати найбільш вигідні офферы. В деяких системах, їх прибуток залежить від доходу партнера, тому вони зацікавлені в наданні допомоги.
  • Звертайте більше уваги на мобільні офферы. Зараз з мобільних пристроїв в мережу заходить величезна аудиторія, хоча і на десктопному трафік цілком реально піднімати непогані суми.
  • Порівнюйте офферы в різних системах. Умови можуть трохи відрізнятися, це пов’язано з безліччю факторів. Наприклад, комісія мережі партнерських програм може стягувати підвищену комісію.
  • Кращі офферы завжди замінювані. Простіше кажучи, краще вибирати ті пропозиції, в яких є багато аналогів. По ряду причин, може знадобитися відмовитися від подальшої роботи, а щоб нічого не втратити, треба просто замінити оффер.
  • Новачкам краще вибирати офферы з високою конверсією і низькими винагородами. Нехай приходить по долару, зате буде конверсія. Коли наберетеся досвіду, перейдете на більш прибуткові пропозиції.
  • Вибирати партнерські програми потрібно з розумом, саме від цього залежить прибуток. Серед новачків часто спостерігається інтерес до партнеркам, де виплачується понад 200$. Але потрібно розуміти, що знайти хоча б одного клієнта буде вкрай складно, простіше «набити» цю суму частинами.

    3 партнерських програми і кращі офферы CPA

    Навіть початківець арбитражник знає про таких сайтах як ActionPay і Admitad. Це основні агрегатори, в них більше всього пропозицій, що і є головною причиною їх використання. Але конкуренція там висока, люди рекламують одне і те ж, тому швидко стає складно залучати людей.

    Розглядати потрібно і окремі партнерки, в них умови теж бувають вигідними. Які, наприклад? Ось невеличка добірка:

  • Top-shop – працює більше 5 років зареєстровано понад 20 000 партнерів, відрахування до 20%. Найбільший інтернет-магазин з цікавими товарами, їх ще рекламують по телебаченню (пам’ятаєте ці тривалі рекламні ролики). Величезна кількість промо-матеріалів, звіт по замовленнях і безліч інших плюсів. Єдине, про що потрібно знати, це складна реєстрація. Потрібно надати документи.
  • Artskills – креативний магазин персональних подарунків. З ним можуть заробляти не тільки арбитражники, з оплачених замовлень приходить 25%. Партнерам надають віджети, каталоги та інші промо. Ідеальна цільова аудиторія жінки у віці від 18 до 34 років з Росії. Подивіться, які тут пропонуються товари і за які гроші, сумніви зникнуть.
  • Marketcall – найсерйозніша партнерська програма, так як через неї залучаються покупці нерухомості. Тільки тут платять не за реєстрацію або замовлення, а за дзвінок. Просто рекламуйте пропозиції, в основному пропонуються квартири в різних комплексах. Всі види трафіку підходять, є ще багато додаткових офферов. Для початку співпраці вимагають довести досвід роботи з трафіком.
  • Вибирайте кращі мобільні і десктопні офферы не лише на популярних мережах партнерських програм. Вибір в цій ніші величезний, а заяложені пропозиції завжди позначаються на конверсії. Краще підберіть який-небудь цікавий товар і шукайте покупців.

    Якщо є джерела іноземного трафіку, заробляйте через зарубіжний агрегатор партнерок Bizprofits.

    Не намагайтеся знайти найкращі офферы 2016 або 2017 року, Топи швидко змінюються. Щоб підібрати кращі пропозиції, необхідно слідкувати за трендами. Якщо ви будете знати, що зараз користується попитом і що люди купують активніше, простіше підшукати гідні офферы.

    попередня статтяПросування і заробіток на Webartex
    наступна стаття9 уроків з написання кращих статей