Лендінгем для збільшення конверсії

Зміст

  • У чому секрет успіху з партнерками?
    • Як це працює?

У сфері інтернет-заробітку трудиться величезна кількість людей, кожен з яких займається певною діяльністю.

Хтось веде свій блог, хто віддає перевагу копірайтинг, комусь цікаво розвивати канали на YouTube, а деякі і зовсім використовують партнерські програми, залучаючи трафік з різних джерел.

Завдяки партнерським мережам, таким як ActionPay або Admitad, можна підключитися до різних офферам і шукати клієнтів для всіляких сервісів або покупців різноманітних товарів. У деяких виходить заробляти на цьому пристойні гроші, а деякі задовольняються незначним прибутком.

У чому секрет успіху з партнерками?

Складових успіху досить багато, від правильного вибору пропозиції, до визначення цільової аудиторії. Але є один момент, який допомагає домагатися підвищеної конверсії. Навіть якщо переходів за вашими посиланнями багато, це не означає, що ви досягнете гарних результатів, адже обраний вами оффер вже міг «намозолить» очі користувачів.

Лендінгем для збільшення конверсії – ось відмінний спосіб зробити свої доходи більше. Що таке лендінгем? Це спеціальні посадочні сторінки, на яких можна представляти мотивуючу інформацію. Не рідко такі сторінки називають прокладками, і як показує практика, толк від них дійсно є.

Застосовуються лендінгем дуже часто, за рахунок них можна підготувати клієнт до продажу і вже після цього направляти на сайт партнерської програми, що він виконав необхідні дії.

Як це працює?

Припустимо, що ви скористалися оффером сайту знайомств і вам потрібно залучати нових користувачів в систему. Для реклами скористаємося мережею Вконтакте і роЗміст имо оголошення з привабливим текстом, про цікаві знайомства.

Якщо встановити пряме посилання, користувач може закрити вкладку, адже на головній сторінці він може не бачити цікавих і привабливих пропозицій. А тепер уявіть, якщо з вашої реклами, користувач потрапляє на посадкову сторінку, де представлені фотографії привабливих дівчат і поряд знаходяться кнопки типу «Напиши мені, я сумую».

Очевидно, що такі системи працюють і дозволяють отримувати максимальну конверсію. Погодьтеся, ймовірність проходження реєстрації за наявності посадкової сторінки, є більшою.

Аналогічні приклади можна наводити до безкінечності, а на лендингах можна представляти ефективну інформацію про послуги, товари, корисні сервіси та багато іншого.

Є спеціальні сайти, на яких можна легко і швидко розробити такі сторінки, але краще скористатися яким-небудь движком. Таку справу можна поставити «на конвеєр», розробити безліч лендингов, скористатися CMS і розміщувати односторінкові сайти, збільшуючи конверсію від будь-яких офферов.

попередня статтяФілософія покупців
наступна статтяФілателія як метод інвестування