Long tail keywords — запити з довгим хвостом

Зміст

  • Що таке довгий хвіст у просуванні?
    • Метод long tail в просуванні

Просування сайтів вимагає професійного підходу, тому багато новачків терплять фіаско. Вони просто не розуміють, що і як потрібно робити, сліпо слідуючи за лідерами.


Ключові слова та оптимізація сторінки, відіграють важливу роль в пошуковому просуванні. Необхідно правильно підбирати запити, грамотно їх вписувати і враховувати конкуренцію.

Одне з важливих понять, в якому доведеться розібратися, це Long tail keywords – запити з довгим хвостом.

Пояснити це простою мовою не важко, довгий хвіст означає кілька слів у ключовому запиту. Простіше кажучи, це низькочастотні запити, за якими простіше добиватися високих позицій.

Що таке довгий хвіст у просуванні?

Досвідчені оптимізатори активно застосовують Long tail keywords, тому що знають, як підібрати ключові слова.

Звичайно, якщо у вас мега популярний ресурс (хоча в цьому випадку ви б не читали цю статтю), краще користуватися високочастотними запитами. Якщо ж сайт молодий і серйозної конкуренції не може скласти трастовим майданчиків, варто застосувати довгий хвіст.

Не обов’язково, щоб обрані запити складалися з 4-5 слів. Низькочастотні запити можуть складатися і з 2х слів, просто вони використовуються рідко.

На різноманітних тренінгах з просування та оптимізації сайтів, пояснюють ключі Long tail на зображенні з динозавром:

Голова і шия, це запити з високою частотою, тулуб – середньочастотні запити. Залишається хвіст для низькочастотних клюей, а його довжина визначається розміром перших двох частин тіла. Чим популярніший «головний» запит, тим довше може бути хвіст.

Досі не розумієте, про що йде мова? Давайте розглянемо конкретний приклад:

Зліва представлений головний запит з високою частотою запитів, праворуч показаний так званий «довгий хвіст».

Зрозуміло, що за першою з ТОПа запитом намагаються просунути свої сайти практично всі вебмастера. Це дозволить отримувати багато трафіку, але бажаючих настільки багато, що вибратися на першу сходинку досить складно.

Вчіться правильно вписувати ключові слова, якщо втрачається сенс тексту, це позначається на якості сторінки.

У фахівців, що займаються просуванням на професійному рівні «довгі хвости» воляются у смітнику. Ними не варто нехтувати, адже те, що не використовують грамотні оптимізатори з великим досвідом роботи і величезними бюджетами, підходить для просування невеликих сайтів.

Метод long tail в просуванні

Хто-то скаже, так навіщо возитися з цією дрібницею, так гроші не робляться. Порожні слова, по низькочастотних запитах простіше вибратися в ТОП, а якщо створити окремі сторінки під всі ключові слова, трафіку буде багато.

Повернемося до нашого прикладу з пральними машинами. Можна підібрати кілька тисяч низькочастотних запитів. Виходиш хоча б по сотні на перше місце і отримуєш не менший потік трафіку, чим забезпечив би середньочастотник.

Доводиться створювати багато контенту, але якщо це інформаційний ресурс (як мій блог), то проблем не виникає. Вибираєш популярну тему, знаходиш ключові слова і під кожен низькочастотний запит готуєш сторінку. Це призводить величезний обсяг трафіку, коли щільно займаєшся наповненням.

Коли запускається молодий ресурс, просто неможливо конкурувати з гігантами в ніші. Що робити? Використовувати довгий хвіст і спробувати вийти в ТОП по низькочастотних запитах. Це не так ефективно, зате відкриває реальну можливість взагалі отримувати цільової пошуковий трафік.

Якщо вирішили розібратися в темі просування, тоді розберіться, що таке релевантність сайту і як її підвищити.

Чи знаєте ви, що кожен день пошуковики обробляють нові запити, які раніше не використовувалися.

Кількість низькочастотника постійно збільшується. Відбувається це із-за збільшення обсягу інформації в мережі. Люди просто не можуть знайти потрібні їм дані, тому уточнюють запити, що і перетворюється в довгий хвіст.

попередня статтяЩо робити, якщо сайт атакують спамери?
наступна статтяОзвучка відео YouTube за гроші