Максимальна конверсія сайту

Зміст

  • Як збільшити конверсію сайту?
    • 15 порад на підвищення конверсії сайту

Скільки приносить сайт прибутку, безпосередньо залежить від того, наскільки грамотно його супроводжує вебмастер.

Які методи монетизації використовуються, аналізується чи одержуваний трафік, які роботи проводяться для підвищення конверсії і масу інших справ доводиться виконувати досвідченим власникам сайтів, щоб домогтися гарних результатів.

Максимальна конверсія сайту – це відмінна мета, яку можна собі встановити для розвитку проекту. У першу чергу потрібно задати собі кілька питань, які допоможуть розібратися в проблемах, які заважають отримувати зі свого ресурсу більший прибуток.

Пропонуємо вам ознайомитися з найбільш важливими факторами, що впливають на конверсію.

Як збільшити конверсію сайту?

  • Тип відвідувачів. Далеко не завжди власники сайтів отримують відвідувачів відповідно до своїх очікувань. У деяких випадках, цільова аудиторія відрізняється від тієї, яка планувалася залучатись і це потрібно враховувати. За допомогою статистики, потрібно відстежувати всі дані щодо отримання трафіку.

    Тут важливо все, вік, стать, інтереси, регіон проживання, тип пристроїв і навіть вигляд браузера. Чим краще ви будете знати своїх відвідувачів, тим простіше буде визначитися, з ідеальними методами монетизації.

  • Джерела трафіку. Не кожен джерело трафіку можна назвати однаково корисним. Як показує статистика, у більшості випадків, самий якісний трафік виходить виділяти з проведених рекламних компаній. Користувачі, які перейшли на рекламі, набагато частіше проявляють активність і виконують дії, які необхідні вебмайстру.

    Пошуковий трафік теж якісний, але його конвертувати дещо складніше. Що стосується трафіку з соціальних мереж, форумів і блогів, то такі переходи, в порівнянні з попередніми, менш ефективні. Робіть висновки, на що вам краще акцентувати свої зусилля.

  • Перевірка статистики. Після залучення трафіку і отримання деякої статистики, ви можете скористатися цією інформацією. У статистиці відображається поведінку аудиторії, а на основі цього ви можете зробити висновки, який трафік краще конвертується.

    Самостійно проведіть аналіз, подивіться, звідки приходять користувачі, які виконують необхідні дії (кліки по рекламі, замовлення товарів, реєстрації на сайтах). За рахунок цього ви визначите, який саме трафік краще конвертується.

    В цей же пункт варто додати, що завдяки статистиці ви можете відстежувати, на яких кроках відвідувачі зупиняються перед виконанням необхідних дій. Наприклад, якщо ви що-то їм продаєте, то можете дізнатися, коли вони вирішують відмовитися від придбання товару. Це допоможе налаштувати юзабіліті і зняти всі бар’єри на шляху до здійснення угоди.

  • Ефективна реклама. Без якісної реклами неможливо домогтися гарної конверсії сайту. Як саме ви будете робити пропозиції своїм відвідувачам, вирішуйте самі, під кожну майданчик необхідно індивідуально підбирати свій варіант.

    Відмінним способом залишається створення тематичних матеріалів, які під природним виглядом вставляються посилання і рекламуються товари. Якщо ви хочете добитися максимальної конверсії для рекламних блоків, співпрацюйте з великими рекламними мережами, їх адміністрація теж намагається збільшувати клікабельність.

  • Формула конверсії сайту стане вам у нагоді для оцінки результатів виконаної роботи. Виглядає вона так A*100/B=C, де A – кількість продажів, B – загальний обсяг трафіку, C – відсоток конверсії.

  • Соціальні мережі. Починайте активніше користуватися соціальними мережами, зараз кожен активний користувач інтернету в них зареєстровано. Надавайте людям можливість авторизації через профілі, а також розміщуйте форми з відгуками з соц. мереж.

    Це підвищує довіру, відповідно, допомагає збільшити конверсію сайту. Не забувайте, що кнопки шарінга можна кілька разів дублювати на сторінці, адже вони допомагають залучати ще більше відвідувачів.

  • Чіткий текст. Під цим ми розуміємо конкретну інформацію без води і зайвих слів. Не змушуйте людей занадто багато читати, доносите лише ті дані, які вони повинні знати.

    Зараз ми говоримо про підвищення конверсії сайту, тому мова йде про рекламних текстах. Якщо хочете, щоб з ваших сторінок люди заходили в інтернет-магазин і щось купили, не розписуйте про це на кілька тисяч символів, краще зробити коротко і зрозуміло, представивши основні дані.

  • Акції та бонуси. Відмінно позначаються на активності користувачів. Коли їм розповідають про можливості отримати щось дешевше, підвищується інтерес. Додайте до слова «дешево» такі фрази як «тільки сьогодні» або «тільки для вас», і ви отримаєте цільові переходи.

    Якщо ви підвищуєте конверсію свого сайту для отримання максимального прибутку з реклами, подумайте, що ви можете запропонувати людям додатково. Наприклад, з відсотка, отриманого за партнерською програмою, можна повернути частину грошей.

  • Постійно супроводжуючи сайт і вкладаючи багато часу в його розвитку, все вебмастера повинні отримувати за це винагороду.

    Розмір цієї винагороди залежить тільки від вас, тому проводите всі необхідні роботи, визначайте якість трафіку і його джерел, а також змінюйте стратегії і на основі статистики робіть висновки про те, що підходить вашому ресурсу для збільшення конверсії.

    15 порад на підвищення конверсії сайту

    Щоб зробити сайт з високою конверсією, доведеться сильно постаратися. Навіть професіонали не завжди задоволені результатами і намагаються внести якісь зміни.

    Щоб кожен відвідувач перетворювався на клієнта, реферала або просто натискав на рекламу, потрібно використовувати ряд хитрощів:

    • коли розміщуєте посилання, намагайтеся представляти їх у вигляді кнопок;
    • додаючи кнопки на сайт, шукайте найкращі місця (як правило, це верхній правий кут);
    • кнопки треба оформляти так, щоб вони манили відвідувача натиснути на них;
    • додавайте можливість авторизації через соціальні мережі;
    • у закликах до дій обов’язково описуйте результат;
    • пропонуйте підписатися на розсилку, це допоможе повертати людей на сайт;
    • постарайтеся зробити швидкість завантаження сторінки максимально швидкої;
    • у верхній частині сторінки вставляйте зображення, бажано інфографіку;
    • розміщуйте відгуки, робіть їх такими, щоб ніхто не засумнівався, що їх залишили реальні люди;
    • щоб посилити інтерес аудиторії до якого-небудь продукту, додайте відео огляди;
    • постарайтеся зробити всі форми максимально простими;
    • якщо запускаєте рекламу, обов’язково використовуйте фільтри і таргетинг;
    • рекламні матеріали повинні красиво вписуватися в дизайн сайту;
    • виявляйте креативність, щось нове також сильніше зацікавлює людей;
    • слідкуйте за сучасними тенденціями, можливо, ви намагаєтеся продати те, що вже нікому не потрібно.

    Підходити до підвищення конверсії сайту потрібно комплексно. Тільки задіявши всі інструменти, можна буде добитися хороших результатів.

    Лендінгем для збільшення конверсії – це ідеальний інструмент, незалежно від типу вашого ресурсу. Створюйте односторінкові сайти і направляйте на них потенційних клієнтів.

    Хороша конверсія сайту – це високі доходи, тому потрібно постійно працювати над її вдосконаленням. Зробити це не просто і найчастіше допомагає «метод тику».

    Пробуйте щось міняти, колірну гаму, розташування кнопок, зображення і так далі. Методом проб і помилок найпростіше визначити ідеальні умови для максимальної конверсії трафіку.

    попередня статтяЯк змінити голос онлайн?
    наступна статтяПравила великого заробітку на YouTube