Маркетинг як засіб для обходу конкурентів

Однією з найбільш поширених причин, за якими люди не відкривають бізнес і «відсіюють» величезна кількість перспективних і вдалих ідей, є впевненість, що ринок переповнений. Звичайно, фактор конкуренції потрібно враховувати обов’язково, але робити це потрібно грамотно.

За кордоном проводиться величезна кількість семінарів, які відомі в усьому світі. На одному з таких семінарів виступали представники компанії JBM Marketing Group, висловили свою думку по відношенню до оцінки конкуренції в деяких нішах бізнесу.

За їх словами, під час оцінки конкуренції, необхідно враховувати не кількість компаній, які вже реалізували вашу ідею, а індивідуально конкурентоспроможність кожної з них.

Відкрити справу можна практично в будь-якій ніші

Конкуренція на ринках ведеться досить жорстка і при запуску бізнесу, в першу чергу потрібно оцінити лідируючі компанії. Крім того, що вони вже володіють великою кількістю лояльних клієнтів, їхні рекламні бюджети можуть набагато більше ваших, а від обсягу коштів, залежить багато що інше.

Природно, що управління рекламним бюджетом – це важливий момент, але навряд чи велика компанія буде робити не грамотні дії.

Якщо ви все ж вирішили вступити в ту ж нішу, яка вже супроводжується деякими лідерами, то вам доведеться виконати величезну роботу. Почати необхідно з отримання необхідної інформації, щоб на її основі створити стратегію ведення бізнесу.

Маркетинг в даному випадку грає найбільш важливу роль, і запам’ятайте, реклама – це не маркетинг, це лише його складова. Ось кілька порад, які стануть в нагоді вам при розробці маркетингової стратегії для свого бізнесу:

  • виділіть варіанти зміцнення впевненості у якості ваших товарів і послуг у ваших клієнтів;
  • постарайтеся розібратися, чому потенційні клієнти можуть відмовитися від вашої пропозиції;
  • визначте причини, за якими клієнти будуть повертатися до вас;
  • розберіть сильні та слабкі сторони стратегії розвитку ваших конкурентів;
  • не копіюйте їх стратегію, але деякі моменти можна запозичити;
  • використовуючи рекламу, встановлюйте чіткі цілі;
  • забезпечуйте клієнтам спонукання до дій;
  • розробіть власний імідж компанії.

Маркетинг як засіб для обходу конкурентів, є ідеальним інструментом, але застосувати його не так просто. Кожен підприємець по-своєму бачить просування бізнесу і встановлює власний відсоток прибутку, який обов’язково направляється на маркетинг.

Знову ж повернемося до семінару JBM Marketing Group, на якому було сказано, що близько 50% прибутку необхідно направляти на розвиток відносин з клієнтами. Можливо, що ця цифра надто велика, але якщо ви хочете швидко розвиватися і пробитися серед конкурентів, то потрібно знизити власну виручку на початку шляху.