Маркетингові послуги від фахівців

Зміст

  • Реклама в руках професіоналів – це добре
    • Чи можна вимагати гарантії?

Реклама і маркетинг в інтернеті, це досить складні процеси, які можуть виконувати тільки ті люди, які вже дечого навчилися. У деяких випадках, при відкритті нового інтернет-проекту, немає бажання заглиблюватися в маркетинг і приступати до тривалого вивчення всіх тонкощів, а без використання реклами просуватися буде вельми складно.

Для багатьох підприємців, що починають використовувати інтернет, залучення спеціаліста, є грамотним ходом, незважаючи на можливі витрати. Ви заощадите масу часу, а також будете впевнені, що просуванням вашого бізнесу займаються фахівці, а володіючи досвідом, ризики допуску помилок знижуються.

Реклама в руках професіоналів – це добре

Маркетингові послуги від фахівців, про що потрібно пам’ятати при їх використанні? Так, ви передаєте роботу в руки інших людей, але перед тим як це зробити, вам потрібно переконатися, що ви дійсно звернулися до професіоналів.

Перше спілкування.
Звертаючись до фахівців, неважливо, чи знайшли ви їх на біржі фріланса або звернулися в компанію, необхідно сконцентрувати увагу на кількох важливих моментах. В першу чергу фахівець повинен активно розпитувати вас, які цілі ви переслідуєте, на яку цільову аудиторію розраховуєте.

Ви думаєте, це очевидно? Ні, деякі власники інтернет-магазинів прагнуть не тільки збільшити кількість відвідуваності своїх проектів, але і отримати безліч передплатників або реєстрацій, а в цьому випадку маркетингова стратегія може дещо відрізнятися.

Що стосується цільової аудиторії, то і тут фахівець повинен у вас розпитувати, на які фактори трафіку необхідно акцентуватися (регіони, вік, стать тощо).

Якщо ви спостерігаєте підвищену зацікавленість спеціаліста це добре і можна перейти до обговорення подробиць створюваної маркетингової стратегії. Професіонал повинен розуміти, що для кожного проекту необхідно розробляти індивідуальну техніку, тому обов’язково поцікавтеся, які засоби будуть використовуватися для розвитку вашого проекту, це можуть бути:

  • реклама в соціальних мережах;
  • обмін трафіком з аналогічними ресурсами;
  • використання рекламних мереж;
  • розсилки по E-mail;
  • використання оффлайн маркетингу;
  • викуп рекламних місць на сайтах.

Стратегії роботи з пошуковими системами повинні бути чітко визначені. Був випадок, коли один з підприємців звернувся до «професіоналів», але замість якісного просування на його сайті було куплено величезна кількість спамний посилань. Природно, сайт потрапив під фільтри пошукових систем, а довести, що він сам не купував посилання, неможливо.

Чи можна вимагати гарантії?

Коли користуєшся якимись послугами чи купуєш товар, хочеться розраховувати на якісь гарантії, але в даному випадку їх практично неможливо дати. Спеціаліст з реклами буде працювати, але який результат вийде передбачити складно, так як на нього впливає безліч факторів.

Якщо вам заявляють, що через місяць ви станете мільйонером, і кількість продажів збільшиться в десятки разів, то це відмінний привід насторожитися, професіонал ніколи такого не скаже.

При зверненні до професіоналів за допомогою в маркетингу, не забувайте вивчати відгуки попередніх клієнтів. Обов’язково укладайте письмовий договір на надання послуг, а також намагайтеся передати якомога більше інформації, щоб фахівці могли отримати чітку картину того, що вам потрібно.

попередня стаття5 помилок відеоблогеров
наступна статтяЯк обійти конкурентів?