Мета комерційного пропозиції

При розробці нового інформаційного продукту або відкриття електронного бізнесу, кожен підприємець повинен встановлювати собі чіткі цілі.

Що ви хочете отримати від власної діяльності? Здавалося б, відповідь очевидна – великі та стабільні доходи, але далеко не все, що роблять досвідчені підприємці, приносить гроші, в деяких випадках важливіше перспектива.

На фінансових форумах, підприємці-початківці часто задають питання наступного виду «Ось я створив електронну книгу, що тепер робити?». Ніхто крім них самих не може дати правильну відповідь. Необхідно визначити, як ви скористаєтеся своїм товаром, а варіантів для цього досить багато.

Що робити з електронним товаром?

Мета комерційного пропозиції обов’язково повинна бути визначена ще до його запуску.

Якою вона може бути?

  • інформаційний продукт може розповсюджуватися для збору передплатників, яким надалі буде пропонуватися платний товар;
  • инфотовар може стати відмінним бонусом за виконану операцію. Наприклад, ви пропонуєте купити товар (використовуючи партнерську програму), а на додаток надаєте свій продукт;
  • пропозиція инфотовара може бути пов’язане з наданням послуг. Приміром, безкоштовно роздаєте електронну книгу про просування сайтів, в якій докладно описуєте використання якого-небудь сервісу. Не обов’язково, щоб він був ваш, таким чином можна залучати рефералів;
  • використовуючи електронний товар, ви можете оцінити ефективність продає сторінки, маркетингового прийому або майданчика;
  • займатися прямими продажами, виключно для виділення прибутку.

Як бачите, инфотовар можна використовувати по-різному, підсумкова мета залишається колишньою – вигода і виділення прибутку, але абсолютно різні підходи.

Розглядаючи питання про цілі комерційної пропозиції, хотілося б також розглянути часту проблему – визначення ціни товару. Цим також часто цікавляться на форумах, але уявити певну цифру не зможе ніхто.

По-перше, вам потрібно визначитися з метою використання, а по-друге, провести аналіз, який покаже вигоду з кожного продажу, зацікавленість цільової аудиторії і багато іншого.

Якщо ви вважаєте, що низька вартість допоможе збільшити продажі, то відмовтеся від цього упередження. На практиці було досить багато випадків, коли творці інформаційного товару збільшували ціну і отримували ще більше продажів.

Звичайно, працює такий прийом не завжди, але висновок з цього вже можна зробити – занижена вартість не є гарантією численних продажів.