Міфи про рекламу Вконтакте

В тих сферах діяльності, де складно розібратися, абсолютно завжди з’являються різні міфи і помилки. Як правило, вони створюються людьми, недостатньо знаючими, але бажають зробити власні висновки.

Сфера реклами в соціальних мережах є складною, тому і в ній є безліч помилок. Міфи про рекламу Вконтакте, ми розглянемо в цій статті. Враховуючи те, що ця соціальна мережа є одним з кращих інструментів по просуванню і розкрутці, інформація повинні стати вам у пригоді.

Правда і неправда про рекламу Вконтакте

  • Реклама Вконтакте дуже дорога. Стверджувати про те, що проведені рекламні компанії в соціальних мережах супроводжуються серйозними витратами не можна. Звичайно, вклади можуть знадобитися суттєві, але і в будь-якій іншій сфері вам довелося б платити за високу ефективність. Є альтернативний міф, що реклама Вконтакте дуже дешева, це теж невірне твердження, однозначно відповісти тут неможливо.
  • Багато передплатників майданчики – висока ціна. Ви можете запустити рекламу в групі з 100 000 передплатників і провести ці ж дії з пабликом, на який підписано близько 30 000 людей, а результат може бути однаковий. Велика кількість передплатників – це не основний показник якості. Аудиторію треба оцінювати по безлічі факторів, від зацікавленості у вашій тематиці, до активності.
  • Пост на годину – найкращий варіант. Найпоширеніша помилка, яку багато хто вважає достовірною інформацією. Численні дослідження довели, що розміщені в спільнотах пости приносять користь протягом 24 годин. Звичайно, в першу годину ефективність підвищена, але краще запускати рекламу на добу.
  • Рекламу у вихідні краще не запускати. Якщо ви думаєте, що на вихідні і святкові дні ви не зможете провести ефективну рекламну компанію, то ви помиляєтеся. По конверсії показники будуть приблизно однакові, а якщо враховувати кількість переглядів, то воно буде дещо більшим на вихідні.
  • Креатив не обов’язковий. В даний міф вірить невелика кількість людей, тим не менш, він теж існує. Соціальні мережі – це розважальні портали і в першу чергу їх відвідують для цікавого проведення часу. Якщо ваша реклама буде креативною, вона буде сприйматися не як «непотрібна» інформація, а як розважальний контент.
  • До власників майданчиків потрібно звертатися безпосередньо. Частково це твердження правильне, так як в цьому випадку вам вдасться заощадити. Але з іншого боку, угода не буде безпечною, в той час як за невелику комісію системи, її адміністрація забезпечить гарантії. Крім цього, розміщуючи рекламу через системи, ви економите багато часу.
  • У висновку хотілося б розглянути питання про те, чи залежить тематика майданчиків і вартість реклами. Так, наприклад, жіноча і бізнес тематика на даний момент відрізняються підвищеними цінами через рекламу. Тепер про рекламу Вконтакте ви знаєте трохи більше і при необхідності, зможете застосувати ці знання на практиці.