Монетизація Вконтакте як ефективний спосіб заробітку в інтернеті

Зміст

  • Введення в заробіток Вконтакте
    • Як влаштована монетизація віртуальної площадки Вконтакте?
    • Як заробити в інтернеті через соціальні мережі?
      • Висновок

Сучасні інтернет-проекти дозволяють заробляти гроші навіть не відриваючись від улюблених справ. В останні роки велику власну популярність набирають способи заробітку в інтернеті, побудовані на засадах монетизації віртуальних майданчиків.


Всього кілька років тому монетизація застосовувалася лише у відношенні персональних веб-сайтів. Сьогодні ж інформаційні платформи зробили серйозний прорив в даному напрямі, забезпечивши користувачам можливість заробляти гроші на будь-яких персональних веб-майданчиках. Так, широке розповсюдження отримав спосіб заробітку, який використовує в якості основи віртуальні майданчики соціальних мереж.

Соцмережі в своєму поточному стані розвитку надають зареєстрованим користувачам не тільки можливість взаємодії один з одним, але і широкий набір інструментів для реалізації прибуткового інтернет-проекту. Як правило, вже всі платформи соціальних мереж надають своїм учасникам можливість реєстрації особистого співтовариства.

З цієї точки зору найбільш привабливим чином виділяється соціальна мережа Вконтакте, інструментарій якої дозволяє створювати віртуальні майданчики різних типів. Крім того, соцмережа Вконтакте характеризується найбільш високими показниками відвідуваності, рівень яких значно перевищує значення схожих інтернет-сервісів.

Введення в заробіток Вконтакте

Заробити Вконтакте не так складно, якщо знати всі ключові принципи роботи на сторінках цього веб-сервісу. Перш за все, необхідно сказати, що принципи монетизації можна використовувати щодо кількох різних видів віртуальних майданчиків.

У соціальній мережі Вконтакте можна монетизувати:

  • особисту сторінку користувача;
  • персональну сторінку користувача;
  • суспільну групу.
  • Які б плани не готував початківець адміністратор, йому обов’язково потрібно буде зареєстрована особиста сторінка Вконтакте, оскільки всі дії, пов’язані з управлінням віртуальної майданчиком, здійснюються за допомогою облікового запису користувача. Тут же можна відразу сказати, що заробляти гроші Вконтакте можна навіть при відсутності розвиненого співтовариства.

    Незважаючи на досить обмежений функціонал, багато користувачів цієї соцмережі воліють монетизувати свою особисту сторінку, а не співтовариство. Як правило, до такого варіанту монетизації вдаються особистості з високим рівнем популярності в мережі. Це зовсім не означає, що пересічний користувач не зможе монетизувати свою сторінку, однак для досягнення високого результату від нього потрібні і більш високі часові витрати.

    Що стосується набору доступних інструментів, за допомогою яких здійснюється монетизація профілю користувача, то тут він вкрай обмежений – особисті сторінки не підтримуються рекламними біржами, а їх урізаний функціонал значно ускладнює процес залучення нових передплатників.

    Набагато більш простим варіантом заробітку Вконтакте може стати монетизація співтовариства.

    На поточний момент часу веб-сайт Вконтакте надає можливість реєстрації товариств двох типів. Тип персональної сторінки передбачає адаптацію особистого облікового запису користувача під зовнішнє оформлення співтовариства.

    Незважаючи на назву даного типу майданчики, багато веб-майстри використовують персональну сторінку в якості повноцінної альтернативної заміни групі. Монетизація персональної сторінки супроводжується більш простими процесами розвитку, тому даний тип оптимально підходить для рядових користувачів.

    Другий тип спільноти, який передбачений у соцмережі Вконтакте, називається групою. Такий варіант майданчика має більш просунутий функціонал – тут забезпечений широкий набір опцій як для просування спільноти, так і для управління ним. У більшості випадків монетизація групи Вконтакте проводиться великої робочої командою.

    Даний факт обумовлений тим, що всі роботи по веденню групи цілком і повністю покладаються на керівний склад, в той час як у разі персональної сторінки частина робіт може бути перекладена на склад передплатників. Кажучи простими словами, група Вконтакте являє собою більш надійний і вимогливий тип спільноти, ніж персональна сторінка.

    Як влаштована монетизація віртуальної площадки Вконтакте?

    Який би варіант майданчики користувач не вибрав, до всіх з них можна застосувати ключові способи монетизації. На поточний момент часу користувачі обговорюваної соціальної мережі використовують такі методи монетизації:

  • продаж рекламних записів;
  • заробіток на посиланнях CPA-сервісів;
  • заробіток на реферальних програмах.
  • Основним джерелом доходу багатьох віртуальних майданчиків є реклама. Це єдиний спосіб заробітку Вконтакте, який передбачений спочатку керівництвом соціальної мережі. Такий спосіб заробітку передбачає продаж рекламних записів, що розміщуються на сторінках спільноти адміністратора. Такі записи є відмінним способом залучення нових користувачів до лав передплатників, а це означає, що продаж реклами ще тривалий час буде вкрай затребуваною.

    Пропонувати рекламу можуть адміністратори спільнот, так і власники особистих сторінок, проте останні мають більш вузькоспрямовані канали продажу. Так, на сьогоднішній день продаж рекламних записів здійснюється за допомогою спеціальних бірж і прямих угод. Пряма угода є варіантом продажу найбільш вигідним для обох сторін, оскільки платіжна операція в такому випадку проводиться моментально і не вимагає оплати додаткових комісійних відрахувань.

    Угоди ж, що проводяться через спеціалізовані рекламні біржі, надають керівникам майданчиків повну гарантію, однак така послуга вимагає оплати додаткових комісійних відрахувань. Керівники майданчиків Вконтакте можуть скористатися послугами офіційною і неофіційною біржі.

    Обидва варіанти мають однаковий принцип роботи, а вся різниця полягає в розмірі комісійного збору – офіційна біржа реклами Вконтакте вимагає оплати великих процентних відрахувань, ніж неофіційна альтернатива. Наостанок варто сказати, що методи продажу рекламних записів можуть бути використані повною мірою тільки керівниками спільнот – власникам особистих сторінок Вконтакте доступний лише варіант прямого продажу без посередників.

    Як заробити в інтернеті через соціальні мережі?

    Заробіток в інтернеті за допомогою віртуальної площадки в соціальних мережах відкрив новий напрямок розвитку для CPA-сервісів. Якщо раніше можливість заробітку на CPA-програмах була доступна лише власникам веб-сайтів, то сьогодні такий варіант одержання прибутку може використовувати будь-який користувач з розвиненою сторінкою в соцмережі.

    Монетизація такого типу вимагає розміщення на сторінках майданчики спеціальних посилань. Коротко кажучи, адміністратор майданчика отримує грошову винагороду у тому випадку, коли учасник його майданчика здійснює перехід по розміщеної CPA-посиланню, після чого виконує певні дії.

    В якості дій може використовуватися реєстрація на сайті, певна активність, оформлення замовлення і багато іншого (конкретні дії залежать від типу партнерської майданчики). Найбільш популярними CPA-сервісами в рунеті є платформи Admitad і AD1. Скористатися таким способом монетизації можуть як керівники спільнот, так і власники особистих сторінок.

    Не менш популярним методом монетизації майданчика є використання реферального програми.

    Сучасні інтернет-сервіси, як правило, містять в своєму складі систему реферальних запрошень, за рахунок якої здійснюється приплив нових користувачів. У соціальній мережі Вконтакте спосіб заробітку, який базується на розміщенні реферальних посилань, має досить високу ефективність – власники сторінок з великою базою передплатників можуть заробляти солідні суми грошей, беручи участь в реферальних програмах різноманітних веб-проектів.

    Так, останнім часом на сторінках розвинених спільнот Вконтакте досить часто можна побачити реферальні посилання на сервіси кешбека (LetyShops, SmartySale), а також мобільні проекти для заробітку (AppCent, AdvertApp). Користувачі, які пройшли реєстрацію за розміщеної посиланню, приносять регулярний пасивний дохід адміністратору майданчики. Як і у випадку з CPA-програмами, скористатися методом заробітку на реферальних системах можуть не тільки адміністратори співтовариств, але і власники особистих сторінок.

    Висновок

    Способи заробітку в інтернеті, актуальні на сьогоднішній день, дозволяють отримувати прибуток навіть з допомогою своїх облікових записів в соціальних мережах. Монетизація віртуальної площадки Вконтакте може стати відмінним варіантом отримання прибутку.

    Сьогодні заробити Вконтакте користувачі можуть не тільки за допомогою персональних спільнот, але й за рахунок використання особистих сторінок. У даній статті ми докладно розглянули ключові принципи монетизації Вконтакте. На основі представленої інформації можна зробити висновки про те, що:

  • користувачі можуть використовувати принципи монетизації щодо груп, персональних сторінок і особистих сторінок;
  • найбільшу ефективність мають такі методи монетизації, як продаж реклами, розміщення CPA-посилань, а також участь у реферальних програмах.
  • попередня статтяЗаробіток на створенні сайтів без вкладень і знань
    наступна статтяСхожість тексту, як його перевірити?