Величезна кількість людей щодня користуються кликовыми спонсорами для різного типу накруток.
Поштовики ідеально підходять для дешевих накруток, а завдяки геотаргетингу, можна отримувати цільову аудиторію. Наприклад, багато хто цікавиться, як накрутити учасників в групу Вконтакті з певного міста, через Wmmail це можливо.
Накрутки з націлюванням на місцеположення на Wmmail дозволяють залучати виконавців з багатьох міст Росії, України, Білорусії і Казахстану. Природно, чим більше місто, тим більше виконавців ви зможете знайти. У цій статті ми розповімо, як можна робити якісні накрутки з урахуванням регіонів.
Геотаргетинг у завданнях Wmmail
При створенні нового завдання, наприклад, по накрутці користувачів для пабліка Вконтакте, можна вказати фільтр гео-таргетингу. Знаходиться він серед інших налаштувань завдання:
Тиснемо посилання «Налаштувати», після чого відкривається вікно зі списком країн, а навпроти кожної з них можна встановити галочку, щоб вибрати:
Як бачите, з перших чотирьох країн є найбільше виконавців, тому краще вибирати їх. Якщо задати занадто жорсткі настройки, наприклад, вибрати місто або країну з менше 100 учасників, можна взагалі не отримати жодного виконання.
Ми вже говорили, що можна націлити по містах, для цього необхідно натиснути плюс під першими чотирма країнами:
Ви можете вибирати скільки завгодно міст і тим самим фільтрувати виконавців. Аналогічним чином ви можете отримати списки міст з України, Білорусії і Казахстану.
Можливість обмеження аудиторії виконавців по містах є корисним інструментом. Наприклад, при накрутці партнерських програм нерідко потрібно фільтрувати користувачів по місту чи країні, а з Wmmail це стало можливо.