Навіщо компанії проводять опитування?

Практично всім інтернет-користувачам відомо, що існують проекти, на яких виплачують гроші за участь в опитуваннях (Anketka.ru). Такі проекти представляють логотипи відомих брендів, але співпрацюють вони з ними? Швидше за все, так, так як отримана інформація використовується при побудові маркетингової стратегії.

Навіщо компанії проводять опитування? Мета – отримати якомога більше даних про цільової аудиторії. Знати свого клієнта, це дуже важливо, адже за рахунок цього можна підбирати ідеальні способи рекламування, створювати ефективні пропозиції та правильно вибирати заохочення клієнтів.

А ви знаєте своїх клієнтів?

Найчастіше власники електронного бізнесу обмежуються такими знаннями про своїх клієнтів, як вік, стать, фінансове становище і деякі переваги. Щоб домогтися максимальної віддачі, потрібно більш детально вивчати клієнтів і якщо ви користуєтеся Email розсилкою, то вам не складе труднощів запропонувати заповнити анкету, за невелику винагороду у вигляді знижки.

У вас все ще залишаються сумніви, що знати свого клієнта – це важливо?

Розглянемо кілька прикладів і розвіємо ваші сумніви:

  • Приклад 1. Припустимо, вам вдалося з’ясувати, що більшість ваших клієнтів – це чоловіки у віці від 43 років, у яких є неповнолітні діти, а їх рівень доходів не перевищує 31 000$ в рік. Володіючи цією інформацією, вам потрібно приступити до пошуків авторів розсилок, у яких цільова аудиторія підходить під ці параметри. Знайти таку базу вкрай складно, тим не менш, є ті, хто складає ці бази і за певну плату надає їх використання. Ймовірність виділити цільових клієнтів, буде колосальною.
  • Приклад 2. Ви провели дослідження і з’ясували, що більше 50% клієнтів розповіли про вас своїм друзям? Отже варто задуматися про створення акцій типу «Клич одного, і забирай товар дешевше». Практика показала, що далеко не всі акції приносять однакову користь всім підприємцям, тому перед тим як запускати цю акцію, вам потрібно бути впевненим в тому, що вона зацікавить клієнтів.
  • Приклад 3. За рахунок різних опитувань можна з’ясувати, які інтереси найчастіше зустрічаються у більшості клієнтів. Припустимо, що вони віддають перевагу в якості релаксації використовувати послуги масажистів. Відмінний варіант для розробки нової акції, укладаючи співробітництво з іншою компанією. Тут спрацює будь-яка ідея, подарункові купони, додаткові бонуси, заохочення найактивніших, проведення конкурсів з головним призом – абонемент на масаж та багато іншого.
  • Приклад 4. В рамках опитування ви можете з’ясувати, звідки ваші клієнти дізнаються про вашу продукцію (послуги). Питання про джерело інформації зустрічається в опитуваннях частіше всього, а навіщо його додають, очевидно. Завдяки виділенню найбільш ефективного варіанту залучення клієнтів, можна побудувати найкращу маркетингову стратегію, використовуючи певні способи для пошуку клієнтів. Варто зазначити, що в даному випадку не потрібно обмежуватися питанням з варіантами відповідей «Телебачення», «Інтернет» і т. д., щоб отримати дійсно якісну інформацію, запитайте, на якому саме сайті клієнт побачив вашу рекламу.

Приклади можна наводити до безкінечності, але швидше за все засвоївши цю інформацію, у вас не залишилося сумнівів у необхідності «вивчення» своїх клієнтів. Будьте уважні, а у формах реєстрації на своїх сайтах, вказуйте додаткові поля, щоб збирати інформацію.

попередня статтяМиттєвий висновок Webmoney на Приват24
наступна статтяПотрібно подобатися людям, а не пошуковикам