Вигідних способів монетизації сайтів багато, але в будь-якому випадку спочатку потрібно просування майданчика.
Продажем посилань багато вебмастера воліють не займатися, так як за це пошукові системи накладають фільтри. Проте якщо робити все правильно і без «фанатизму» ніяких проблем не виникне.
Оптимізація сайту під біржі посилань необхідна, щоб отримувати хороші суми і пройти перевірку у всіх біржах.
В цілому, вона не сильно відрізняється від загальних правил, головне розвивати ресурс і робити його популярним, тоді і бажаючих заплатити за розміщення посилання буде багато.
Який сайт потрібен, щоб продавати посилання?
Ціна за розміщення посилання безпосередньо залежить від показників пузомерок. Тому, в першу чергу необхідно наростити посилальну масу для свого проекту.
Чим більше ТІЦ, тим краще, а на його збір йде багато часу. Набагато простіше визначитися з тим, що саме потрібно робити для пристойного заробітку з біржами посилань, відштовхуючись від їх вимог.
Для цього ми вибрали GogetLinks, так як там найвищі вимоги до майданчиків. Якщо ви зробите майданчик під цю біржу, то точно зможете займатися продажем посилань і з іншими системами:
Якщо не хочеться чекати, подумайте про покупку готового сайту. На аукціоні Telderi є багато пропозицій.
Це основні моменти, які потрібно врахувати, якщо вебмастер вирішив заробляти на біржі посилань. Зі старту проекту займатися цим точно не вийде, викуповуються посилання тільки з розкручених проектів, інакше від цього немає ніякого сенсу.
Використовуйте кращі біржі посилань, щоб наростити ТІЦ своїх майданчиків і монетизувати їх.
Великі гроші за розміщення посилань на сайті не повинні затуманювати розум. Потрібно розуміти, що при великій швидкості продажів, сайт піддається ризикам потрапити під фільтри, а в цьому випадку, його навряд чи вийде далі використовувати для монетизації.
Тому, не розміщуйте сторінок з посиланнями, занадто часто. На 5-10 якісних постів краще публікувати тільки одну статтю з проданої посиланням.