Оптимізація сайту під біржі посилань

Вигідних способів монетизації сайтів багато, але в будь-якому випадку спочатку потрібно просування майданчика.


Продажем посилань багато вебмастера воліють не займатися, так як за це пошукові системи накладають фільтри. Проте якщо робити все правильно і без «фанатизму» ніяких проблем не виникне.

Оптимізація сайту під біржі посилань необхідна, щоб отримувати хороші суми і пройти перевірку у всіх біржах.

В цілому, вона не сильно відрізняється від загальних правил, головне розвивати ресурс і робити його популярним, тоді і бажаючих заплатити за розміщення посилання буде багато.

Який сайт потрібен, щоб продавати посилання?

Ціна за розміщення посилання безпосередньо залежить від показників пузомерок. Тому, в першу чергу необхідно наростити посилальну масу для свого проекту.

Чим більше ТІЦ, тим краще, а на його збір йде багато часу. Набагато простіше визначитися з тим, що саме потрібно робити для пристойного заробітку з біржами посилань, відштовхуючись від їх вимог.

Для цього ми вибрали GogetLinks, так як там найвищі вимоги до майданчиків. Якщо ви зробите майданчик під цю біржу, то точно зможете займатися продажем посилань і з іншими системами:

  • На сайті має бути не менше 100 сторінок, які проіндексовані Яндексом. Розміщуйте якісний контент, щоб не втрачати часу, купуйте його на Advego.
  • ТІЦ сайту повинен бути не менше 10. Іноді біржі вимагають і більш високого показника, для його збільшення потрібні купівля посилань.
  • Контент на сайті повинен бути якісним, інакше у нього з’являються великі ризики випасти з видачі, а адміністрація бірж це враховує.
  • Неунікальний контент теж не підходить для заробітку з біржами посилань. Публікувати його можна, але унікальних статей повинно бути більше в кілька разів.
  • В поради щодо оптимізації сайту під продаж посилань обов’язково входить потрапляння в трастові каталоги. Дізнайтеся, як додати сайт в DMOZ.
  • Щоб продавати посилання, обов’язково купите домен другого рівня. На більшості бірж не приймаються майданчики з більш глибоким рівнем доменного імені.
  • Єдиний показник, на який неможливо вплинути, це вік сайту. Мінімум 6 місяців повинен працювати проект, щоб з нього можна було продавати посилання.

    Якщо не хочеться чекати, подумайте про покупку готового сайту. На аукціоні Telderi є багато пропозицій.

  • На сайті повинні бути розділи, в яких публікуються великі тексти. У блогів з цим немає проблем, а от новинні портали або інтернет-магазини можуть не підійти.
  • Щоб потрапити на біржу посилань, потрібно пропонувати сайти, де тільки автор і модератори займаються наповненням.
  • Надмірна реклама на сайті також може стати причиною відмови від додавання сайту в біржу посилань.
  • Є заборонені тематики сайтів (як законом, так і самими біржами), це потрібно враховувати при створенні ресурсу.
  • Сайт повинен володіти трастом пошукових систем. Простіше кажучи, пошуковики повинні сприймати його як якісний ресурс.
  • При бажанні оптимізувати сайт для біржі посилань, потрібно закрити або прибрати всі зовнішні посилання. Чим їх менше, тим простіше пройти модерацію.
  • Це основні моменти, які потрібно врахувати, якщо вебмастер вирішив заробляти на біржі посилань. Зі старту проекту займатися цим точно не вийде, викуповуються посилання тільки з розкручених проектів, інакше від цього немає ніякого сенсу.

    Використовуйте кращі біржі посилань, щоб наростити ТІЦ своїх майданчиків і монетизувати їх.

    Великі гроші за розміщення посилань на сайті не повинні затуманювати розум. Потрібно розуміти, що при великій швидкості продажів, сайт піддається ризикам потрапити під фільтри, а в цьому випадку, його навряд чи вийде далі використовувати для монетизації.

    Тому, не розміщуйте сторінок з посиланнями, занадто часто. На 5-10 якісних постів краще публікувати тільки одну статтю з проданої посиланням.

    попередня стаття4 ради від досвідчених вебмайстрів
    наступна статтяСпекуляції або інвестиції?