Перше враження

Очевидна істина – перше враження багато в чому вирішує подальші події. Про це повинен пам’ятати кожен, хто займається бізнесом, тому що подальші події у будь-якій справі мають бути саме ті, які вам потрібні. Іншими словами, від першого враження залежить успішність операції.

Незважаючи на те, що про це знають практично всі, більшість підприємців цим нехтують із-за чого і позбавляються безлічі продажів. З самого першого повідомлення, ви повинні викликати позитивне враження і розташовувати до себе потенційного клієнта. Як провести ефективне перше враження? У цій статті ми дамо кілька рекомендацій.

Враження покупця про продавця

  • Впевненість. Спілкуючись з клієнтом, ви повинні проявляти власну впевненість. Ніколи не можна розповідати про свій товар або послугу і при цьому, не представляючи ніякої конкретики. Припустимо, вас запитають, а скільки у мене вийде заробити, використовуючи описаний метод у вашій електронній книзі. Звичайно, назвати точну цифру вам буде дуже складно, але ви зобов’язані це зробити.
  • Ввічливість. Кожен діалог починається з привітання, це елементарна ввічливість, яку ви повинні проявляти. В процесі спілкування, звертайтеся до покупця на «Ви», систематично дяку і обов’язково прощайтеся. Сюди ж варто додати, що при спілкуванні по відеозв’язку, ви повинні виглядати належно.
  • Персоналізація. Чого дійсно не вистачає багатьом рекламних пропозицій, так це індивідуального звернення до клієнта. Зробіть так, щоб ваш покупець відчув себе важливим, називайте його по імені, це дозволить налагодити дружній розмову і наблизить клієнта.
  • Зацікавленість. Ваша вигода від угоди зрозуміла, але акцентувати увагу не на своїх доходах, а на переваги клієнта. Постарайтеся з усією серйозністю підійти до його звернення і при необхідності допомогти вирішити проблему, що склалася. У відповідь на вашу серйозність, клієнти будуть проявляти зацікавленість до вас, а відповідно до ваших товарів і послуг.
  • Зайві вибачення. Більшість підприємців у процесі спілкування постійно вибачаються перед клієнтом, при цьому, не зробивши нічого поганого. Ввічливість у спілкуванні – це добре, але не варто постійно вибачатися, так як з-за цього у покупця складається враження, що ви дійсно в чомусь винні. Припустимо, що вам довелося зайняти деякий час клієнта, за це не потрібно вибачатися, адже ваша пропозиція дійсна і потенційний клієнт не повинен вважати, що витратив час даремно.
  • Комфорт. Якщо ви будете напружені або невпевнені, про комфортному спілкуванні можна забути. Клієнту має бути приємно з вами спілкуватися, тому вибирайте певний стиль спілкування і постарайтеся не просто відповідати на питання, але і підтримуйте діалог, доповнюючи його вільним спілкуванням.
  • Довіра. Після першого спілкування вам вдалося домогтися довіри клієнта? Чудово, тепер його довіру залишиться «козирем» для вас, що ви зможете відкрити, для здійснення успішної угоди. Викликати довіру не так складно, якщо ви вже займаєтеся бізнесом досить давно, так як ви зможете представити деякі результати своєї роботи.
  • Люди схильні довіряти тим, про кого в них складається гарне враження. Як говориться в одній з народних мудростей «зустрічають по одягу», тому постарайтеся, щоб ваша «одяг» була охайною, і ви сподобалися своєму клієнту.