Підтримка репутації

На кількість продажів, рівень прибутку, зростання клієнтської бази, так і розвиток бізнесу в цілому, багато в чому впливає репутація. Якщо ви зарекомендуєте себе з позитивного боку, і про вашої діяльності будуть відгукуватися позитивно, це можна вважати успіхом і запорукою сталого розвитку.

Підтримка репутації є не самим простим справою, адже завоювати повагу набагато складніше, ніж швидко його втратити. В інтернеті підтримувати репутацію дещо простіше, так як можна з легкістю вплинути на громадську думку і швидко поширювати необхідну інформацію.

5 способів поліпшити свою репутацію

  • Робота з фахівцями. Для початку вам потрібно домогтися розташування фахівців з обраної вами ніші. Наприклад, ви займаєтесь реалізацією курсів навчання по використанню Photoshop. В даному випадку необхідно звернути на себе увагу найбільш популярних веб-дизайнерів і фрілансерів. Цілком можливо, що вони порадять ваші товари своїм клієнтам або залишать де-небудь позитивний відгук.
  • Пости в блогах. Спершу блоги були придумані як особисті щоденники, але сьогодні вони перетворилися в окремий тип інформаційних ресурсів, який ідеально підходить для розповсюдження інформації. В інтернеті є безліч систем, через які можна за гроші додавати рекламні пости, також про це можна домовлятися з авторами безпосередньо. Велика кількість інформації на таких ресурсах обов’язково позначиться на вашій репутації.
  • Новинні стрічки. Багато фахівці з реклами стверджують, що розміщення прес-релізів і новин на відповідних майданчиках, є одним із ефективних способів залучення трафіку. Якщо новинна інформація буде позитивного характеру, то це знову ж позначиться на репутації, а тим більш актуальну інформацію швидко «рерайтят» і активно поширюють.
  • Власний сайт. Якщо ви займаєтеся віртуальним бізнесом, то у вас напевно є свій сайт, але мова йде не про торговому майданчику. Мова йде про ресурс, який буде призначений для спілкування клієнтів. На цьому сайті вони зможуть залишити свої відгуки та побажання, пропозиції і думки.
  • Чесність. Завжди будьте відверті зі своїми клієнтами і краще говоріть не дуже «красиву» правду, ніж брехня. Якщо ви запустили у продаж новий товар, не поспішайте самостійно складати відгуки, скажіть покупцям про те, що ваша пропозиція тільки запустилося, і поки відгуків про нього немає. Цілком можливо, що це буде набагато ефективніше, адже вам будуть довіряти за вашу чесність.
  • Коли ви досягнете гарної репутації в мережі, дуже важливо підтримувати її на належному рівні. Не намагайтеся хитро обманювати своїх клієнтів, адже якщо хтось це помітить і представить громадськості, незаплямована репутація може бути втрачена за кілька днів.