План інформаційного товару

Зміст

  • Як скласти план для инфотовара?
    • Як правильно заповнити план?

Вирішили присвятити свій час розвитку інформаційного бізнесу, вже придумали гарну тему і навіть визначилися з видом товару? Тоді можна приступати до планування.

Відразу хотілося б сказати, що навряд чи у вас вийде знайти хороший готовий план, так як розробляти його потрібно індивідуально для кожного проекту.

План інформаційного товару можна швидко скласти самому, якщо скористатися попередником. У даній статті ми представимо вам корисну таблицю для швидкого складання плану, а також пояснимо, як їй скористатися.

Як скласти план для инфотовара?

Є багато методик по розробці інформаційних товарів, але саме цю багато професіонали вже оцінили і вважають однією з кращих. Отже, для складання плану вам потрібно заповнити наступну таблицю:

При складанні плану по цій таблиці, ви розділіть весь свій інфопродукт на кілька тем (розділів). Це допоможе вам спростити його складання, а також зробить товар більш зручним для засвоєння читачами.

Як правильно заповнити план?

Давайте розглянемо кожен пункт окремо, щоб вам було простіше розібратися.

Для прикладу візьмемо першу тему инфотовара про те, як створити сайт і назвемо її «підбір домену та хостингу»:

  • Введення – вступна і загальна інформація про домени та хостингах.
  • Чому – задайте собі питання, чому ви вирішили написати цю тему і ви висловите відповідь у наступній колонці.
  • Що тут потрібно докладно описати, про що йде мова. Уявіть, що матеріал засвоюється новачком, розкажіть, що таке домен та хостинг.
  • Як – поясніть читачеві, як треба прийти до необхідного результату. В нашому випадку, як вибрати хостинг і домен.
  • Дії – докладний опис дій, які потрібно виконати (інструкції по реєстрації домену та хостингу). Сюди ж можна додати посилання на корисні ресурси.
  • Формат – визначитися з форматом контенту, инфопродукты наповнені різним форматом інформації, засвоюються набагато краще і простіше.
  • Стовпець «Висновок» є загальним, в ньому ви представите загальну інформацію, яка буде логічною кінцівкою всього інфопродукта.

Користуйтеся хитрощами розробки інфотоваров створених професіоналами. Спробуйте заповнити таку таблицю і при необхідності розширюйте кількість її стовпців, адже в одному продукті може порушуватися безліч різних тем.